کد خبر : 3090
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 - 8:10
دسته‌بندی نشده
-

کلیات تکنیک ها و تاکتیک ها در فوتسال

کلیات تکنیک ها و تاکتیک ها در فوتسال
طبق روال هر سه شنبه، در این هفته چارت مباحث تکنیکی و تاکتیکی را برای شما علاقه مندان ترسیم می کنیم که مربی موفق می بایست برای هرکدام از اجزای آن برنامه ریزی ویژه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پیرو مبحث هفته گذشته درخصوص شاخصه های مربیان موفق از نبوغ ذاتی و دانش یک مربی یاد کردیم.  با علم بر این مطلب که دانش مربی در حقیقت همان قدرت وی می باشد که بمنظور برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل و بررسی نقاط ضعف و قوت ، طراحی تمرینات و… خواهد بود که در نهایت قدرت تشخیص وی را ارتقا خواهد بخشید و باز یادآور می شوم که تفاوت مربیان در این فاکتور کلیدی در تمرینات و مسابقات خواهد بود.

عدم آگاهی مربیان از اصول برنامه ریزی و طراحی تمرینات باعث خواهد شد مربی بازی را رصد کند،تمرینات را زیر نظر داشته باشد ولی نتواند نکات کلیدی را متذکر شده و یا بر روی نیمکت تصمیم مناسب را در شرایط سخت اتخاذ نماید؟ امابا توجه به این نکته که مدیریت امری ذاتی می باشد  جواب ابن سئوال با شما که :

بدون مدیریت صحیح آیا امکان موفقیت برای مربی وجود دارد یاخیر؟

بحث دوم در خصوص آماده سازی و تعریفی از فوتسال مدرن در ۳ کلمه (ساده،دقیق،سریع)  همراه با ملاک انتخاب بازیکنان فوتسال بود که مربیان علاقه مند باید آن را مد نظر داشته و برنامه ریزی مشخص را برای آن پیاده نمایند.

با توجه به ۴ فاکتور کلیدی برای رساندن بازیکنان به اوج عملکرد که می بایست برای کلیه بازیکنان و تیمها از طرف مربی در نظر گرفته شود ، در این هفته چارت مباحث تکنیکی و تاکتیکی را برای شما مربیان علاقه مند ترسیم می نماییم که مربی موفق می بایست برای هرکدام از اجزای آن برنامه ریزی ویژه  داشته باشد.

فایل PDF چارت مباحث تکنیکی و تاکتیکی را در ادامه می توانید دانلود کنید:

چارت تکنیکی و تاکتیکی

به گزارش fut5al، در هفته های آینده به ترتیب در خصوص  تعاریف ، اصول و نمونه ای از تمرینات برای هرکدام از اجزا صحبت خواهیم نمود و خوشحال می شویم با نظرات و سئوالات خود در این زمینه ما را یاری بفرمایید.

 

گرد آورنده:  شهاب الدین سفال منش

مدرس رسمی فوتسال  کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

sofalmanesh سفال منش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سفال منش سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

بجای اینکارهاومطالب جدول مسابقات روبروزکنید.۲۴ساعت گذشته هنوزهفته ۱۵

نام ... سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸

لطفا بااسامی مدرسین مطلبی روی سایت قرارندهید…باتشکر

علیرضا سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

با سلام.از شما آقای سفال منش ممنون بابت این مطالب.مرسی.لطفا کامل کنید.تمام مراحل از بدنسازی تا تاکتیک ها و بازیهای رسمی.

نام ... سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷

با تشکر از زحمات شما امیدرواریم این مطالب ادامه داشته باشد