کد خبر : 2830
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1392 - 17:49
-

حیدریان: فوتسال در سال‌های اخیر با افت محسوسی مواجه شده است

حیدریان: فوتسال در سال‌های اخیر با افت محسوسی مواجه شده است
كاپيتان اسبق تيم ملي فوتسال، دليل افت فوتسال را بي‌توجهي رسانه‌ها به اين رشته دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا حیدریان اظهار داشت: فوتسال با وجود موفقیت‌های خود در سطح ملی، اما در سطوح لیگی افت محسوسی دارد.

وی با بیان اینکه فوتسال رشته جذابی است، گفت: این رشته می‌تواند علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند اما این روزها شاهد افت زیادی در آن هستیم. در سال‌های اخیر فوتسال با افت محسوسی روبرو شده و این پایین آمدن کیفیت در همه سطوح لیگ‌های فوتسال مشهود است.

حیدریان با اشاره به استقبال نکردن رسانه‌ها از انعکاس مسابقات فوتسال در سطوح مختلف عنوان کرد: نبود پخش زنده مسابقات لیگی فوتسال از سوی صدا و سیما و انعکاس دقیق و مستمر رسانه‌ها دیگر باعث افت فوتسال شده است.

وی با اشاره به شرایط فوتسال در سطح لیگ دسته یک امسال خاطرنشان کرد: در لیگ یک تیم‌ها به دو گروه خیلی خوب و خیلی بد تبدیل شدند که فقط در لیگ حضور دارند و کژدار و مریز به فکر حفظ سهمیه در لیگ هستند. شرایط تیم‌های حاضر در گروه یک به گونه‌ای است که در هفته‌های پایانی رقابت فشرده‌ای را شاهد خواهیم بود.

حیدریان ابراز داشت: تیم برناخوزستان شرایط خوبی در گروه یک دارد و سعی کرده از فرصت‌های به دست آمده امتیازات لازم را بگیرد. 

کاپیتان تیم برناخوزستان با بیان اینکه جدایی چند بازیکن اصلی باعث افت تیمش شده، خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات مالی چند بازیکن تأثیرگذار و اصلی جدا شدند و این موضوع در دور برگشت مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد.

وی با بیان اینکه هفته بعد استراحت داریم، ابراز داشت: در این مدت شرایط را برای ادامه کار فراهم کرده تا ضمن حفظ صدرنشینی بتوانیم مشکلات و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

به گزارش fut5al، تیم برنا خوزستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک مغلوب علیصدر همدان شد اما با ۲۰ امتیاز، همچنان صدرنشین گروه الف این رقابت‌ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.