کد خبر : 3873
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1392 - 15:45
-

دبیری: آقایان یک یا علی دیگر بگویند این سه امتیاز اختلاف را هم جبران می کنند

دبیری: آقایان یک یا علی دیگر بگویند این سه امتیاز اختلاف را هم جبران می کنند
مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران صحبت هایی جنجالی را مطرح کرد.

مالک باشگاه دبیری تبریز که از هجمه های اخیر علیه تیمش نگران است معتقد است با اتفاقاتی که رخ داده باعث نتیجه نگرفتن دبیری شده اند و امیدوار است این داستان ادامه نداشته باشد.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شکست دبیری تبریز مقابل تیم راه ساری اذعان داشت: مسائلی که اطراف تیم پیش آمد باعث شد تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی افت کنند و این برای همه ما جای تعجب داشت.محرومیت شمسایی از لحاظ فنی و روحی تیم ما را زمینگیر کرد.در بازی با ماهان تندیس ما از دو کارته شدن شمسایی هم متعجب بودیم چه برسد به اینکه یک جلسه دیگر هم او را محروم کنند اما در کمال تعجب این اتفاق رخ داد.ما آسیب این رای کمیته انضباطی را در بازی با راه ساری دیدیم.من صبح امروز به فدراسیون رفتم تا علت این رای را بپرسم.

دبیری در مورد رای اخیر کمیته انضباطی و هجمه ای که علیه این تیم راه افتاد تاکید کرد: این هجمه ها از سوی باشگاه گیتی پسند و با برنامه ریزی صورت گرفت در حالی که ما سالهاست در لیگ برتر حضور داریم و به سالم بازی کردن عادت داریم. در این سالها اگر حرف و انتقادی داشتیم رو راست آن را بیان کردیم و شاید چوبش را هم خورده باشیم و دنبال نتیجه گیری در بیرون از زمین نیستیم. شاید ایراد از من باشد که سیاست لازم را ندارم و بلد نیستم با کارهای دیگر به نتیجه برسم.

مالک دبیری در مورد اینکه آیا تلاشی برای بیرون آمدن تیم از شرایط شکست انجام خواهد داد اذعان داشت: ما هواداران با غیرت و متعصبی داریم که در سایه حمایت آنها تمامی بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.آنها همچنان مارا حمایت خواهند کرد و در ادامه بازیکنان هم تعصب و غیرت خود را به رخ همه خواهند کشید تا در بازی های باقیمانده بتوانیم به صدرنشینی خود ادامه دهیم.البته یک سری انتقاد و دلشکستگی داریم چرا که در این شرایط با کسانی که در این فوتسال زحمت می کشند برخورد خوبی نمی شود. من امروز به فدراسیون رفته بودم تا مشکلات را بگویم اما آقای افتخاری حتی به خودش زحمت نداد تا از اتاقش بیرون آمده و حرفهای ما رابشنود.این کار او زشت است اما برای ما مهم نیست چون من حرفم را به کفاشیان و حسن زاده زدم. ما مثل گیتی پسند دنبال کناره گیری از لیگ و عدم تیمداری در فوتسال نیستیم. کارشناسان و مردم بهترین قاضی هستند تا بگویند حق با چه کسی است و چه کسی لیاقت قهرمانی دارد.در بازی با قم ما مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم،محروم شدیم و به کسر امتیاز هم تهدیدمان کردند.فکر می کنم اگر آقایان یک یا علی دیگر بگویند این سه امتیاز اختلاف را هم می توانند جبران کنند تا به هدفشان برسند.

دبیری در پایان با تکرار سوال هایی که از کمیته فوتسال و کمیته انضباطی داشت تصریح کرد: چند روز پیش سوالاتی مطرح کردم که هنوز جواب آنها را نگرفته ام.امیدوارم با تکرار دوباره آنها به جواب مناسبی برسم.سوال اولم این است که چرا وقتی ما ۳۰ میلیون ورودی را ندادیم کارت بازی برای بازیکنان صادر نکردند اما برای بقیه تیم های این اتفاق نیفتاد و هنوز برخی تیم های ورودی را نداده اند.این تبعیض برای چیست؟ سوال دومم به لیست تیم ملی بر می گردد که چرا از صدرنشین ۱۸ هفته لیگ تنها یک بازیکن دعوت می شود اما سایر تیم های سهمیه بیشتری دارند البته در این قضیه می دانیم که حق مسلم سرمربی تیم ملی است که با سلیقه خودش بازیکن دعوت کند.سوال سوم هم در مورد بازی هایمان در تبریز است.در تمامی بازی های ما ظرفیت سالن پر می شود و حتی تماشاگران بیرون می مانند اما کمیته فوتسال و آقای افتخاری حرف از سوء مدیریت می زنند در حالیکه یک گزارش هم علیه تیم ما رد نشده است.مدیریت ما باعث شده بازی های تبریز کوچکترین حواشی از سوی تماشاگران نداشته باشد.دلیل این ادعای افتخاری چیست؟ و سوال چهارم اینکه چرا کمیته انضباطی با بازیکنانی مثل وحید شمسایی که سالها در فوتسال افتخار آفرینی کردند اینگونه برخورد می کند و رای هایی صادر می کند که سزاوار این بازیکن نیست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر شنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲

آقای دبیری حالا باید تیمت رو مدیریت کنی و به شمسلیی بگویی بجای متهم کردن این وآن و پیدا کردن دشمن فر

علیرضا شنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰

خب راست میگه دیگه بدبخت ها شما دارید چرت و پرت میگید
چطور شده همه این اتفاق ها بعد کنار کشیدن گیتی و مصاحبه مدیر عاملش شروع شده؟
واقعا اصفهانی ها لیاقتشون همون قهرمانی با تبانی هست
شماها همتون سر و ته یه کرباسید
واقعا که
برید دنبال تبانی الان وقتشه که باید بچسبونید
مرگ بر گیتی و تبانی
دویست میلیون دادند قرچک شیرشون

ادب یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

ادب از که آموختی…..مرگبرتبانی وتبانیگران اصلی….

نن جون یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

نه علیرضاجان.حق باشماست.وقتی پرشک تیم شمااون طرزرفتارش باشه ومالکش اینچنین وسرمربیش آنچنان حتماهم بایدقهرمان شن

rahbar یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

درست صحبت کن
دبیری و شمسایی انسانهای متمدن و با شخصیتی هستن

نام ... یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷

حرفت واقعا خنده دار بود دمت گرم کلی خندیدم

تا یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳

خییییلی

نام ... دوشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷

اگر منصوری بأزی اخر را به قم می بأخت أن وقت چقدر بأید پول می گرفت خجالت بکشید و تهمت نزنید حتما اگر دبیری را این هفته ببریم باز هم دوست میلیون گرفتن است راستی قمی ها که مدعی هستند چرا وأن سال که گیتی پسند تبانی کرد قمی ها بأزی با گیتی پسند را با اختلاف ٧ گل واگذار کردند تا اختلاف گل گیتی کم شود و البته چند بازیکن أصلی از جمله تقی زاده را بأزی نداد و تقی زاده هم سال بعد به گیتی رفت ما طرف إرهابی شهید منصوری از بازیکنان خواهش کردیم بأزی را ببرند تا فوتسال پاک قرچک را به رخ همگان بکشیم اگر منصوری می خوات این کارها را انجام دهد خیلی بأزی های اخر بود که سرنوشت تیمهای پایین جدول رقم می خورد ولی منصوری با اقتدار همگی را شکلت داد ، فوتسال پاکم إرزو ست طرف آر واقعی فوتسال از قرچک