کد خبر : 2906
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1392 - 13:23
-

تمام مصدومان تیم به بازی می رسند/ امیدواریم اولین شکست را به دبیری تحمیل کنیم

تمام مصدومان تیم به بازی می رسند/ امیدواریم اولین شکست را به دبیری تحمیل کنیم
مجید مرتضایی که تیمش فردا در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان تیم دبیری تبریز است ، از وضعیت تیمش برای این بازی می گوید.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم و با تمام قدرت در برابر دبیری تبریز قرار خواهیم گرفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی که تیمش فردا در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان تیم دبیری تبریز است، عنوان کرد: در یک هفته گذشته تمرینات خوبی را طبق بازی تیم حریف انجام داده ایم که باید این تاکتیک ها را در زمین بازی پیاده کنیم.
وی با اشاره به بهبودی بازیکنان مصدوم تیمش، افزود: ناصر عجم، رحمان سارانی، محمد بنی اسد و مجید لطیفی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، در تمرینات شرکت کردند و همه برای انجام یک بازی خوب آماده هستند.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا ادامه داد: تیم صدرنشین دبیری تبریز تاکنون هیچ باختی نداشته است، امیدواریم با حضور پرشور هواداران و حمایت آنان، اولین شکست را در مشهد به این تیم تحمیل کنیم.
مرتضایی با بیان اینکه پیروزی در بازی فردا ممکن است موجب صعود ما تا رده سوم جدول شود، اظهار کرد: برای رسیدن به رده های بالای جدول و موفقیت در لیگ برتر فوتسال کشور تلاش خواهیم کرد.
منبع:پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mario سه شنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶

ایشالا
فقط rpg