کد خبر : 2967
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1392 - 11:26
-

لک: بازی با تاسیسات دریایی آخرین فرصت ماست

لک: بازی با تاسیسات دریایی آخرین فرصت ماست
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه پیروزی اصفهان به حفاری اهواز با نتیجه 2 بر یک باخت.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از شکست برابر ملی حفاری اهواز گفت: بازیکنانم در این بازی بی‌دقتی کرده و از موقعیت‌های خود استفاده نکردند تا متحمل این شکست شوند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در جمع خبرنگاران بعد از شکست تیمش مقابل حفاری خوزستان پیرامون این بازی اظهار کرد: شروع خوبی در این دیدار داشتیم اما همه عوامل دست به دست هم دادند تا بازنده این بازی باشیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان گیتی‌پسند در این مسابقه از موقعیت‌های خود استفاده نکردند، تصریح کرد: من به بازیکنان خود اعلام کردم که مراقب تیم حریف باشند اما متاسفانه آنها به این مسئله توجه نکرده و این مسئله باعث شکست تیم ما شد.
سرمربی تیم گیتی‌پسند با بیان اینکه بازیکنان تیم در هر دو نیمه بی‌دقتی کردند، خاطرنشان کرد: بی‌دقتی بازیکنان باعث دریافت گل و شکست تیم ما شد و متاسفانه نتوانستیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کرده و در این مسابقه به پیروزی برسیم.
وی افزود: ما در این مسابقه ۵ بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و بازیکنان خستگی بسیاری داشتند و نتوانستند آنگونه که باید تمرین کنند.
لک با بیان اینکه تیم ما باید در بازی آینده مقابل تاسیسات دریائی به پیروزی برسد، خاطرنشان کرد: بازی مقابل تاسیسات دریائی تهران آخرین فرصت ماست تا با پیروزی در آن، بتوانیم شرایط خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود بخشیم.

منبع:واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حالا....حالا ها قهرمانیم..... پنجشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

آقای لک ازت خواهش میکنیم از تیم شهر ما برو…..
چرا علی افضل با نتایج خوب نباید ابقاع بشه؟
اون از پارسال که تو منصوری بودی با ما تبانی کردی و جلوی صبای قم با تمام قوا بازی کردی……
اینم از امسال که با این همه ستاره هم جام باشگاه ها را از دست دادی هم لیگ شکست های خانگی.
باز هم نمیخوای اصفهان را ترک کنی؟

حمیدمشیری پنجشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

جناب لک بدنیست یه نگاهی به بازیهایی که با۴تیم بالای جدول داشتیدبندازید.بازی بامیثاق هم مشگل خوش شانسی میثاق بود…کاش یک دهم بودجه شمارومیثاق داشت تاالان باده امتیازاختلاف بالای سرتیمهای متمول دبیری وگیتی بود.درودبه غیرتتون بروبچه های میثاق

رسول از اصفهان جمعه , ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱:۴۱

اقای لک تو را خدا از اصفهان برو قرچک أونا بیشتر به تو نیاز دارند برو پیش أون سرپرست جنجالی و حاشیه ساز منصوری ، فقط در کنار حمایته أی کثیف أون می تونی تیم قهرمان کنی برادر من اصفهان مربیان بزرگ زیاد داره همچون استاد افضل البته أون کشاورز را هم ببر که دیگر در اصفهان احترامی ندارد خدا حافظ اقای لک

حسین جمعه , ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

تیم گیتی پسند کفاره گناهانی که سال قبل در مقابل صبای قم مرتکب شده پس میده.هنوز خیلی مانده.چرا که می گند چوب خدا صدا نداره.سال قبل بازی با منصوری تماشاچی را به سالن راه ندادند تا تماشاچی شاهد تبانی تابلو نباشند .بهانهشون این بود که نیروی انتظامی نبود.ئر این مورد برای اثبات ادعا ۲ تا سئوال دارم:
۱- اصفهان با این همه پادگان و پاسگاه و نیروی سپاهی و انتظامی ۴ نفر سرباز و گروهبان نداشت که بازی را با تماشاچی انجام بدن
۲- مگر می شود بازی را بدون نیروی انتظامی برگزار کرد حتی اگر تماشاچی نباشد.
دم خروس بد جوری از زیر بغل مسئولین تیم سال قبل گیتی و تعدادی از ناظرین فوتسال بیرون زده .منتهی بعضی ها خودشون رو به نفهمی زده اند.

رامین شنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۹:۳۳

همه بدونن این گیتی امسالم قهرمانه میگید نه هفته آخر ببینید

نام ... شنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰

reza lak az esfehan boro

helma faraji شنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱

aghaye lak ta bishtar aberorizi nashode az esfehan boro heife giti ke daste shomast