کد خبر : 3032
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1392 - 15:21
-

حاشیه های نشست مدیران باشگاهها با کفاشیان/ تعجب رئیس از افزایش حق ورودیه!/ زرنگی اصفهانی ها!/تبدیل اتاق کمیته فوتسال به ساختمان!

حاشیه های نشست مدیران باشگاهها با کفاشیان/ تعجب رئیس از افزایش حق ورودیه!/ زرنگی اصفهانی ها!/تبدیل اتاق کمیته فوتسال به ساختمان!
دیدار مدیران باشگاه ها با کفاشیان با طرح موضوعات فراوانی چون حق پخش ، ارتقاء جایگاه فوتسال در فدراسیون و ... همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال، از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه در سالن اجتماعات آکادمی فوتبال آغاز شد و این در حالی بود که سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال همراه با محمدرضا غفاری و کریم منصوری دو عضو هیات رئیسه سازمان لیگ، تقوی (منصوری)، تسبیحی (مدیر عامل شهرداری ساوه)، افشین دبیری (دبیری تبریز)، خلیلی (میثاق)، رمضانی (تاسیسات‌دریایی)، جوشش ( فرش‌آرا) در این جلسه حضور داشتند و درحالیکه جلسه رو به اتمام بود، ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز وارد نشست شد.
موارد مطروحه و حاشیه های این نشست از این قرار است:
*از باشگاه‌ گیتی‌پسند نماینده‌ای در این جلسه نبود و اتفاقا زمانی که بحث محرومیت هفت باشگاه بدهکار از حضور در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به میان آمد، باشگاه‌ها از اینکه گیتی‌پسند نیز ورودیه ۳۰ میلیون تومانی‌اش را پرداخت نکرده اعلام تعجب کردند و همه در این مورد صحبت می‌کردند.
افتخاری نیز دراین‌باره گفت: اتفاقا برای من هم جای تعجب دارد و به نظر می‌رسد آنها دارند زرنگی می‌کنند.

* باشگاه‌ها نسبت به رسانه‌ای کردن این موضوع، از کمیته فوتسال انتقاد کردند. آنها معتقد بودند که افزایش ورودیه یک و نیم میلیون تومانی لیگ فصل گذشته به ۳۰ میلیون تومان در فصل جاری، معقول نبوده و می‌شد کمتر از این به ورودیه اضافه کرد که افتخاری در توضیح این اقدام گفت که به دلیل تورم این رقم را این‌چنین افزایش دادیم.

*یکی دیگر از مواردی که در این نشست اعلام شد، اختصاص یک ساختمان جدید در کمپ به فوتسال است چرا که به عقیده افتخاری، یک اتاق در شان فوتسال نیست.

*در این نشست پای درودگر هم وسط آمد و افشین دبیری که نسبت به برخی موضوعات معترض بود، می‌گفت که درودگر در زمان مدیریتش، همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه می‌کرد که نماینده فرش‌آرا نیز در واکنش به او گفت که برخورد درودگر با بازیکنان خوب نبود.

*افشین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز از علی کفاشیان خواست تا وحید شمسایی به تیم‌ملی فوتسال بازگردد.

*در این جلسه مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال از کفاشیان خواستند که فوتسال از حالت کمیته خارج شود و به عنوان نایب‌رئیس فعالیت کند که کفاشیان از آنها خواست تا لابی کنند تا این اتفاق بیفتد!

*کفاشیان در این جلسه گفت که از ورودی تیم‌های فوتسال خبر ندارد. وقتی به او گفتند که ورودی تیم‌های فوتسال برای حضور در لیگ از ۵/۱ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده با تعجب گفت که این همه افزایش قیمت برای چیست؟!

*رمضانی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در این جلسه گفت که نگاه به فوتسال در ایران همانند نگاه به زن باباست!

*منصوری مدیرعامل باشگاه منصوری در این جلسه گفت: ابرقویی‌نژاد به عنوان عضو کمیته فوتسال گفته تغییراتی در تیم‌ها باید بدهیم و باید این کار در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال انجام شود که کفاشیان با خنده گفت که او را اخراج می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داوود یکشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶

آقای دبیری به سخنگوی شمسایی تبدیل شده خواسته یا نا خواسته نمی دونم