کد خبر : 2870
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1392 - 21:21
دسته‌بندی نشده
-

تقوی:به نظرم شعار محمود هایدا فروش توهین نیست یک شوخی است/سالن به قدری تمیز بود که خوراکچی عکس خودش را در آن می دید

تقوی:به نظرم شعار محمود هایدا فروش توهین نیست یک شوخی است/سالن به قدری تمیز بود که خوراکچی عکس خودش را در آن می دید
اکبرتقوی در مورد اتفاقات عجیبی که در مورد بازی تیمش با میثاق از سوی خوراکچی مطرح شد پاسخ داد.

اکبرتقوی سرپرست تیم منصوری قرچک به صحبت های اخیر محمودخوراکچی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی سرپرست منصوری در مورد اهانت هایی که در سالن هفتم تیر قرچک به خوراکچی شد و او را با شعارهایی چون “محمود هایدا فروش” مورد خطاب قرار دادند گفت:یکی از همین لیدرهایی که این شعار را داد کسی بود که در زمان مربیگری خوراکچی در تام با او همراه بود و این قضیه ربطی به من ندارد ضمن اینکه من هایدا فروشی را اهانت نمی دانم. من هم از این شعار تماشاگران تعجب کردم و گفتم تکرار نکنند اما به نظرم این شعار حرف زشتی نبوده است.با این حال باید این ایراد را به خوراکچی بگیرم که این قضیه را رسانه ای کرد.در تبریز اهانت های بسیار بدی به من شد.در قم هم سال قبل همین اتفاقات افتاد اما من از فحش هایی که به من دادند حرفی نزدم و نگذاشتم این قضیه رسانه ای شود.در یکی از سال ها در بازی با یکی از تیم های مدعی پیشنهاد بی شرمانه ای به من دادند که اگر رسانه ای می شد کل فوتسال به هم می ریخت اما باید گاهی اوقات خویشتنداری کرد.به نظرم خوراکچی باید خودش احترام خودش را نگه می داشت.آقای خوراکچی بدان هر حرفی را کجا بزنی.

سرپرست منصوری در مورد مشکل نور سالن تصریح کرد:ادعای خوراکچی مضحک و خنده دار است.احتمالا او تصور کرده چند مهندس قرچکی سنسوری طراحی کردند که نور سالن روشن و خاموش شود.واقعیت این است که ۳۹ لامپ در سالن هفتم تیر وجود دارد که ناظر این بازی قبل از شروع مسابقه همه آنها را چک کرد تا مشکلی نباشد.یکی از لامپها قدیمی بود و چند بازی قبل هم نیم سوز شده بود با این حال در این بازی پس از ضربه توپی که به آن وارد شد چندبار روشن و خاموش شد.اصلا کلید لامپ های سالن در اتاق داوران است و ما نمی توانیم دخالتی در روشن و خاموش کردن لامپ ها داشته باشیم.

تقوی در مورد خاک آلود بودن زمین هم گفت: کف سالن به قدری تمیز بود که خوراکچی می توانست عکس خودش را در آن ببیند. من صبح به مسئول سالن گفتم تی بکشد اما شما چه که در بازی با ما آن وضع سالنتان بود؟من با افتخار می گویم به شما سالن نمی دهم چون شما هم به ما سالن نمی دهی.آقای خوراکچی شما به هر تیمی می روی اجازه نمی دهی حریفت در سالن تمرین کند و حتی این رفتار را با دوست صمیمی ات یعنی وحید شمسایی هم داشتی.

سرپرست منصوری با بیان اینکه خوراکچی نباید حرفهای بچه گانه بزند به مسائل داوری بازی رفت این دو تیم اشاره کرد و افزود:دربازی رفت وقتی من به داوری اعتراض کردم خوراکچی مصاحبه کرد و گفت نباید به خودمان اجازه بدهیم از داوری ها انتقاد کنیم و … اما حالا خودش حرف و ایده خودش را قبول ندارد و پس از بازی این هفته علیه داوران حرف زد.بهتر است شما اول به خودت احترام بگذاری.

تقوی در پایان گفتگوی خود با پایگاه خبری فوتسال ایران اذعان داشت:من حتی شعار فلافل فروش که به خوراکچی می دانند را نشنیدم اما شما نباید این دو شوخی هواداران را رسانه ای کرده و می گفتی که من خط داده ام.اصلا اگر اینطور دوست داری با افتخار همه چیز را به گردن می گیرم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴

دمت گرم سید با تعصب جواب خوبی به این مربی جنجال ساز دادی خسته نبأ شید ، خوراکچی سمبوسه فروش

نام ... دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۹:۴۸

بی ادبی دیگه

نام ... دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱:۵۹

یکی از عامل های فساد و افت فوتسال این آقای تقوی به لیدرها همه جوره خط میده اهل بازی جوانمردانه نیست حاشیه دوست داره

نام ... دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۸:۲۴

چه جالب این آقا تو تموم بازیها سازماندهی می کنه تا به حریف توهین شه بعدش هم میگه من دخالتی نداشتم!!!!!!!!!

حمید دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۹:۵۱

تمامی کسایی که توسالن قرچک رفتن میدونن باچه رفتارهایی ازطرف شماوتماشاچیهامواجه میشن.آقای تقوی ازاسم شهیدمنصوری که روی تیم شماهست خجالت بکشیدوهررفتاری روانجام ندید.

Taha دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

Aghaye taghavi barat motasefam khili bi adab hasti .hayf az mardome gharchak ke to sar parasite timeshon hasty

hadi دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

اقای تقوی واقعا بی شخصیت هستی وقتی با افتخار گند کاری هات رو گردن میگیری و با ابروی تیم شهید منصوری بازی میکنی باید برای فوتسال گریست.

نام ... دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

همه فوتسالیا اکبر تقوی رو میشناسن که واسه بردن دست به چه کارای ناجوانمردانه ای میزنه.حیف اون تیم که به اسم یه شهید عزیز هستش.واقعا خجالت بکش تقوی

إيمان از قرچك دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴

ببین من یک قرچکی هستم و اقای تقوی را سالم ترین فرد در فوتسال می دانم زیرا از نزدیک با أیشان ارتباط دارم واقعا با این مشکلات که منصوری دارد إیثار می کند حالا شما هر چه دوست دارید بگوید عشق است سید با تصب

ميلاد دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

اگر أیشان (تقوی ) أهل فساد و مثل بعضی از اقایان بود با پیشنهاد خیلی خوبی که داشت می رفت ماهان اصفهان أما ماند و منصوری را با کمترین هزینه قهرمان کرد أما اینکه أیشان با عاملان فساد همچون تبانی مبارزه کرد حرفی درست است اقای خوراکچی داستان بأزی با باجناق چی بود هفته اخر

باقر از محمد آباد دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۳

تقوی جان با تمام وجود دوستت داریم

پرسنل ورزشگاه شهدای هفتم تیر قرچک سه شنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵

از زحمات اقای تقوی که زحمات زیادی برای تیم شهید منصوری میکشد و پرچمدار مبارزه با فسادوتبانی در فوتسال هست تشکر میکنیم .پایدار باشی

amirhosein چهارشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶

خوراکچی خیلی بی ادبه

abolfazl دوشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳

seyede zede giti doset darim