کد خبر : 3440
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 18:31
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:در آستانه بازی با گیتی پسند از درون استان برای ما حاشیه درست کردند/هیات فوتبال زیر پای ما را کشید

دبیری:در آستانه بازی با گیتی پسند از درون استان برای ما حاشیه درست کردند/هیات فوتبال زیر پای ما را کشید
مالک باشگاه دبیری در مورد حواشی ایجاد شده برای تیمش قبل از بازی با گیتی پسند و ... می گوید.

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: در آستانه حساس ما با گیتی پسند متاسفانه برخی از درون استان برای ما حاشیه درست کردند که جای تامل دارد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: در فاصله چند روز مانده به بازی حساس با گیتی پسند به ما اطلاع داده شد دو فقره چک باشگاه دبیری به مبلغ ۴۷۰میلیون تومان که در جریان گرفتن امتیاز پتروشیمی برای ماشین سازی رد و بدل شده و قرار بود پس از باز پس گیری امتیاز از سوی هیات فوتبال به ما برگردانده شود، به اجرا گذاشته شده است!
وی عصبانی از این اقدام افزود: هیات فوتبال آذربایجان به عوض اینکه می بایست آرامش به تیم ما تزریق کند تا تبریز برای اولین بار سهمیه آسیایی فوتسال را بگیرد نه تنها دست ما را نگرفت که زیر پای ما را هم کشید. آنها در آستانه این بازی حاشیه ای به تیم ما تزریق کردند که اگر مدیریت نمی کردیم و بروز می دادیم به نتیجه گیری تیم ما ضربه می زد.
وی ادامه داد: تعلل زیادی در باز پس گیری چک های اولیه ما از پتروشیمی از سوی هیات فوتبال صورت گرفت تا پتروشیمی به روال خود عمل کرده و بر اثر بی مبالاتی هیات فوتبال و بی اعتنا به صورتجلسه انتقال تیم به موسسه کوثر، چک های ما را به اجرا بگذارند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که تراکتورسازی را آن طور به حاشیه بردند ولی ما تا اینجای کار ایستادگی کرده ایم و مجبور شدیم این اقدام عجیب هیات فوتبال را رسانه ای کنیم.
مالک دبیری تبریز در خاتمه یادآور شد: پیروزی خوب بازیکنان ما برابر گیتی پسند که با غیرت، همدلی و رفاقت همه مجموعه از کادر فنی تا همه و همه به دست آمد، نوید قهرمانی تبریز در لیگ۹۲ را می داد. با این پیروزی معتقدم ۸۰درصد راه هموار شد اما هنوز همه چیز برای قهرمانی دبیری تمام نشده است.
پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Niloo یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۴:۵۵

تا وقتیششگلانیو امسال اون تو تبریز هستند شما لباس ضدگلوله داشته باشین
این آدما واسه ورزش تبریز مضر هستند