کد خبر : 2886
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1392 - 17:24
-

نجاریان:اینبار سقوط کنیم خبری از افزایش تیم ها برای ماندن راه ساری نیست

نجاریان:اینبار سقوط کنیم خبری از افزایش تیم ها برای ماندن راه ساری نیست
سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه راه ساری می گوید کادرفنی در هر شرایطی باید این تیم را در لیگ نگه دارند.

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه راه ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران مدعی شد علیرغم همه کمبود ها انتظاری جز بقای این تیم در لیگ برتر ندارد.

نجاریان در مورد شرایط تیم راه ساری گفت: انتظارات برآورده نشده است و هم اکنون جایگاه خوبی نداریم.البته قرار بود در نیم فصل دو سه بازیکن به ما اضافه شوند که شیطنت هایی شد تا این بازیکنان نیایند.

مدیرعامل راه ساری در مورد مشکلات مالی تصریح کرد:هر کاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم .تیم جوانی داریم اما اینها دلیل نمی شود که نتیجه نگیریم.من به آقای صالح و کادر فنی اعتقاد دارم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم و باید بگویم تیم در هر شرایطی که باشد باید در لیگ بماند.

نجاریان ادامه داد: برایم شکست از فرش آرا اصلا قابل باور نیست.ما در خانه خود نباید شکست اینچنینی را پذیرا می شدیم و همین عامل مرا ناراحت کرده است.

مدیرعامل راه ساری اخراج دوبازیکن از این تیم پیش از بازی با فرش آرا را ضربه ای بزرگ به تیم دانست و افزود:متاسفانه این دو بازیکن کاری کردند که کادر فنی مجبور به کنار گذاشتن آنها شد. در این شریط ما ۶ بازیکن اصلی خود را نداشتیم و حتی برای فرستادن نفرات اصلی به زمین هم مشکل داشتیم.

این مدیرعامل جوان با بیان اینکه کار این تیم برای ماندن در لیگ برتر سخت است اذعان داشت:کار سختی داریم اما باید بمانیم. ما ۶ بازی در خانه داریم که باید برای تک تک آنها برنامه ریزی کنیم و حداکثر امتیازات رااز این بازی ها بگیریم.

نجاریان در مورد اینکه اگراین بار راه ساری سقوط کند از نفوذش در هیات رئیسه استفاده کرده و با افزایش تیم های لیگ زمینه ماندن این تیم را فراهم می کند یا نه تاکید کرد:مطمئن باشید این بار از این خبرها نیست و اگر تیم سقوط کند دیگر کاری نمی شود کرد.

نجاریان در مورد اضافه شدن محمود لطفی به تیم گفت: لطفی بازیکن باسابقه ماست.او از ابتدای فصل با ما قرارداد داشت اما در هرصورت از این هفته او به تیم اضافه شده و از او استفاده می کنیم و امیدواریم تجربه او در کنار جوانی سایر بازیکنان به کمک تیم بیاید.

مدیرعامل راه ساری در پایان در مورد نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران و رای بالای این تیم در این نظرسنجی اذعان داشت:خوشحالم که راه ساری پرطرفدارترین تیم ایران است.ما باید قدر این هواداران را بدانیم.امیدوارم با ماندن راه ساری در لیگ پاسخ محبت های آنها را بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرزاد چهارشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰

بس کن لطفا،روت میشه مصاحبه میکنی؟

amirhosein چهارشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰

خسته شدیم از بس دروووغ شنیدیم