کد خبر : 3603
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1392 - 22:00
-

لک: به برد مقابل شهرداری نیاز داشتیم/ جواب دبیری را نمی دهم

لک: به برد مقابل شهرداری نیاز داشتیم/ جواب دبیری را نمی دهم
سرمربی تیم گیتی پسند می گوید بازیکنانش با برد مقابل شهرداری تبریز از زیر فشار روانی خارج می شوند. وی همچنین گفت که نمی داند هدف دبیری از اظهار نظرش چیست.

رضا لک در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی پنج بر چهار تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و با وجود اینکه چند بازیکنمان را نداشتیم با نتیجه پنج بر یک در نیمه نخست جلو افتادیم.

 

وی افزود: عدم تمرکز بازیکنانم در دقایق پایانی بازی باعث شد سه گل دیگر دریافت کنیم و بازی پنج بر چهار شود. ولی با این حال باز هم پیروز شدیم. واقعا به این برد نیاز داشتیم چون بازیکنانم از لحاظ روحی زیر فشار بودند و با این پیروزی شرایط بهتر شد.

 

سرمربی گیتی پسند همچنین درباره مصاحبه افشین دبیری با fut5al و انتقاد از گیتی پسندی ها به دلیل هجمه علیه دبیری، بیان کرد: من جواب کسی را نمی دهم اما باید بگویم که من در مصاحبه هایم بعد از بازی هفته قبل، فقط اسم باشگاه دبیری را نیاوردم و طرف حرفمان بیشتر باشگاه ها بودند. ناداوری ها در بازی با هلال احمر هم اتفاق افتاد اما اوج آن در بازی با دبیری بود که داور هم بعد از آن عذرخواهی کرد. ما راجع به همه بازی ها اعتراض کردیم. دیگر نمی دانم باشگاه دبیری چه هدفی از این اظهار نظر ها دارد.

 

لک در پایان درباره وضعیت غایبان تیمش برای بازی هفته بعد گیتی پسند نیز به fut5al گفت: کشاورز در بازی امروز هم به میدان رفت و خدا را شکر مشکلی ندارد. اسماعیل پور هم که در بازی قبل به نا حق اخراج شد در بازی امروز نبود اما هفته بعد بر می گردد.افشین کاظمی هم تکلیفش تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵

آقای لک واقعا برای شما متاسفم
همون آدم قبلی با شرف توی قرچک نیستی
خنده داره کارهات و صحبت هات
امیدوارم فنی خودتو بالا بکشی تا اینجوری داورهارو به جون تیم های دیگه نندازی و با شرف به کارت تو گیتی خاتمه بدی
خودتم میدونی دیگه سال بعد تو گیتی نیستی پس الکی دست و پا نزن