کد خبر : 3116
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 - 14:01
-

ایران، ویتنام، ژاپن، تایلند در سید یک قرعه کشی جام ملتهای آسیا/ معرفی قهرمان لیگ امسال به جام باشگاههای آسیا۲۰۱۴

ایران،  ویتنام، ژاپن، تایلند در سید یک قرعه کشی جام ملتهای آسیا/ معرفی قهرمان لیگ امسال به جام باشگاههای آسیا۲۰۱۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در باره قرعه کشی رقابتهای جام ملتهای آسیا ۲۰۱۴ ویتنام و همچنین رقابتهای فوتسال باشگاههای آسیا به نکاتی اشاره کرد. وی درباره برگزاری رقابتهای جام باشگاههای فوتسال آسیا گفت: کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون خواسته بود تا نماینده ایران را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در باره قرعه کشی رقابتهای جام ملتهای آسیا ۲۰۱۴ ویتنام و همچنین رقابتهای فوتسال باشگاههای آسیا به نکاتی اشاره کرد.
وی درباره برگزاری رقابتهای جام باشگاههای فوتسال آسیا گفت: کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون خواسته بود تا نماینده ایران را در رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص کنیم که ما هم به آنها اعلام کردیم هنوز لیگ برتر فوتسال ایران به پایان نرسیده تا نماینده را معرفی کنیم، اما به محض اینکه رقابتها به پایان رسید، این کار را انجام خواهیم داد.
افتخاری درباره قرعه کشی رقابتهای جام ملتهای آسیا در ویتنام هم گفت: قرعه کشی این رقابتها یکشنبه سوم اسفند ۹۲ در گراند هتل سیاگوم هوشی مینه ویتنام انجام می شود که ایران در سید یک این قرعه کشی قرار گرفته است. البته سید بندی این رقابتها بر اساس عملکرد تیم های ملی در دوره گذشته رقابتها اعلام شده که ژاپن اول، تایلند دوم و ایران سوم است و استرالیا در رده چهارم قرار گرفته است. تیم های کویت، قرقیزستان، لبنان، ازبکستان، چین، تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، کره جنوبی، ویتنام، عراق و مالزی در رده های پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.
رئیس کمیته فوتسال درپایان سیدبندی رقابتها را اعلام کرد: در سید یک ایران به ویتنام، ژاپن، تایلند قرار دارند که مشخص است که با هم همگروه نمی شود. در سید دو استرالیا، کویت، قرقیزستان و لبنان قرار دارند و در سید سوم تیم های ازبکستان،چین، تاجیکستان، چین تایپه و در سید چهارم تیم های اندونزی، کره جنوبی، عراق و مالزی قرار گرفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.