کد خبر : 3374
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 23:38
-

تیم ملی دربست در اختیار اصفهانی ها!

تیم ملی دربست در اختیار اصفهانی ها!
با اضافه شدن هاشم زاده به کادر فنی گیتی پسند،دامنه نفوذ اصفهانی ها در تیم ملی گسترده تر شده است.

با اضافه شدن محمد هاشم زاده به کادر فنی تیم گیتی پسند باید اذعان داشت که تیم اصفهانی احاطه کاملی به تیم ملی پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده مربی تیم امید و مربی تیم بزرگسالان فوتسال که به عنوان مشاور با تیم زمزم اصفهان کار می کرد عصر امروز به کادر فنی گیتی پسند هم اضافه شد تا توپ اصفهانی ها در آستانه بازی با دبیری پرتر شود.هاشم زاده در شرایطی به کمک گیتی پسندی ها آمده که پیش از این رضا لک سرمربی این تیم که در تیم ملی هم مربیگری می کرد به دلیل فعالیت همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی از سوی افتخاری کنار گذاشته شد و اکنون هاشم زاده همزمان به دو تیم اصفهانی مشاوره می دهد.هاشم زاده از سوی دیگر هم کریمی مربی گیتی پسند را به عنوان دستیارش در تیم امید به کمیته فوتسال معرفی کرده است.هاشم زاده که پیش از این در گیتی پسند حضور داشته حالا با بازگشت به این تیم دامنه نفوذ اصفهانی ها در تیم ملی را گسترش داده است.این اتفاق درآستانه بازی حساس این تیم با دبیری قطعا ناشی از عدم حرفه ای بودن کمیته فوتسال و خنثی بودن در این زمینه است تا یادآور روزهایی باشد که ترابیان چشم هایش را می بست و به سرمربی وقت تیم ملی اجازه می داد با هر تعداد تیم باشگاهی که بخواهد فعالیت کند و مشاوره بدهد.حالا هم آفت فعالیت همزمان مربیان تیم ملی در تیم های باشگاهی در دو تیم اصفهانی که یک برای قهرمانی و دیگری برای بقا می جنگد رسوخ کرده و در این وادی خسوس هم قصد دارد به تماشای بازی بزرگ هفته بنشیند.حالا این سوال پیش می آید که با توجه به دامنه نفوذ اصفهانی ها در تیم ملی آیا خسوس استقلال و اجازه کافی برای دید زدن و دعوت از بازیکنانی از تیم دبیری را هم دارد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hatef پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۲۲

مبارک جناب آقای افتخاری !!! این چه وضعی است که فوتسال ما به آن دچار شده ؟؟؟ هلشمزاده اینجا!! هاشم زاده آنجا !! ها شم زاده همه جا!! یک دفعه تمرینات تیم ملی را هم ببرید اصفهان خیال همه را راحت کنید.

میلاد پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱:۰۱

واقعا جای تاسف داره.مگر قحط الرجال.یکی پیدا شه جلوی این کثافت کاری ها رو بگیره

abolfazl پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۴۷

aghaye eftekhari familit ro azvaz kon bezar esfehani

حامد پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

تا حالا که هر چى افتخار نصیب فو تسال شده توسط اصفهان یا بوده چ باشگاههاى آسیا چ تیم ملى پس حقشونه تو تیم ملى نفر داشته باشن

كيانا پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵

بیخود حاشیه درست نکنین کى بهتر ازینا برا تیم ملى سراغ دارین

قم مهد فوتسال ایران پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

آقایونی که میگین هر چی افتخار واسه ایرانه تو اصفهان رخ داده … دقیقا بفرمایید وقتی با ۹ تا بازیکن تیم ملی جناب گیتی پسند تو جام آسیا جلوی تایلند میبازه باید چ کار کرد؟؟؟؟ آبرومون نرفت؟؟؟ ۹ تا تیم ملی یعنی خود تیم ملی!!! چرا لیگ امسال اینقد کیفیتش بد شده؟؟ برای اینکه هر چی تیم ملی یه تو گیتی پسندخ و الانم با اختلاف دوم لیگه !!! چرا؟؟

كيانى شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

افتخارات فوتسال قم رو تو ایران و اسیا لطفأ نا ببرید

جواد شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵

فقط فوتسال اصفهان….نسوزید انقدر…فقط اصفهان

ناشناس دوشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۵۴

گیتی چندنفرشون اصفهانیه برید جمع کنید باو خودتونو فقط مشهد با داش قدرت و حسین و مصطفی طیبی مهدی جاوید اسماعیل عباسیان