کد خبر : 3481
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 17:53
-

فرهمند: میثاق می تواند جزو سه تیم بالای لیگ باشد

فرهمند: میثاق می تواند جزو سه تیم بالای لیگ باشد

محسن فرهمند از جمله بازیکنان قدیمی میثاق تهران است که از لیگ تهران همراه این تیم بوده است.فرهمند در بازی با تاسیسات دریایی بهترین بازیکن تیمش بود.این بازیکن در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد این بازی گفت: در نیمه اول نمایش کسل کننده ای ارائه دادیم و درنیمه دوم هم با خوردن

محسن فرهمند از جمله بازیکنان قدیمی میثاق تهران است که از لیگ تهران همراه این تیم بوده است.فرهمند در بازی با تاسیسات دریایی بهترین بازیکن تیمش بود.این بازیکن در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد این بازی گفت: در نیمه اول نمایش کسل کننده ای ارائه دادیم و درنیمه دوم هم با خوردن یک گل غافلگیر شدیم اما در ادامه سراپا حمله شدیم و توانستیم بازی را ببریم.

این بازیکن در مورد درگیری های بعد از بازی بین هواداران دو تیم گفت: تماشاگران تاسیسات از ابتدای بازی علیه خوراکچی و سایر بازیکنان شعار می دادند و می خواستند روحیه ما را خراب کنند که گویا بین آنها و بقیه تماشاگران درگیری بوجود آمده است.

فرهمند که از ابتدای تاسیس میثاق با این تیم بوده در مورد شرایطش در این تیم اذعان داشت: از زمانی که میثاق در لیگ تهران بود با این تیم بودم و تنها یک فصل در لیگ دو از این تیم جدا شدم. خدا را شکر در این تیم جا افتادم و مدیریت خوبی دارد. من به همراه چند بازیکن دیگر مثل مجتبی حسن نژاد از قدیمی های این تیم هستیم و پیشرفت خوبی کردیم.امیدوارم با حمایت های مدیریت شرایط بهتر هم شود.

این بازیکن که گلهای زیادی برای میثاق زده تاکید کرد: دو فصل قبل ۱۲ گل زدم و فصل قبل ۱۵ گل.در این فصل هم ۱۰ گل به ثمر رسانده ام که با توجه به بازیهای باقیمانده امیدوارم سیر صعودی من ادامه داشته باشد.

بازیکن میثاق در مورد اینکه چرا به تیم ملی دعوت نمی شود تاکید کرد: برای خودم هم جای سوال دارد.چون اکثر اوقات شرایط ثابتی داشتم اما از دید مربیان تیم ملی دور مانده ام.هر بازیکنی که در لیگ توپ می زند به تیم ملی فکر می کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

فرهمند در پایان در مورد پیش بینی اش از وضعیت میثاق در پایان فصل اذعان داشت: شرایط خوبی داریم و اگر بتوانیم این روند را حفظ کنیم در پایان فصل می توانیم جزو سه تیم برتر لیگ باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسی دوشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

آن تماشاگرها مال خود میثاق بودنند چرا در بازی های دیگر تاسیسات تماشاگر ندارد؟؟ خودتان حاشیه درست میکنید بعد میخواهید بندازید گردن دیگران؟؟

مسي سه شنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹

اسی جون فکرکم این روش جدیدیه که تماشاگران خودی فحاشی کنن به تیمشون نه؟عزیزم کافی به لیست بازیکنان جداشده ازمیثاق که به تاسیسات رفتن دوباره یه نگاه بندازی تامتوجه شید