کد خبر : 3628
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1392 - 16:23
دسته‌بندی نشده
-

جام فجر فوتسال با حضور قدرت های جهان/ اسپانیا و روسیه اعلام آمادگی کردند

جام فجر فوتسال با حضور قدرت های جهان/ اسپانیا و روسیه اعلام آمادگی کردند
كميته فوتسال درصدد برگزاري جام فجر در سال 93 است و تا به امروز اسپانيا و روسيه جواب مثبت داده اند و افتخاري منتظر پاسخ ايتاليا و پرتغال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال برنامه ریزی های جام فجر را برای سال ۱۳۹۳ انجام داده است و قرار شده اولین دوره این بازی ها به صورت تورنمنت چندجانبه و با حضور تیم های مطرح اروپایی برگزار شود.

 

سید رضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار fut5al، گفت: دعوت نامه این بازی ها را برای کشورهای اسپانیا،ایتالیا و پرتغال ارسال کردیم و اسپانیا جواب مثبت به آن داد. آن ها اعلام کردند که در تاریخ ۲۱ بهمن ۹۳ می تواند تنها یک بازی با ایران انجام دهد. اما به دنبال این هستیم تا آن ها را راضی کنیم و چند روز بیشتر در ایران بمانند و دو بازی دیگر هم انجام دهند. در کنار اسپانیا، روسیه هم جواب مثبت داده و حاضر است با دو تیم امید و بزرگسالش در تورنمنت دهه فجر شرکت کند. البته شرط گذاشته اند که با پرواز مستقیم به محل برگزاری بازی ها بروند.

 

وی افزود: تا کنون ایتالیا و پرتغال جوابی به نامه مان نداده اند. اگر اسپانیا هم قبول نکرد در تورنمنت شرکت کند، ما یک بازی با آن ها انجام می دهیم و تورنمنت را با تیم های دیگر برگزار می کنیم! اوکراین هم برای آمدن مشکلی ندارد و از خدایش است با ایران بازی کند. اما فعلا در حال بررسی هستیم تا اگر ایتالیا و پرتغال جواب منفی دادند اوکراین را جایگزین کنیم.

 

رئیس کمیته فوتسال همچنین از اختصاص جایزه ارزشمند برای تورنمنت دهه فجر خبر داد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالله خاكي یکشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵

سلام کار بسیار خوبی است.باعث توسعه فنی میشود بشرط سالن خوب ،بخش تلویزیونی،دعوت از فوتسالیهای شهر میزبان، و دادن جایزه به تماشاجیان

سینا دوشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

تا زمانی که تلویزیون تصمیم به پخش بازی ها نگیرد فوتسال کشور آنطور که باید رونق نمیگیرد.ایکاش مسئولین کمی بیشتر به فوتسال بها دهند . امیدوارم این بازیها پتانسیل تیم را بالا ببرد.به امید نتایج درخشان در جام جهانی ۲۰۱۶.