کد خبر : 3144
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 - 16:48
-

آبروی برند پرسپولیس در تیم بانوان را هم بردند!

آبروی برند پرسپولیس در تیم بانوان را هم بردند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با وجود تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بازپس گیری امتیاز استفاده از نام پرسپولیس که در ابتدای لیگ برتر فوتسال به شخصی به نام رضا اولیازاده داده شده بود، نامبرده پس از ایجاد جنجال توخالی با نام پرسپولیس مشهد برای خرید امتیاز از گیتی پسند نوین، همچنان در حال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با وجود تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بازپس گیری امتیاز استفاده از نام پرسپولیس که در ابتدای لیگ برتر فوتسال به شخصی به نام رضا اولیازاده داده شده بود، نامبرده پس از ایجاد جنجال توخالی با نام پرسپولیس مشهد برای خرید امتیاز از گیتی پسند نوین، همچنان در حال خراب کردن نام برند پرسپولیس است.

وی که مدعی شده بود امتیاز تیم فوتسال بانوان را خریداری و به پرسپولیس مشهد نام گذاری کرده، بعد از تساوی این هفته این تیم برابر قصرطلایی نوشهر از سوی مسئولان کمیته فوتسال خراسان شرایط کنونی تیمش فاش شد. مدیران پرسپولیس مشهد که پیش از شروع فصل لیگ برتر آقایان با سر و صدای زیاد صحبت از خرید امتیاز کرده بودند، خیلی زود مشخص شده حرف هایشان عملی نیست، تا تیم بانوان نیز امروز در میانه فصل گرفتار مشکلات مالی شده به صورتی که تاکنون هیچ پولی به بازیکنانشان داده نشده است.

حمیرا شجاعی رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص مشکلات این تیم گفت: صحبتی بین سرمربی و مدیر تیم انجام شده و قول داده اند تا چند روز آینده مشکلات تیم را برطرف کنند اما همچنان از ابتدای فصل هیچ خبری نیست.

وی تصریح کرد: در اول فصل به چند بازیکن و سرمربی تیم قول هایی داده بودند که تاکنون به آن عمل نشده است و ما امیدواریم این مشکلات برطرف شده تا حاشیه ها به تیم ضربه نزند و ما بتوانیم امتیاز تیم داری و سهمیه استان را حفظ کنیم.

این صحبت‌ها در حالی است که اولیازاده مدیر تیم پرسپولیس اعلام کرده قرار نیست فعلا پولی به کسی پرداخت کند! گفتنی است رضا اولیازاده این روزها برخلاف شروع ادعاهایش برای خرید تیم لیگ برتری فوتسال که سروصدای زیادی به راه انداخته بود به شدت مورد انتقاد مسئولان ورزش استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پرسپولیس سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

از شما که به فوتسال بانوان بها دادید متشکریم

پرسپولیس چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰:۰۰

از شما که به فوتسال بانوان بها دادید متشکریم
در جامعه ما فوتسال بانوان مظلوم واقع شده

عالیه چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰:۰۳

انشااله مشکلات تیم زودتر حل شود

abolfazl چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱:۲۵

baresi fotsal banovan neshon mideke kheili zahmat mikeshid. eshgh ast fiut5al

مشهد چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

عجب اوضاعی است در ورزش ما!!!!!!!!