کد خبر : 3434
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 14:19
-

پرونده تبانی دوباره در فوتسال باز شد/ این بار گیتی پسند شاکی است!

پرونده تبانی دوباره در فوتسال باز شد/ این بار گیتی پسند شاکی است!
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بعد از باخت مقابل دبیری اظهارات تکان دهنده ای را مطرح کرد که باعث می شود دوباره پرونده تبانی در لیگ فوتسال ایران باز شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک پس از شکست‌ تیمش مقابل دبیری تبریز در جمع خبرنگاران با حمله به داوران بازی بیان کرد: داوران عزیز اگر ما ۵ گل هم از دبیری پیش بودیم، اجازه نمی‌دادند با پیروزی از زمین خارج شویم. نقش داوری در این بازی کاملا مشخص بود و همه داوران دست به دست هم داده‌اند تا دبیری قهرمان لیگ برتر شود و جام قهرمانی را کسب کند.

 

لک بیان کرد: نیمه اول وحید شمسایی لباس بازیکن ما را گرفت ولی داور به آن توجهی نکرد و در صحنه‌ای خطای بازیکن دبیری را گرفت ولی به آن کارتی نشان نداد و زمانی که این موارد اتفاق می‌افتد مشخص است که داور هدف مشخص و خاصی دارد. این موضوع‌ها باعث می‌شود بخش خصوصی از فوتسال کناره‌گیری کند. از قبل تذکر داده بودیم که برای این بازی تدابیر خاصی اندیشه شود چون این اتفاقات هفته گذشته نیز رخ داده بود ولی باز هم شاهد این موضوع بودیم. داور بازی را برای دبیری درآورد.

 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: داور حتی به تیم سه نفره ما هم رحم نکرد. وقتی بازیکن ما را اخراج کرد، بازیکن دبیری توپ را با دست گرفت ولی داور سوتی نزد. با وجود فشاری که تماشاگران حاضر ایجاد کرده بودند چند بار عقب افتادیم ولی توانستیم نتیجه را جبران کنیم و حتی از حریف پیشی بگیریم ولی داور دیدار هر لحظه از لحاظ روانی به تیم ما آسیب زد و نتیجه بازی را تغییر داد.

 

لک درباره تیم دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز از نظر مهره تیم خوبی است ولی من دوست داشتم داوران اجازه می‌دادند نتیجه دیدار در داخل زمین مشخص شود. تمامی این کارها را انجام دادند تا گیتی‌پسند با دبیری ۹ امتیاز فاصله داشته باشد و در ادامه مسابقه‌ها هیچ امیدی برای قهرمانی نداشته باشد و به نتیجه دلخواه خودشان هم رسیدند.

 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان اظهار کرد: رییس دپارتمان داوری فوتسال هم در سالن بود ولی فایده‌ای نداشت. چون نتیجه، رقم خورده است و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ زمانی که داور نخواهد کار درست را در زمین انجام دهد، کسی نمی‌تواند کاری کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

واقعاً تو مجموعه fut5alکسی پیدا نمیشه معنی تباتی رو بدون؟ آیا اگر موضوعی در داوری طرح بشه اسمش تبانیه؟

حسن زاده از اصفهان شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

آقای لک تو برو قرچک ما اصفهانی هعا می دونیم چی جوری با ۸ تا ملی پوش نتیجه بگیریم.

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

پارسال که جایزه بردن قم رو اصفهانی ها با انتخاب به عنوان مربی دادن همه چی خوب بود، حالا بد شده؟؟؟!!!!

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹

تو جام باشگاههای آسیا هم داوری مشکل داشت که بازی برده رو باختی؟؟؟!!۱
بازی با میثاق و حفاری هم داور مشکل داشت؟؟!!

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲

قابل توجه لک:
محمد طاهری در در زمینه شکست مقابل دبیری تبریز اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند و به نظر من نتیجه مساوی عادلانه‌ترین نتیجه می‌توانست باشد.
وی درباره اعتراض تیم گیتی پسند نسبت به داوری تصریح کرد: داور نسبت به اسم بزرگی که داشت عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت. داور بین‌المللی باید بهتر از این ظاهر می‌شد ولی در کل بازی خوبی بود و هر ۲ تیم جوانمردانه بازی کردند و قسمت این بود که دبیری پیروز این بازی باشد و من به این تیم تبریک می‌گویم.

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳

رئیس سابق دپارتمان داوری مبنی بر اعتراض لک به داوری خاطرنشان کرد: لک بعد از بازی عصبانی بود که گفته داور نتیجه بازی را رقم زد و اگر در حال حاضر با او مصاحبه کنید خواهید دید که نظرش تغییر یافته است.

يوسف شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹

اقاى لک شما قافیه رو از ابتداى فصل باختى، تورو بازیکن به تیم اورد نه رزنومه شما، به همین دلیل هم همیشه با ترسو لرز کار کارى ، تیم بزرک مربى بزرک میخواد، هر جى کیتى با مربیه قبل جمع کرده بود خراب کردى، خودت استعفاء بده تا اخراجت نکردن، شایدم برا سال اینده قول قهرمانى دادى

داور شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸

این باخت به علت چیدمان بد دپارتمان داوری و آقای غفاری هست