کد خبر : 3602
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1392 - 21:54
-

دبیری : این باخت را به طاهری و لک تبریک می گویم

دبیری : این باخت را به طاهری و لک تبریک می گویم
افشین دبیری از اتفاقات رخ داده در بازی تیمش با ماهان تندیس قم ابراز تاسف کرد

مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به شدت نسبت به اتفاقات رخ داده در بازی تیمش با ماهان تندیس قم ابراز تاسف کرد.

افشین دبیری پس از اولین شکست تیمش در لیگ برتر گفت: این نتیجه را به علی طاهری، مدیرعامل و رضا لک، سرمربی گیتی پسند تبریک می گویم ،چون پس از شکست هفته قبل خود مقابل ما به قدری جو سازی کرده و در مورد مسائل داوری صحبت کردند که داوران در این بازی سر ما را بریدند . ما اگر حرفی بزنیم روی آن می مانیم اما آنها الکی بحث انحلال تیمشان را مطرح کردند تا از آنها حمایت شده و جو را به سود خودشان بکنند اما باید بگویم ما با نتیجه گرفتن در زمین و بدون حاشیه سازی قهرمان می شویم.

دبیری با انتقاد از داوری این بازی تاکید کرد: عباسی داور دوم این بازی همان کسی بود که سال گذشته با او درگیری داشتم و فکر می کنم در این بازی آمده بود تا انتقام اتفاقات سال گذشته را بگیرد.

مالک باشگاه دبیری از اتفاقات رخ داده در پایان این بازی ابراز تاسف کرد و افزود : در شرایطی که قصد داشتم پس از پایان بازی با داوران در مورد قضاوت آنها صحبت کنم به شدت مورد برخورد ماموران انتظامی و حراست سالن قرار گرفتم و چندین ضربه از سوی آنها بر من وارد شد . نمونه این اتفاقات را در هیچ کجا ندیده بودم و تصور میکنم با توجه به اتفاقاتی که از سوی داوران ، مسئولان و حوادث رقم خورده در این بازی رخ داد سناریویی چیده شده بود تا تیم ما بازنده این بازی شود، واقعا از این اتفاقات تاسف می خورم. ما فیلم این اتفاقات را در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد جمعه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۴

فرافکنی آخه چقدر آقا باختید وحقتونه قبول کن عزیز

نام ... جمعه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰

دقیقا راست میگه این آقای دبیری چون به چشم خودم دیدم که تو بازی میثاق چقدر قشنگ بازی ۳_۲ باخته رو با کمک آقای افتخاری ۳_۰ برنده شدن.
تو بازی گیتی پسند هم که داور چنان سر تیم گیتی پسند رو برید که همه دیدن دقیقا در زمین چه کارهای صورت میگره که اینا امتیاز میگیرن.مبارکتون باشه اینجور قهرمانیا

محمد شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۱۲

اقای دبیری قهرمانی شخصیت می خواهد که تیم شما ندارد پس لطفا اینقدر جنجال به راه نیندازید

یک تبریزی شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۱

آقای دبیری من بازی رو توی تلوزیون دیدم.خداییش اگر هم بنا بود اشتباهی صورت بگیره علیه تیم ماهان تندیس صورت گرفته بود.خواهشا اینقدر جو الکی ندین.خیلی زشته نتونین با ۹ امتیاز اختلاف قهرمان بشین.

علیرضا شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

اگه شماها تو سالن بودین می دیدین چه اتفاقاتی افتاد
خداییش خیلی بد برخورد شد با تیم دبیری که اونم حاصل زحمات آقای طاهری و لک بودن.
با نه تا ملی پوش دوم هستند میخوان با دعوا برسن به دبیری
تبانی گیتی پسندی ها همیشه بوده هست و خواهد بود

هوادار فوتسال شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵

مسئول محترم سایت خداوکیلی واقعت را گفتم اگه میخواهید اسم داور هم به شما میدم ولی نشان دادید شما هم پشتیبان دبیری هستبد.والا قسم میخورم