کد خبر : 3347
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1392 - 20:02
-

ناصر صالح از سرمربی گری راه ساری استعفا کرد

ناصر صالح از سرمربی گری راه ساری استعفا کرد
پس از جلسه ای که دوشنبه شب بین مدیرعامل و سرمربی تیم فوتسال راه ساری برگزار شد، با استعفای ناصر صالح از سرمربی گری این تیم موافقت بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از نتایج ضعیف هفته های گذشته راه ساری در لیگ برتر فوتسال این جلسه پیرامون بررسی وضعیت تیم برگزار شد که ناصر صالح استعفای خود را تقدیم سعید نجاریان کرد.

ناصر صالح پس از جلسه تمرینی روز سه شنبه راه ساری با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

ناصر صالح که آخرین ساعات حضورش در ساری را سپری می کرد اظهار داشت: از ابتدا با توجه به شناختی که از شخصیت آقای نجاریان داشتم، پذیرفتم که هدایت راه ساری را بر عهده بگیرم. الحمدلله همکاران بنده در کادر فنی آقایان نجاریان، اسماعیل پور، طالبی و بخشی در مدتی که با این تیم کار کردم، کمک شایانی به بنده انجام دادند که از همه آنها تشکر می کنم.

وی امکانات تیم فوتسال راه ساری را اسفبار خواند و گفت: فاکتورهای زیادی دست به دست هم می دهند تا یک تیم بتواند به موفقیت برسد. متأسفانه راه ساری بسیاری از آن فاکتورها را ندارد. داشتن تدارکات مناسب، پزشک، ماساژور، امکانات تمرینی و آموزشی، تغذیه مناسب بازیکنان، حمایت مسئولان و… عواملی هستند که در کنار هم به موفقیت یک مجموعه کمک می کنند که من در راه ساری اینها را کمتر دیده ام. متأسفانه ما در نیم فصل، پزشک و مربی بدنساز خود را بعلت مشکلات مالی از دست دادیم.

صالح افزود: تیم حال حاضر راه ساری تیم بسیار جوانی است که تعداد زیادی از آنها برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کنند. به شما اطمینان می دهم که در سالهای آینده اکثر آنها را در تیم های مختلف ملی خواهید دید. باور دارم که آنها پتانسیل بالایی دارند. شک ندارم که در آینده ای نزدیک به حرف امروز من پی خواهید برد.

وی ادامه داد: با همه تلاشی که برای بهتر شدن وضعیت راه ساری انجام داده ام، به این نتیجه رسیدم که دیگر هیچ کمکی از دست من برای این تیم ساخته نیست و تصمیم گرفتم که استعفا بدهم.

* مسئولان بگذارند راه ساری به حیاتش ادامه دهد

سرمربی مستعفی راه ساری از مسئولان سیاسی و ورزشی استان مازندران و شهر ساری خواست تا نگاه ویژه ای به تیم فوتسال راه ساری داشته باشند و اذعان داشت: آقای استاندار، نمایندگان مجلس، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و شهردار محترم ساری همه باید همت کنند تا سرمایه با ارزشی مثل راه ساری را که بار فوتسال استان های شمالی را در سالهای گذشته به دوش کشیده حفظ کنند.

وی تصریح کرد: از مسئولان می خواهم کمک کنند تا راه ساری به حیاتش ادامه دهد. شما اگر به استان ها و شهرهای دیگر کشور نگاه کنید می بینید که تمام هم و غم مسئولان آنها موفقیت تیم های ورزشی شان است اما متأسفانه من در چند ماهی که افتخار خدمت به فوتسال مازندران را داشته ام، این مسائل را ندیدم.

* در این مدت از سعید نجاریان چیزی جز صداقت ندیدم

صالح بیان داشت: اگر بنده به صداقت آقای نجاریان و همکارانش ایمان نداشتم، پایم را در ساری نمی گذاشتم. باور کنید پولی که از راه ساری به من تعلق گرفت پول یک مربی دسته سومی فوتسال هم نیست اما من فقط به احترام شخص آقای نجاریان به راه ساری آمده ام و اگر خیلی زودتر از اینها راه ساری را ترک نکرده ام باز هم به خاطر ایشان بوده است.

* منتقدان نگرش خود را عوض کنند

وی گفت: در طول ۵۰ روزی که در راه ساری حضور داشتم به عینه دیدم که آقای نجاریان، خیراندیش و سایر عوامل باشگاه خالصانه برای موفقیت تیم تلاش کردند و از هیچ کوششی دریغ نکردند. متأسفانه منتقدانی وجود دارند که فقط نیمه خالی لیوان را می بینند. آنها باید بدانند که برای موفقیت یک تیم مسائل مالی بسیار ارزشمند است. متأسفانه دست آقای نجاریان بسیار بسته است و هیچ حمایت کننده ای هم ندارد.

ناصر صالح در پایان گفت: من در این مدت از سعید نجاریان چیزی جز صداقت ندیدم و شاهد بودم که ایشان با چه مشقتی از دیگران پول قرض می کرد تا مخارج تیم برای سفرهای خارج از خانه تأمین شود. خواهش من از یکسری دوستان این است که نگرش خود را نسبت به آقای نجاریان عوض کنند. من هرجا که بروم از خوبی ها و توانمندی های این مرد خواهم گفت.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

متین چهارشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

خیلی خوش قولی آقای صالح اینجوری میخاستی تیمو تو لیگ نگه داری؟

نام ...ساروى پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶

این تیم و فوتسال سارى فقط على رعدى رو میخواد..
سلطان على رعدى…

فاطمه شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

اقا صالح خوب کاری کردی رفتی