کد خبر : 3018
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1392 - 14:13
-

کفاشیان : دنبال حق پخش فوتسال هستیم/ امیدوارم فوتسال استقلال پیدا کند

کفاشیان : دنبال حق پخش فوتسال هستیم/ امیدوارم فوتسال استقلال پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان در جلسه مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال در خصوص حق پخش تلویزیونی فوتسال گفت: اگر حق پخش تلویزیون قطعی نشود ما بازی‌ها را پخش نخواهیم کرد. ما حق پخش را برای همه لیگ‌ها از جمله لیگ برتر فوتبال، فوتسال و لیگ‌های یک و دو می‌خواهیم. البته تلویزیونی‌ها دوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان در جلسه مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال در خصوص حق پخش تلویزیونی فوتسال گفت: اگر حق پخش تلویزیون قطعی نشود ما بازی‌ها را پخش نخواهیم کرد. ما حق پخش را برای همه لیگ‌ها از جمله لیگ برتر فوتبال، فوتسال و لیگ‌های یک و دو می‌خواهیم. البته تلویزیونی‌ها دوست ندارند بازی‌ها را پخش کنند اما زورشان نمی‌رسد.
وی ادامه داد:‌حق پخش برای فدراسیون فوتبال ۱۶ میلیارد تومان نیست بلکه ۱۶۰ میلیارد تومان است و فوتسال هم در این حق پخش سهیم است. ما باید این موضوع را در هیأت رئیسه مصوب کنیم.
کفاشیان افزود: اگر به نتیجه‌ای نرسیم فوتبال را پخش نخواهیم کرد البته آقای آقازمانی به فوتسال علاقه زیادی دارد اما به خاطر دعواهای موجود پخش نمی‌شود. البته تلویزیون تبلیغات ما را هم خوب پخش نکرد و وقتی ما اعتراض کردیم به ما گفتند شما ضد انقلاب هستید!
رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما اگر به نتیجه‌ای نرسیم اجازه پخش بازی‌ها را نمی‌دهیم. یا همه بازی‌ها پخش شود یا هیچ بازی نباید به روی آنتن برود. ما حتی قصد داریم به بانوان هم بها دهیم.
کفاشیان در پایان گفت: امیدوارم که روزی برسد تا فوتسال استقلال پیدا کند ما در حال حاضر در رده ششم جدول هستیم اما به این رتبه قانع نیستیم و باید بهتر شویم.
همچنین حسن حسین زاده یکی از مسئولان کمیته فوتسال درباره جلسه صبح امروز شنبه تیم‌های بدهکار فوتسال با علی کفاشیان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا هفت تیم بدهکار، مبلغ بدهی خود را (۳۰ میلیون تومان) به صورت قسط بندی تا انتهای فصل به حساب کمیته فوتسال واریز کنند. به این ترتیب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.