کد خبر : 3600
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1392 - 21:15
-

زد و خورد و درگیری پس از پایان بازی ماهان تندیس با دبیری

زد و خورد و درگیری پس از پایان بازی ماهان تندیس با دبیری
درگیری و تنش پس از اولین باخت دبیری در لیگ به پس از سوت پایان بازی هم کشید

بازی تیم های ماهان تندیس قم و دبیری تبریز نه تنها در طول بازی با حاشیه روبه رو بود بلکه پس از پایان بازی نیز آبستن اتفاقات زیادی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم دبیری تبریز عصر امروز اولین شکست خود در لیگ برتر را مقابل ماهان تندیس در قم پذیرا شد ، این نتیجه در شرایطی رقم خورد که وحید شمسایی مربی بازیکن تیم دبیری تبریز پس سوت پایان نیمه اول از سوی داور اخراج شد. جریان از زمان به ثمر رسیدن گل دوم تیم ماهان تندیس آغاز شد؛ زمانی که بازیکنان دبیری و به خصوص وحید شمسایی معتقد بودند گل این تیم بر اثر خطا روی بازیکن دبیری به ثمر رسیده و به شدت به این تصمیم داور اعتراض کردند تا شمسایی یک کارت زرد از داور بگیرد. دامنه این اعتراضات به بین دو نیمه هم کشید تا جایی که محمود نصیرلو داور بازی شمسایی را با کارت زرد دوم اخراج کرد. در نیمه دوم شیرازه از هم پاشیده تیم دبیری در مقابل انگیزه های ماهانی ها در حضور تماشاگرانشان راه به جایی نبرد. در دقایق پایانی افشین دبیری از نماینده فدراسیون خواست تا پس از پایان بازی چند دقیقه ای با عباسی داور دوم این بازی صحبت کند که با مخالفت قاسمی نماینده فدراسیون روبه رو شد ،عباسی همان داوری است که سال گذشته درگیری شدیدی با افشین دبیری داشت و منجر به محرومیت یک ساله او شده بود. پس از سوت پایان بازی جو متشنج شد و افشین دبیری قصد ورود به زمین را داشت که با مخالفت ماموران نیروی انتظامی روبه رو شد. اصرار او برای ورود به زمین منجر به ایجاد درگیری شد و در این میان افشین دبیری و فرزین دبیری مضروب شده و گردنبند آنها نیز به سرقت رفت. کار به رختکن این تیم هم کشید تا دبیری چندین بار سر خود را به نشانه ناراحتی به دیوار بکوبد . شدت گرفتن درگیری ها باعث شد کار به کلانتری کشیده شود و طرفین با حضور در کلانتری ۱۵ قم از یکدیگر شکایت کردند که این ماجرا در نهایت با وساطت مهدی غیاثی سرمربی سابق صبای قم و دبیری تبریز خاتمه یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷

نشد یه بازی مثل آدم تو لیگ فوتسال ایران تموم بشه … هر هفته یا خبر درگیری تو یکی از بازی هاست یا تماشاگر زده پس کله داور یا یکی پریده تو زمین یا توپ از خط رد نشده بازی ب دعوا کشیده … اه اه به این فوتسالمون … حیف از این همه استعداد که این جوری از نظر اخلاقی چ اول کار چ در آینده خراب میشن … ایرانی جماعت معمولا بیجنیست … چ تو فوتبالمون حالا هم تو فوتبال … اخلاق = زیر ۰ !!!

نام ... جمعه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲

همیشه پای یک وحیدشمسایی درمیان است

عبدالله خاكي جمعه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸

با سلام.لطفأ زیباییهای فوتبال را زیاد در رسانه ها نمایش بدهید تا زشتیها کم کم بروند بخدا خواهند رفت