کد خبر : 3616
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 16:38
-

حسن زاده:بازی سنگینی بود/ از نظر روانی توانستیم بر تیم دبیری برتری پیدا کنیم

حسن زاده:بازی سنگینی بود/ از نظر روانی توانستیم بر تیم دبیری برتری پیدا کنیم
محسن حسن زاده بعد از پیروزی تیمش در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی برابر تیم فوتسال دبیری تبریز به اظهار نظر پرداخت.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند و خوشحالم که توانستیم اولین باخت این فصل را به تیم دبیری تبریز تحمیل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محسن حسن زاده بعد از پیروزی تیمش در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی برابر تیم فوتسال دبیری تبریز صدرنشین مسابقات لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: بازی سنگینی بود و شما خوب می‌دانید ما با صدرنشین لیگ برتر بازی داشتیم، به همین خاطر حساسیت های بازی چند برابر بود.
وی تصریح کرد: همیشه بازی یک تیم با صدرنشین بازی‌ها با دیگر مسابقات متفاوت است اما برای ما مهم سه امتیاز بازی بود که توانستیم با ارائه فوتسالی کاملا حساب شده و منطقی آن را در حضور تماشاگران خوبمان به دست بیاوریم.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: ما از نظر روانی توانستیم بر تیم دبیری تبریز برتری پیدا کنیم به خصوص اینکه آنها می‌خواستند در این بازی به پیروزی برسند و بدون باخت به صدرنشینی خود ادامه بدهند اما وقتی دیدند این اتفاق رخ نداده، جریان بازی به نفع ما شد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما روند رو به رشد خود را ادامه داد و امیدوارم در ادامه بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز بتوانیم در هفت بازی آینده بهترین نمایش خود را برای کسب بهترین نتایج ارائه کنیم.
حسن زاده بیان داشت: ما هدفمان در حال حاضر جبران امتیازات از دست رفته‌ای است که در نیم فصل نخست از دست داده‌ایم، ولی چون شانسی برای قهرمانی نداریم فقط می‌خواهیم با عبور از سد دیگر رقبا خود را به بالای جدول رده بندی نزدیک تر کنیم.
وی یاد آور شد: شما می بینید که تیم ما در هر هفته متفاوت از بازی های قبلی خود به میدان می آید و نتایج بهتری نیز کسب می کند این نشان می‌دهد که تیم ما در مسیر رشد قرار دارد و حتی اگر به حریفان نتیجه را واگذار کنیم اما چون خوب بازی می کنیم همه از ما راضی هستند.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: بازیکنان ما مقابل دبیری تبریز با جان و دل بازی کردند و از تمام تماشاگران خوب قمی نیز تشکر می کنم که یار ششم ما بودند و در روزی که همه آنها حامی ما بودند توانستیم سربلند باشیم.
وی در خصوص اتفاقات پایان بازی که به برخی حواشی و درگیری در کنار زمین انجامید، تصریح کرد: من در این خصوص نظری ندارم چون ما در این حواشی نبودیم اما به نظرم یکی از مسئولان تیم دبیری بود که می خواست وارد زمین شود اما ماموران امنیتی اجازه ندادند، ضمن اینکه به نظرم داوری مشکلی نداشت و اگر اشتباهی هم بود بیشتر به ضرر ما بود.
منبع:واحد خبر باشگاه ماهان تندیس قم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمزه رسولی شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱

درود برتو محسن امپراطور عزیز ویک خسته نباشید جانانه برتو و یارانت بخاطر بازی حساب شده دیروز که یکبار دیگر فوتسال ناب قمی را به نمایش گذاشتید.فقط حسرت وای کاش از همان ابتدای فصل همچون سال گذشته در کنار تیم میبودی وتیم را با آمادگی کامل می بستیم تا الان برای قهرمانی می جنگیدیم .عیبی نیست حسرت گذشته را خوردن فایده ندارد فقط خدا کند مسوولین از این اتفاق درس عبرتی گرفته باشند برای فصول بعدی که گرچه با وجود داشتن این تجربه باز هم ابتدای فصل از یک سوراخ دوباره گزیده شدیم

کریم شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

اقا محسن خسته نباشی ولی توی این جندسال تیم قم یکطرف حاشیه هست . بازی حفاری تو قم با مشهد با منصوری ۲ سال پیش امروز هم مهدی حسن زاده جه حاشیه ای در بازی با یزد در لیگ ۱درست کرد و جه کتکی هم خورد .