کد خبر : 2890
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1392 - 19:52
دسته‌بندی نشده
-

حاجتی: با احترام فقط سه امتیاز دبیری را می خواهیم!

حاجتی: با احترام فقط سه امتیاز دبیری را می خواهیم!
بازیکن باسابقه فرش آرای مشهد گفت: با احترام بسیار زیادی که برای دبیری قائل هستیم فقط سه امتیاز را می خواهیم.

ابراهیم حاجتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم، روحیه بسیار خوبی هم داریم و آماده ایم تا انشاالله هواداران مشهدی یک بازی زیبا و دیدنی را شاهد باشند.

وی افزود: بازی بسیار حساس است و نتیجه اش را نمی شود پیش بینی کرد اما ما می آییم تا ببریم. آنها به معنی واقعی کلمه یک تیم هستند چراکه با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه و جوان همه ابزارها را در اختیار دارند اما باید قبول کرد که این بازی برای آنها سخت تر است چون می خواهند صدرنشین بمانند.

این بازیکن فلنک فرش آرا تماشاگران مشهدی را نقطه قابل تامل در این بازی به سود تیمش دانسته و اذعان کرد: ما داشته های زیادی در این بازی داریم که یکی از آنها همین تماشاگران مشهدی هستند و طبیعتا فشار کمتری را نسبت به تیم دبیری احساس خواهیم کرد.

حاجتی با تاکید بر اینکه در این بازی هیچ حاشیه ای از روی سکوها به وجود نخواهد آمد یادآورد شد: پارسال چند بازی به خاطر احساسی شدن سکوها به حاشیه رفت اما امسال روابط عمومی تاسیس شده و کانون هواداران داریم بنابراین همه چیز کنترل شده و جو سکوها ملتهب نیست. مطمئنا اتفاقات پارسال بازی با صبای قم دیگر تکرار نخواهد شد.

وی هدف گذاری فرش آرا را حضور در میان سه تیم بالای جدول اعلام کرده و گفت: ما از بازی این هفته به بعد شانس داریم که بالا و بالاتر بیاییم. مدیران باشگاه طوری برنامه ریزی کرده اند که جزو سه تیم باشیم. به هر حال همزمان با بازی ما گیتی پسند هم با حفاری اهواز بازی دارد که این یک شانس برای ماست هر چند که ما چند بازی که باید می بردیم مثل میثاق و گیتی را باختیم اما الان نیم فصل دوم است و شرایط فرق دارد.

بازیکن فرش آرا در خاتمه تاکید کرد: هنوز پاداشی از سوی باشگاه برای این بازی تعیین نشده است اما مطمئنا با توجه به حساسیت بالای بازی، برای این دیدار پاداشی ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mario سه شنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹

ماشالا آقا ابراهیم
ایشالا میترکونی