کد خبر : 3934
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1392 - 17:42
-

سرمربی راه ساری: باید با گل های بیش تری دبیری را می بردیم/ دیر بیدار شده ایم اما مصمم به بقا هستیم

سرمربی راه ساری: باید با گل های بیش تری دبیری را می بردیم/ دیر بیدار شده ایم اما مصمم به بقا هستیم
سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: می توانستیم با گل های بیش تری دبیری تبریز را شکست دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود نجاریان پس از پیروزی تیمش برابر دبیری تبریز صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتسال کشور گفت: از آنجائیکه دبیری برای قهرمانی و ما هم برای بقا در لیگ تلاش می کنیم پیش بینی می شد که شاهد یک بازی پایاپای و نزدیک از جانب هر دو تیم باشیم.

 

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش در این دیدار افزود: تمام آنچه که از بازیکنان خواسته بودم در زمین به خوبی پیاده شد و اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم با تعداد گل های بیش تری دبیری را شکست دهیم. متأسفانه ما در طول این بازی بیش از ۱۰ ، ۱۲ موقعیت گل مسلم گلزنی را از دست دادیم که باید تلاش کنیم تا در بازیهای آینده علاوه بر کسب ۳ امتیاز آوراژ گل خود را بالا ببریم.

 

سرمربی راه ساری با بیان اینکه تیمش خیلی دیر بیدار شده است، ادامه داد: ما در ۱۹ هفته فقط ۵ امتیاز کسب کردیم و در دو بازی گذشته ۶ امتیاز گرفتیم که این نشان از عزم جدی ما برای جبران امتیازهای از دست رفته دارد. به هر حال ما ۵ بازی داریم که هر کدام شان برای ما حکم مرگ و زندگی را دارند.

 

وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: در بازی رفت مقابل این تیم به برتری رسیدیم. با توجه به ۲ بردی که در هفته های گذشته به دست آورده ایم از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط قرار داریم و در تمرینات این هفته سعی می کنیم با کار کردن روی نقاط ضعف و قوت حریف با دست پر از تبریز به ساری برگردیم.

 

نجاریان در پایان در خصوص احتمال ماندن راه ساری در لیگ برتر فوتسال گفت: می توانم بگویم اگر برابر دبیری به پیروزی نمی رسیدیم شانس های ما برای بقا عملاً از دست رفته بود اما با توجه به این برد شیرین، برنامه بازیها و شرایط جدول امید زیادی به بقا در لیگ برتر داریم. البته ما اصلاً به نتایج تیم های دیگر کاری نداریم و فقط باید به ۳ امتیازها فکر کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.