کد خبر : 4035
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1392 - 12:06
-

ترابیان:تنها جایی که برزیل بدون پول مسابقه داد در ایران بود/ روش طرح میزبانی ایران برای جام جهانی غلط است!

ترابیان:تنها جایی که برزیل بدون پول مسابقه داد در ایران بود/ روش طرح میزبانی ایران برای جام جهانی غلط است!
عضو کمیته فوتسال آسیا از وضعیت طرح میزبانی ایران و عدم موفقیت کمیته فوتسال در هماهنگی بازی های تدارکاتی برای تیم ملی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عباس ترابیان درخصوص درخواست ایران برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال گفت: اصولا برای اینکه کشوری میزبانی در رقابت‌هایی را درخواست دهد باید طی نامه‌ای به کمیته مسابقات مربوطه به کمیته فوتسال فیفا ارسال کند تا این موضوع در جلسه‌ای که مسئولان برگزار می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: کلمبیا که برای جام جهانی درخواست میزبانی کرده بود پیش از آن این موضوع را مطرح کرده بود و با توجه به اینکه تاکنون میزبانی جام جهانی را تجربه نکرده این موضوع مورد بررسی قرار گرفت. در جلسه اخیر که کفاشیان هم حضور داشت نمایندگان این کشور توضیحاتی ارائه کردند که چه اقداماتی انجام دادند.

عضو کمیته فوتسال آسیا خاطرنشان کرد: باید چهار، پنج ماه پیش از این، درخواست‌ها به فیفا ارسال شود تا در صورت بررسی برخی موارد و تایید آن این موضوع در جلسه مطرح شود و پس از آن موارد را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. به شخصه موافق اینگونه مطرح کردن‌ها نیستم. در گزارشی هم که برای کنفدراسیون فوتسال آسیا ارسال می‌شود من چیزی از این موضوع ندیدم.
رئیس پیشین کمیته فوتسال در مورد اینکه تیم ملی نتوانسته تاکنون بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کند در حالی که در زمان حضور او با تیم‌های چون برزیل بازی می‌کردیم و این موضوع نشأت گرفته از چیست یادآور شد: پیش از این هم گفتم برگزاری بازی‌های دوستانه به ارتباط شخصی و برقرار کردن ارتباطات برمی‌گردد. باید مطالعه دقیقی از برنامه‌های تیم حریف داشت و پیش‌بینی لازم را انجام دهیم تا در زمان مشخص که برنامه آنها اجازه دهد برای حضور در ایران دعوت کنیم. تنها جایی که برزیل بدون پول مسابقه داد در ایران بود این موضوع شدنی و دور از ذهن نیست اما به ارتباط افراد برمی‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

خدایش ترابیان هر ایرادی داشت خیلی بهتر از افتخاری بود!!

ناشناس شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵

اصلا مدیریت اقای ترابیان قابل قیاس با اقای افتخاری نیست، اقای ترابیان دارای شخصیت بین المللی و تسلط به انگلیسی بصورت حرفه های ،،،،،،،،،بود،

علی شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶

موافقم