کد خبر : 2857
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1392 - 15:58
-

تهران و کیش محل اردو/ دیدار با تایلند در بانکوک

تهران و کیش محل اردو/ دیدار با تایلند در بانکوک
افتخاری از برنامه های تیم ملی جهت شرکت در جام ملتهای آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید رضا افتخاری-رئیس کمیته فوتسال گفت: پیش از ظهر امروز نشست بسیار خوبی را با دبیر کل فدراسیون به همراه خسوس-سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار کرده و در این جلسه به بررسی برنامه های تیم ملی فوتسال و اردوهای تدارکاتی پرداختیم که خوشبختانه با نگاه مثبتی که دبیر کل فدراسیون به این تیم دارد، قول هر گونه حمایت و همکاری را برای روند رو به رشد ملی پوشان فوتسال و حضوری پر قدرت در رقابتهای جام ملتهای آسیا داد.
وی در ادامه بیان کرد: سپس با سرمربی تیم ملی فوتسال نشست مشترکی را برگزار کرده و در رابطه با اردوهای تدارکاتی ملی پوشان و انجام دو بازی دوستانه به بحث و بررسی پرداختیم.قرار شد تا در تهران از تاریخ ۱۵ فروردین ماه به مدت ۱۰ روز و در دو نوبت تمرینات بدنسازی تیم ملی فوتسال برگزار شود و سپس تیم ملی عازم کیش می شود تا تمرینات فنی و تاکتیکی خود را از ۲۴ فروردین تا دوم اردیبهشت پیگیری کند. همچنین قصد داریم تا با کشورها و یا تیم های قدرتمند وارد مذاکره شویم تا در اردوی کیش بازی تدارکاتی داشته باشیم که منتظر پاسخ برخی از کشورها برای انجام بازی دوستانه در ایران هستیم.
رئیس کمیته فوتسال در ادامه بیان کرد: همانطور که قبلا اشاره کرده بود تیم تایلند از ایران خواسته بود تا دو بازی تدارکاتی داشته باشد اما ما نامه ای به تایلند زدیم و از آنها خواستیم تا در تاریخ ۲۵ اردیبهشت وارد این کشور شویم و در روزهای۲۶ و ۲۷ دو بازی تدارکاتی داشته باشیم ودر روز ۲۸ اردیبهشت از تایلند به ویتنام سفر کنیم. چرا که مسابقات جام ملتهای آسیا از ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام خواهد بود.
وی در پایان گفت: اگر فدراسیون فوتبال تایلند با تاریخ پیشنهادی ایران موافقت کند که طبق برنامه پیش می رویم تا تیم ملی فوتسال بتواند در رقابتهای جام ملتهای آسیا عملکرد مطلوبی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.