کد خبر : 3878
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1392 - 17:32
-

پروین: امیدوارم پرسپولیس به لیگ برتر فوتسال صعود کند

پروین: امیدوارم پرسپولیس به لیگ برتر فوتسال صعود کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛ حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی که در حال حاضر به عنوان مشاور ریاست سازمان بهزیستی در امور ورزش و مدیر تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی فعالیت می کند با حضور در باشگاه پرسپولیس با علی پروین مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرد. شمس در این نشست گزارشی از آخرین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛ حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی که در حال حاضر به عنوان مشاور ریاست سازمان بهزیستی در امور ورزش و مدیر تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی فعالیت می کند با حضور در باشگاه پرسپولیس با علی پروین مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

شمس در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی را به علی پروین ارائه کرده و درباره تعاملات باشگاه پرسپولیس و سازمان بهزیستی درباره اداره امور تیم پرسپولیس بهزیستی و همچنین امور خیریه موضوعاتی را با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت.

در این نشست علی پروین بر حمایت کامل باشگاه پرسپولیس از تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد این تیم که توانسته در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرد بتواند در هفته آخر رقابت های لیگ نتیجه مطلوبی کسب کرده و برای صعود به لیگ برتر به مرحله پلی آف راه یابد.

همچنین علی پروین با توجه به تاسیس موسسه خیریه پرسپولیس و حضور شمس در امور ورزشی سازمان بهزیستی و مشارکت باشگاه پرسپولیس در امور خیریه و برنامه های ورزشی خیریه تاکید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.