کد خبر : 3676
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1392 - 22:50
-

افتخاری:ایران به مصاف تیم های باشگاهی روسیه می رود/ گزینه های روی میز دیگری هم داریم!

افتخاری:ایران به مصاف تیم های باشگاهی روسیه می رود/ گزینه های روی میز دیگری هم داریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی ایران در فاصله حدودا سه ماه تا آغاز جام ملت های آسیا هنوز حتی یک بازی دوستانه هم تدارک ندیده است و این زنگ خطر مهمی برای تیم خسوس به حساب می آید.   از کمیته فوتسال خبر می رسد بازی با تیم ملی تایلند هم لغو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی ایران در فاصله حدودا سه ماه تا آغاز جام ملت های آسیا هنوز حتی یک بازی دوستانه هم تدارک ندیده است و این زنگ خطر مهمی برای تیم خسوس به حساب می آید.

 

از کمیته فوتسال خبر می رسد بازی با تیم ملی تایلند هم لغو شده و ملی پوشان تنها با برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های باشگاهی روسیه عازم ویتنام محل برگزاری بازی های جام ملتهای آسیا خواهند شد!

 

سید رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران با تائید خبر فوق، تصریح کرد: تایلند بعید است جرات کند و قبل از بازی ها با ایران دیدار دوستانه برگزار کند. به همین دلیل ما در حال مذاکره با کمیته فوتسال روسیه هستیم تا دو تیم باشگاهی به ما معرفی کند.

 

رئیس کمیته فوتسال افزود: می خواهیم دو بازی دوستانه با تیم های قدر باشگاهی روسیه انجام دهیم چون بازیکنان این تیم ها همه از بهترین های برزیل، اسپانیا و سایر کشورها هستند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که اگر بازی با این تیم ها نیز انجام نشود، آیا ایران بدون برگزاری بازی تدارکاتی وارد جام ملت ها می شود، به fut5al گفت: آن موقع گزینه های روی میز دیگری خواهیم داشت(با خنده)!

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۱

اصلاً این بنده خدا تو یه دنیای دیگه به سر می بره!!! یک روز میگه اسپانیا و برزیل و ایتالیا و….. رو برای بازی هماهنگ کردیم یک روز حتی تایلند هم حاضر به بازی نیست!!!!!

علیرضا سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

آقای افتخاری فوتسال رو با اسباب بازی دوران کودکی خودت اشتباه گرفتی مثل اینکه.
سر جدت یا کار کن یا نمیتونی ول کن برو بزار این ورزش قدرتمند تو آسیا و ایران پرقدرت باقی بمونه
یادت نره همیشه جور ورزش میلیاردی تون رو تو ای اف سی بازیکنان حقوق بگیر فوتسال جبران کردن
پس خواهشن این ورزش رو خراب نکن