کد خبر : 3513
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 10:16
دسته‌بندی نشده
-

معرفی ۱۰ بازیکن برتر سال ۲۰۱۳ فوتسال جهان

معرفی ۱۰ بازیکن برتر سال ۲۰۱۳ فوتسال جهان
سایت فوتسال پلنت اسامی 10 بازیکن برتر جهان را برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 جهان اعلام نمود .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سایت فوتسال پلنت اسامی ۱۰ بازیکن برتر جهان را برای انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ جهان اعلام نمود .
بر این اساس فالکائو( برزیل) ، کاردوسو فیلهو( برزیل) ، فرناندینهو ( برزیل) ، گابریل(ایتالیا) ، میگوئلین ( اسپانیا)، نتو( برزیل)، ریکاردینهو(پرتغال) ، رودریگو( برزیل)، سرجیو لوزانو( اسپانیا)لندرو( برزیل) ، ده بازیکن برتر دنیا هستند که از میان آنها یک بازیکن به عنوان بازیکن برتر سال انتخاب خواهد شد.
۶ بازیکن برزیلی در این لیست حضور دارند و اسپانیا ۲ نماینده و ایتالیا و پرتغال نیز هر کدام ۱ نماینده در این لیست دارند ، که البته بازیکن ایتالیایی و پرتغالی هم هر دو اصالت برزیلی دارند.

پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

milad جمعه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۴۷

عشق است فالکائو … کسی که همیشه در پیروزی تیم ملی کشورش نقش فوق العاده ای داشته … کسی که جام جهانی ۲۰۱۲ هم گل مساوی رو به اسپانیا زد و برابری ایجاد کرد تا تیم بتونه با گل نتو به پیروزی برسه … یک بازیکن کامل و لایق بهترین بازیکنی جهان … یک ویژگی خیلی مهم فالکائو که از برخوردش تو بازیهای فوتسال به چشم میخوره میزان فروتنی و تواضع اونه ؛ همینکه از حریفش در مواقعی که خطا کرده عذرخواهی میکنه این یک درس بسیار بزرگ به فوتسالیستهای کشورمون میده که بعضیاشون با ادعای اینکه مسلمان هستن اما برخوردشون بعضی جاها از یک غیر مسلمان زشت تره … واقعاً دوست دارم فالکائو …