کد خبر : 3316
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1392 - 13:11
-

شجاعی :از لحاظ فنی و اخلاقی شایسته این عنوان بود/ مظفر:این افتخار نه تنها برای کریمی بلکه برای تیم ملی فوتسال بانوان است

شجاعی :از لحاظ فنی و اخلاقی شایسته این عنوان بود/ مظفر:این افتخار  نه تنها برای کریمی بلکه برای تیم ملی فوتسال بانوان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛ دکتر فریده شجاعی-نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب بازیکنی از ایران نشان می دهد که فوتسال بانوان در حال رشد بوده و دیگر حریف دست و پا بسته ای برای تیم های قدرتمند جهان نیستیم. از این اتفاق بسیار خوشحالیم چرا که این بازیکن چه از لحاظ فنی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛ دکتر فریده شجاعی-نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب بازیکنی از ایران نشان می دهد که فوتسال بانوان در حال رشد بوده و دیگر حریف دست و پا بسته ای برای تیم های قدرتمند جهان نیستیم. از این اتفاق بسیار خوشحالیم چرا که این بازیکن چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی بسیار عالی بوده و این انتخاب را به او تبریک می گویم. چرا که معتقدم او شایسته این انتخاب بود که به عنوان یکی از ۱۰ کاندیدای بازیکن برتر فوتسال بانوان جهان باشد.
وی افزود: تیم ملی فوتسال و بازیکنانش با تمرینات و تلاشهایی که داشتند توانستند عنوان نایب قهرمانی آسیا و همچنین عملکرد خوبی را در بازیهای جام جهانی کوچک اسپانیا به جای بگذارند. فرشته کریمی نیز در این بازیها عملکرد خوبی داشته و بی شک حضور او در میان ۱۰ بازیکن برتر دنیا در فوتسال بانوان تائیدیه این انتخاب است.
شجاعی در پایان گفت: اینطور انتخابات در سطح جهان بازیکنان ما را به خود باوری می رساند و ما می توانیم از نظر تیمی و حتی انفرادی جزء برترین های جهان بشویم. این خودباوری باعث می شود تا انگیزه بازیکنان بالا رفته و در رشد فوتسال ما اثر بگذارد تا شاهد نتایج بهتری بگیریم.
همچنین شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در این خصوص گفت: این موفقیت بزرگی برای فوتسال بانوان ایران است و معتقدم این امر ادامه روند موفقیت تیم ملی فوتسال در سال گذشته است. انتخاب فرشته کریمی اتفاق بزرگی است که در ورزش فوتسال بانوان ایران برای اولین بار رخ داد.
وی افزود: معمولا۱۰ بازیکن برتر را از ۴ تیمی که از گروه خود صعود می کنند انتخاب می کنند. ما در بازیهای جام جهانی کوچک اسپانیا با شکست اوکراین جایگاه پنجم جهان را کسب کردیم و این امر باعث شد تا مسئولان نیم نگاهی نیز به دختران توانمند ایران داشته و به این تیم اهمیت دهند.
مظفر ادامه داد: کریمی کاملا لیاقت این انتخاب را داشت و به او بابت قرار گرفتن در میان ۱۰ بازیکن کاندیدای برتر دنیا تبریک می گویم. بازیکنانی که انتخاب شدند بی شک از بهترین های جهان هستند و انتخاب کریمی مهر تائید به توانایی های فنی و اخلاقی اش بود که همطراز با بازیکنان برزیل، اسپانیا، روسیه و دیگر کشور ها شد.این افتخار نه تنها برای کریمی بلکه برای تیم ملی فوتسال بانوان است و امیدوارم همچنان این روند موفقیت ادامه دار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گلزار سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳

واقعأ جاى تبریک داره و باعث افتخاره ایرانه ایشالا همیشه موفق باشی

S سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷

با رضا کریمى مربى گیتى پسند که کاندید مربیگرى تیم ملى امیده نسبتى داره؟هرچى هست فوتسال ایرانو دوباره جهانى کرد ایشالا بازم تکرار بشه تبریک ویژه