کد خبر : 3436
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 17:17
دسته‌بندی نشده
-

طاهری: هر ۲ تیم جوانمردانه بازی کردند/ اخراج اسماعیل پور شیرازه تیم را از هم پاشید

طاهری: هر ۲ تیم جوانمردانه بازی کردند/ اخراج اسماعیل پور شیرازه تیم را از هم پاشید
محمد طاهری بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند در مورد شکست تیمش مقابل دبیری تبریز و فاصله 9 امتیازی با صدر جدول به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند در مورد شکست تیمش مقابل دبیری تبریز گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند و به نظر من نتیجه مساوی عادلانه‌ترین نتیجه می‌توانست باشد.
وی درباره اعتراض تیم گیتی پسند نسبت به داوری تصریح کرد: داور نسبت به اسم بزرگی که داشت عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت. داور بین‌المللی باید بهتر از این ظاهر می‌شد ولی در کل بازی خوبی بود و هر ۲ تیم جوانمردانه بازی کردند و قسمت این بود که دبیری پیروز این بازی باشد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
بازیکن گیتی پسند اصفهان خاطرنشان کرد: تیم ما در نیمه دوم یک بازیکن از دست داد و با اخراج احمد اسماعیل‌پور یک گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید ولی داور هم در این نتیجه بی‌تأثیر نبود.
طاهری در زمینه شانس قهرمانی گیتی پسند با وجود این شکست گفت: ما تمام تلاشمان را تا روز آخر انجام می‌دهیم و کاری با ۹ امتیاز اختلاف نداریم و هر اتفاقی که خدا بخواهد رخ می‌دهد.
وی با اشاره به حمایت هواداران دبیری از این تیم تاکید کرد: هواداران خون گرم تبریزی همیشه خوب بودند و مثل همیشه هیچ مشکلی در تبریز نداشتیم و باید از این هواداران تشکر کرد که حضور خوبی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Niloo یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۴:۵۱

آقای طاهری تو این هیاهم ممنون که لااقل شما حرف راست میزنید.
خیلی با غیرتین آفرین