کد خبر : 3115
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 - 12:59
-

شمسایی:شش امتیاز اختلاف حاشیه امنیت مناسبی نیست/ طلسم شکست ناپذیری شهرداری را شکستیم

شمسایی:شش امتیاز اختلاف حاشیه امنیت مناسبی نیست/ طلسم شکست ناپذیری شهرداری را شکستیم
تیم دبیری توانست با نتیجه 5 بر دو در دربی تبریز در مقابل شهرداری به برتری رسیده و اولین پیروزی دبیری در مقابل شهرداری را رقم بزند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با ذکر این که شش امتیاز برتری حاشیه امنیتی برای تیمش نمی باشد، گفت: خوشحالم که بالاخره موفق شدیم طلسم شکست ناپذیری تیم شهرداری تبریز برابر دبیری را بشکنیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران وحید شمسایی اظهار داشت: برد مقابل شهرداری تبریز چند حسن برای ما داشت که مهمترین آن تداوم صدرنشینی و افزایش امتیازات با سایر رقبا بود، ضمن اینکه طلسم شکست ناپذیری این تیم برابر دبیری را نیز شکستیم.
وی افزود: بازی ما با تاخیر نسبت به سایر دیدارها برگزار شد و با توجه به اینکه بازیکنان از توقف مدعیان باخبر بودند، این نگرانی وجود داشت که انگیزه لازم برای پیروزی در این بازی را از دست داده باشند، اما خوشبختانه با بازی خوب توانستیم سه امتیاز این دیدار را نیز به دست آوریم.
شمسایی با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان دبیری نشان دادند که مرد روزهای سخت می باشند و قادر به انجام کارهای بزرگ بوده و برابر شهرداری تبریز نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
وی در مورد بازی با تیم شهرداری تبریز گفت: از روز اول که به تبریز آمدم گفتم که سه تیم تبریز با یکدیگر هیچ فرقی ندارند و هدف اعتلای فوتسال تبریز می باشد و بازی با تیم شهرداری یک بازی خانوادگی بود و شکست این تیم برابر دبیری از شایستگی های این تیم نمی کاهد.
وی افزود: شهرداری تبریز یکی از تیم های خوب لیگ برتر بوده که بازیکن ملی پوش هم دارد و از مربی خوبی بهره می برد و من امیدوارم این تیم در پایان رقابت ها در رتبه شایسته ای قرار گیرد.
سرمربی تیم دبیری تبریز به سخت تر شدن بازی دور برگشت اشاره کرده و ابراز داشت: برای تیمی که ۱۶ هفته بدون شکست بوده بازی با هر تیمی سخت می باشد، زیرا حریفان با انگیزه بالا و جهت شکست دادن صدرنشین وارد میدان شده و این کار را برای تیم دبیری سخت می کند، اما به لطف خدا و ائمه اطهار و حمایت مالکان باشگاه و تلاش تک تک بازیکنان و کادر مربیان و سایر عوامل باشگاه، تیم دبیری همچنان با اقتدار در صدر جدول قرار دارد.

وحید شمسایی در مورد شش امتیاز اختلاف تیمش با نزدیک ترین تیم در جدول گفت: تیم های گیتی پسند، میثاق، منصوری، حفاری و حتی فرش آرا تیم های حرفه ای و زهرداری بوده و منتظر لغزش تیم دبیری می باشند تا اختلاف امتیازات را کمتر کنند و حاشیه امنیت برای من زمانی است که ۴ امتیاز اختلاف داشته باشیم و تنها یک هفته از مسابقات باقیمانده باشد.
وی افزود: تیم دبیری یک تیم معمولی است، اما آنچه موجب موفقیت ما شده است اتحاد و یکدلی بین تمامی ارکان باشگاه بوده و به معنای واقعی تیم می باشیم.
شمسایی که در بازی مقابل شهرداری تبریز به دلیل سه اخطاره بودن از سکوها شاهد تلاش تیمش بود، گفت: اینکه نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم برایم سخت بود، اما هدف موفقیت تیم می باشد و در بازی مقابل شهرداری از روی سکو همکاری نزدیکی با نیمکت و کادر فنی تیم داشته و تعویض های خوبی هم صورت گرفت که نتیجه آن پیروزی شیرین برابر تیم شهرداری تبریز بود.
سرمربی تیم دبیری تبریز با اشاره به اینکه در لیگ برتر فوتسال کشور، بازی راحت وجود ندارد ، عنوان کرد: پیروزی این هفته پتروشیمی ماهشهر برابر تیم خوب و جوان هلال احمر این موضوع را به خوبی ثابت کرد و ما هفته آینده مهمان تیم ماهشهری بوده و به هیچ عنوان حریف را به دلیل جایگاهش دستکم نگرفته و با تمام قوا و برای کسب پیروزی به مصاف این تیم خواهیم رفت.
شمسایی در خاتمه از هواداران تیم دبیری تشکر کرده و گفت: با وجود اینکه بازی به صورت زنده پخش شد اما هواداران با حضور در سالن قوت قلب تیم شده و امیدواریم در پایان فصل با قهرمانی بتوانیم محبت تماشاگران تیم را جبران کرده باشیم.
منبع:سایت باشگاه دبیری تبریز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

خوش بحال محسن خبری به آرزوش داره میرسه دبیری داره قهرمان میشه

منبع اگاه سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹

اگه اقای لک هم مثل شما بود پول به داورو………می دادخوب بود والان قهرمان جهان بود

rahbar سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵

تهمت نزن
تو که نمیدونی الکی حرف نزن
همش دنبال تخریب اسطوره هایید

نام ... سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۵

البته با تشکر از آقای افتخاری بابت سه امتیاز بازی با میثاق.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

اقای سایت یکسری از نظرات تهمت و افترا است با چه دلیلی منتشر میشود؟ایا کنترلی وجود ندارد؟

نام ... پنجشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰:۰۵

می بینم که شمسایی ودبیری دارن قهرمان میشن و کسی هم جلودادشون نیست