کد خبر : 3291
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1392 - 17:42
-

طاهری: با توجه به ابزارهایی که در اختیار داریم و همچنین کادر فنی و بازیکنان ، این ۶ امتیاز قابل جبران است

طاهری: با توجه به ابزارهایی که در اختیار داریم و همچنین کادر فنی و بازیکنان ، این ۶ امتیاز قابل جبران است
علی طاهری مدیر عامل باشگاه گیتی پسند در خصوص جایگاه این تیم در لیگ ، عدم حضور در جلسه مدیران با کفاشیان ، پرداخت ورودیه لیگ و ... توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی طاهری در مورد جایگاه گیتی پسند در جدول اظهار داشت: درست است که ۶ امتیاز عقب افتاده‌ایم اما با توجه به ابزارهایی که در اختیار داریم و همچنین کادر فنی و بازیکنان خوب، این ۶ امتیاز قابل جبران است و باشگاه به مربیان و بازیکنانش اعتماد زیادی دارد.
طاهری درخصوص عدم حضورش در نشست مدیران لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال، خاطرنشان کرد: تنها دلیل عدم حضورم،‌ در برف ماندن بود. در میمه، به دلیل بارش سنگین برف متوقف شدم و نتوانستم به تهران بیایم. من خودم از یکی از کسانی بودم که پیشنهاد برگزاری نشست با کفاشیان را داده بودم و قبلا هم اشاره کرده بودم که پیشبرد اهداف فوتسال تنها با حمایت رئیس فدراسیون فوتبال محقق خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا گیتی‌پسند تاکنون ورودیه لیگ را نپرداخته و عده‌ای این کار را نوعی لجبازی از سوی این باشگاه می‌دانند،‌ گفت: لجبازی برای بچه‌های پنج ساله است! ما باید این پول را پرداخت می‌کردیم اما از این ناراحتیم که چرا بحث رسانه‌ای شده و به آن شکل به ما التیماتوم دادند.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در مورد اینکه سرپرست کمیته فوتسال در نشست مدیران گفته، این باشگاه می‌خواهد زرنگی کند، تاکید کرد: حرف از پرداخت میلیاردی نبود که بخواهیم با عدم پرداختش زرنگی بکنیم. ۳۰ میلیون تومان که این حرف‌ها را ندارد. افتخاری هم باید سال آینده برنامه‌ریزی بکند که حق سهم باشگاه‌ها در مورد بلیت‌ فروشی همان‌طور که برای فوتبال اجرا می‌شود، در مورد فوتسال هم به اجرا رسد تا اگر تیمی ورودیه لیگش را نپرداخت کمیته فوتسال بتواند این رقم را از حق‌ سهم باشگاه‌ها بردارد.
طاهری ادامه داد: اینکه دوستان گفته‌اند گیتی‌پسند متمول است، لطف آنهاست وگرنه ما باشگاه متمولی نیستیم که بتوانیم این رقم را یک جا پرداخت کنیم و به نامه افتخاری احترام گذاشته و در سه قسط این پول را می‌پردازیم.
منبع:واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴

واویلا ! دوباره بوی تبانی می یاد! !

Stu دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶

علی طاهری ما هم به اینکه تو کارتو خوب بلدی اعتماد کافی داریم. ٢ سال گیتی رو با تبانی کشوندی بالا ولی امسال خدا جای حق نشسته این دفعه میخوای چه جور تبانی بکنی امسال دیگه نمیتونی تقلب کنی همه تو و باشگاه تبانی کار گیتی رو شناختن دیگه

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶

ابزارهای در اختیار یعنی چه؟ یعنی تبانی؟ یعنی خریدن تیم ها؟ یعنی پرداختن پول هتل پرسپولیس؟ یعنی…………….

abolfazl دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴

tabani 92 mobarak

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸

اینقدر از این حرف های بی منطق و تهمت و شایعه بزنید تا یک تیم هم که در فوتسال داره سرمایه گذاری می کمه زده بشه و تیمداری رو رها کنه مثل فولاد ماهان و صفه
البته من اصفهانی نیستم و هیچ وابستگی هم به تیم گیتی ندارم

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹

منظورم تیمداری می کنه بود

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵

شایعه چیه تبانی توسط فدراسیون تائید شد و فقط معلوم نشد در فدراسیون چه اتفاقی افتاد تا زمان از دست بره و منصوری قرچک ئاز حضور در جام باشگاههای آسا جا بمونه!

فوتسالی ها دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱

دوباره قراره با تبانی حق مردم کدوم شهر با هماهنگی کمیته فوتسال مثل حق مردم قرچک ضایع بشه؟!

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶

به قول برره ای ها این ابزار های در اختیار یعنی که چه؟

مهدي دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰

مدیر مافیائی.بزرگترین خیانتکار به فوتسال.واقعا چه حق هائی رو که ناحق کرده.