کد خبر : 3465
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 10:08
-

افتخاری: گیتی پسند به این راحتی‌های از لیگ کنار نمی‌رود/ وقتی می‌بازند همه چیز را گردن داور می‌اندازند/ خودم به خسوس گفتم به تبریز نرود

افتخاری: گیتی پسند به این راحتی‌های از لیگ کنار نمی‌رود/ وقتی می‌بازند همه چیز را گردن داور می‌اندازند/ خودم به خسوس گفتم به تبریز نرود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفتگویی پیرامون انصراف گیتی پسند از لیگ و اعتراضات طاهری و لک به داوران به اظهارنظر پرداخت. افتخاری درباره انصراف گیتی پسند از حضور در ادامه لیگ، گفت: من این موضوع را از شما می‌شنوم. هنوز نامه‌ای از باشگاه گیتی پسند برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفتگویی پیرامون انصراف گیتی پسند از لیگ و اعتراضات طاهری و لک به داوران به اظهارنظر پرداخت.
افتخاری درباره انصراف گیتی پسند از حضور در ادامه لیگ، گفت: من این موضوع را از شما می‌شنوم. هنوز نامه‌ای از باشگاه گیتی پسند برای انصراف از لیگ برتر دست ما نرسیده است. بعید می‌دانم آنها این کار را انجام بدهند چون باشگاه گیتی پسند سرمایه گذاری‌ زیادی انجام داده و به این راحتی‌های از لیگ کنار نمی‌رود.
وی ادامه داد: اگر گیتی پسند از لیگ برتر کنار بکشد، آنها به لیگ پایین‌تر (لیگ دسته اول) سقوط خواهند کرد. احتمالا طاهری از سر ناراحتی گفته که گیتی پسند از لیگ کنار می‌کشد. او احتمالا بعد از استعفا از سازمان لیگ فوتسال خودش را خالی کرده و راحت شده است! من قبل از شروع لیگ به طاهری گفتم که فعالیت همزمان در فوتبال و فوتسال برای این باشگاه دشوار خواهد بود و مثل این است که دو هندوانه را با یک دست بلند کنید.
سرپرست کمیته فوتسال درباره اینکه کنار کشیدن گیتی پسند از لیگ به خاطر اعتراض به داوری است نه مشکلات مالی، افزود: اعتراض به چی؟ ما مشکل داوری نداریم. نمی‌گویم داوران ما عالی سوت می‌زنند ولی آنها قطعا بی‌طرف هستند. هیچ داوری به خاطر اعتبار خودش هم که شده است، یکطرفه سوت نمی‌زند.
وی در ادامه با انتقاد از صحبت‌های رضا لک سرمربی گیتی پسند هم تاکید کرد: هر تیمی می‌بازد می‌گوید داوران خوب قضاوت نمی‌کنند. آنها کار خودشان را توجیه می‌کنند. این در حالی است که تیم‌ها به خاطر اشتباهات بازیکنان خودشان می‌بازند ولی به آنها حمله نمی‌شود. به جای حمله به داور باید به بازیکنانتان حمله کنید ولی چون داوران در دسترس هستند علیه آنها هجمه شکل می‌گیرد.
افتخاری ادامه داد: این ضعف یک مربی است که اینگونه صحبت‌ها را مطرح کند. کارشناسان هم حرف لک را تائید نمی‌کنند. این صحبت‌ها نامردی است. به نظرم لیگ هم تحت تاثیر جو باشگاه است که این حرف‌ها را زده است. همه نتایج به عملکرد خود این تیم‌ها بر می‌گردد و اتهام زدن به داوران درست نیست. چرا وقتی تیم‌هایشان می‌برد صدای هیچ کس درباره داوری در نمی‌آید ولی وقتی می‌بازند همه چیز را گردن داور می‌اندازند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من قبلا هم گفتم. از وقتی که گیتی پسند به سمت تیمداری در فوتبال رفت، فوتسال هم از دستش در رفت. این باعث شد تا بخشی از بودجه آنها به طرف فوتبال برود. آنها که با فوتسال به آسیا رسیده بودند نباید آنرا رها می‌کردند. گیتی پسند باید جدی‌تر از گذشته در فوتسال کار می‌کردند.
سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که “آیا با استعفای طاهری موافقت خواهد شد یا خیر”؟ تصریح کرد: من نباید با این استعفا موافقت کنم. این مساله بر عهده کفاشیان است که البته ایشان هم فعلا در عمان هستند. اگر کفاشیان ایران بود نامه استعفا را به او می‌دادم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از روی دلسوزی هم حرفی بزنیم، اشتباه برداشت می‌کنند. ما طاهری را تشویق کردیم تا در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال عضو شود تا به فوتسال کمک کند. کار در هیات رئیسه با کار در باشگاه متفاوت است. نباید وقتی تیم باشگاهی شما می‌بازد، از هیات رئیس بروید. شما به خاطر فوتسال در هیات رئیسه مسئولیت قبول کرده‌اید نه به خاطر باشگاه. اگر مشکلی هم هست باید در هیات رئیسه بازگو کنید نه اینکه استعفا بدهید.
افتخاری در بخشی از صحبت‌هایش درباره دلایل انصراف خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی از سفر به تبریز برای تماشای بازی دبیری با گیتی پسند هم گفت: خودم علاقه نداشتم خسوس به تبریز برود. ما حتی می‌توانستیم بلیت پرواز او را جور کنیم ولی چون بازی حساس بود، نخواستم وی به تبریز برود. ممکن بود بازیکنان دو تیم به خاطر حضور سرمربی تیم ملی در سالن محکم‌تر بازی کنند و به همدیگر آسیب بزنند. ما ابتدا بازی میثاق با تاسیسات را در تهران از نزدیک تماشا کردیم و سپس همراه خسوس به منزل رفتیم تا بازی دبیری با گیتی پسند را از تلویزیون تماشا کنیم. در هر صورت به خاطر اینکه حرف و حدیثی پشت سر خسوس نباشد و هم اینکه حساسیت بازی بیشتر نشود، از وی خواستم به تبریز نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عرشیا یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

جناب آقای افتخاری
سلام
بنظر می رسد که شما خواب نباشید ولی خودرا به خواب زده اید.کسی که خواب است را می توان از خواب بیدار کرد و لی کسی که خود را به خواب زده را هرگز.بهتر است فیلم بازی های گیتی پسند در مقابل میثاق و حفاری و حلال احمر و دبیری را باز بینی نمایید تا ببنید در زمان تساوی و برد نیز داوران سالم شما با گیتی پسند چه کردند.بازی تیم های میثاق و دبیری نیز شاهد بهتری بر این ادعاست.ولی حیف و صد حیف که فدراسیون فوتبال نیز با این جریان همسو است و به نظر می رسد سر نخ اصلی اینموضوع را باید در فدراسیون فوتبال جستجو کرد .رای کمیته نامحترم انظباطی دلیلی واضح بر حقایق سیاه اینروز های فوتبال و فوتسال ماست.ای کاش روزی ناپاکی از فوتبال و فوتسال ما رخت ببندد آرزویی که به نظر محال محال محال است..
هوادار و هواخواه فوتبال و فوتسال

نیما یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

آقای افتخاری تو رو خدا از این فوتسال برو واقعا حرف که میزنی متوجه میشویم که هیچ چیزی از فوتسال و این رشته نمی دانی ومدیر هم نیستی بیشتر از این با اعصاب فوتسالی ها بازی نکن!!!

محسن یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

ممتون عرشیاجان که بااین کلمات محترمانه نشون دادیدکه چه برسرمیثاق دربازی بادبیری اومد.بازی برده راسه برصفربه نفع دبیری کردن باسیاه بازی شمسایی

علی یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵

اقای محترم با صحبتات نشون میدی هیچ از فوتسال نمیدونی اقا تیم کاندید بهترین دنیا افتخار برا تو وامثال شماست همینطور یچی میگی انسان یه تیم را با نامردی کله میکنه بعد ..میگه دو تا هندونه و….درد فوتسال شماهایند