کد خبر : 3295
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1392 - 18:52
دسته‌بندی نشده
-

باشگاه گیتی پسند: افشین کاظمی قهر نکرده است!

باشگاه گیتی پسند: افشین کاظمی قهر نکرده است!
باشگاه گیتی پسند اصفهان نسبت به خبر پایگاه خبری فوتسال درباره قهر افشین کاظمی واکنش نشان داد و اعلام کرد که این بازیکن مصدوم شده و قهری در کار نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امروز خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه علت اصلی غیبت افشین کاظمی در تمرینات و بازی های گیتی پسند نه مصدومیت که شاکی بودن از شرایط تیم و عدم دریافت مطالباتش است.

 

مسئولان باشگاه گیتی پسند در تماس با پایگاه خبری فوتسال توضیحات خود را نسبت به این خبر ارائه کردند. محمد حسین عراقی زاده با بیان اینکه افشین کاظمی قهر نکرده است، به fut5al گفت: کاظمی در بازی با حفاری اهواز مصدوم شده و بازی با تاسیسات دریایی و هلال احمر را هم از دست داد. از همین رو در هفته اخیر برای مداوا به تهران رفته بود و تشخیص پزشک تیم نیز این بود که مصدومیت وی، کشیدیگی رباط پاست.

 

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا کاظمی به بازی حساس دبیری می رسد یا نه، گفت: هنوز مشخص نیست کاظمی بتواند بازی کند یا نه. اما پزشک، زمان مصدومیتش را سه هفته اعلام کرده بود که دیگر به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴

چه جالب ! زمان اتمام مصدومیت کاظمی با زمان پرداخت مبلغ قرارداد دقیقا ً یکی شده.!! درود بر فوتسال به خاطر روشنگریش!

رضايي دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

این عراقیزاده که معلوم نیست از کجا وارد فوتسال اصفهان شده بهتره به جای دروغگوئی به فکر مطالبات بازیکنان و کادرش باشه.این شخص بیشتر برای براورده کردن مقاصد طاهری وارد این باشگاه شده.