کد خبر : 3659
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1392 - 23:56
-

شریف زاده: شوت اسماعیل پور به پشت بازیکن ما باعث جنجال اصفهان شد!

شریف زاده: شوت اسماعیل پور به پشت بازیکن ما باعث جنجال اصفهان شد!
بازیکن راس تیم فوتسال هلال احمر تبریز معتقد است که شوت اسماعیل پور به کمر بازیکن تیمش باعث جنجال هایی شده که تنها محرومیت تبریزی ها را به دنبال داشته است.

شهرام شریف زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: رای های کمیته انضباطی در رابطه با بازی ما و گیتی پسند اصفهان بسیار ناعادلانه بود. در این آرا فقط بازیکنان و سرمربی ما محروم شدند در صورتی که برای عوامل اصلی تنش در پایان بازی هیچ محرومیتی  در نظر گرفته نشد.

این مهاجم گلزن هلال احمر به حرکت عجیب اسماعیل پور پس از سوت پایان بازی اشاره کرده و گفت: من با احمد دوست هستم ولی او که در آن بازی محروم بود پس از سوت پایان بازی از پشت دروازه وارد زمین شده و شوت محکمی با توپ داخل زمین به پشت بازیکن شماره۲۰ ما حمید واحدی می کند که جرقه اصلی اتفاقات تلخ پایان بازی شد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه اسماعیل پور می گوید این شوت عمدی نبوده و برای عذرخواهی به سمت بازیکن ما رفته که درگیری به وجود آمده اما ورود تماشاگران به داخل زمین و درگیری های پیامد این شوت چه به عمد و چه غیرعمد باعث محرومیت بازیکنان ما می شود که این اصلا عادلانه نیست.

شریف زاده معتقد به اینکه شاید مماشات در خصوص آراء گیتی پسند به خاطر حضور این تیم در کورس قهرمانی بوده و گفت: من گناه کسی را نمی شویم اما قطعا چنین برخوردی متضادی با توجه به اینکه عوامل این تیم هم در این تنش دخیل بودند، این شائبه را ایجاد می کند که شاید نخواستند مثلا این تیم در بازی با دبیری محرومی داشته باشد والا چرا اینگونه دوگانه آراء صادر شد؟!

شریف زاده از ماجرای شکسته شدن شیشه ابراز بی اطلاع کرده و اذعان داشت: من مشغول صحبت با آقای طاهری و عراقی زاده بودم که غائله شروع شد و وقتی به رختکن رفتم دیدم شیشه ورودی رختکن حریف شکسته است در حالی که هم چند بازیکن ما و هم چند بازیکن حریف در رختکن بودند و اصلا متوجه نشدم کار چه کسی بود.

وی که تاکنون با ۱۶گل رده سوم جدول گلزنان را پس از فخیم و کرمانی در اختیار دارد به بازی با میثاق تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بازی با میثاق تهران چون واحدی و اسماعیلی محروم شده بودند و کنار تیم نبودند، الله وردی هم مصدوم شده بود و جواد منتظر هم که همچنان محروم است نفرات ما کم شده بود و فشار زیادی به بازیکنان می آمد اما همین که تیم قدرتمند میثاق را در خانه تا آستانه شکست هم پیش بردیم اتفاق بزرگی بود.

وی ادامه داد: ما خیلی خوب شروع کردیم اما در غافل گیری آنها یک بر صفر عقب افتادیم اما دو گل زدیم تا اینکه در بازی پنج نفره حریف کار به تساوی انجامید.

شریف زاده در خاتمه یادآور شد: برای جمع کردن امتیازات باقیمانده لیگ عزم خود را جزم کرده ایم. در غیاب آقای خبیری، شکر خدا آقای قضایی هم خیلی خوب کار می کند تا انشاالله محرومیت سرمربی مان تمام شود. من چهار پنج سال است که در هر تیمی بودم در کورس آقای گلی بوده ام ولی امسال عزمم را برای آقای گلی جزم کرده ام که کفش طلا را بگیرم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی نسب دوشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۲۶

آقای شریف زاده درست میگه همون عوامل فدراسیون که اینقدر رای تبانی رو طول دادن تا گیتی بره آسیا و حق قرچک خورده بشه الان دارن از این تیم به صورت پشت پرده حمایت می کنن !!!!!

انصاف پنجشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۱۹

خوبه یکم انصاف داشته باشید آخه خوش انصافا پدر گیتی رو که با داوریهای آبدارشون در آوردند دیگه چی میخوایند کدوم عوامل بابا باید اون دنیا جواب داشته باشیها……

حق پنجشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۲۷

از خدا بترس وهیزم آتیش باقیه نشو….هم اونموقع خدا شاهد وناظر بوده هم حالا سر جاشه اگه فدراسیون پشت گیتی بود که داورا اینقدر سرش رو نمیبریدن و ستا بازی رو با نا داوری …

تبریز دوشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

جالبه فدراسیونی های محترم! برای بازیکنان هلال احمر به دلیل دعوا با تماشاگران اصفهانی، حکم محرومیت زده اند. نمی دانم چه عقلی یا عدلی پشت این حکم است. آیا بازیکنان هلال احمر به سکوها حمله کرده اند و با تماشاگران دعوا کرده اند؟ یا تماشاگران به زمین بازی آمده اند و با هم دعوا کرده اند؟ بازیکنان که به سمت تماشاگران نرفته اند، پس محرومیت تماشاگران اصفهانی کو؟ که به داخل زمین ریخته اند؟ چرا دم از عدل و عدالت می زنید در حالی که کوچکترین موضوعی که دانشجویان ترم اول حقوق و حتی مردم عادی هم می تواند در مورد آن قضاوت کنند. یا حق

اصفهان پنجشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۲۳

شما که اونجا تشریف نداشتی .نظر نده فیلم همه ما جرا هست ضمن اینکه ناراحتی آقایون از اینکه با این همه صوت نا حق داور باز هم باختند ناراحتند