کد خبر : 4042
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1392 - 16:35
-

شمسایی: اگر راه ساری را برده بودیم الان به جای متکا،جام قهرمانی زیر سرمان بود!

شمسایی: اگر راه ساری را برده بودیم الان به جای متکا،جام قهرمانی زیر سرمان بود!
وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران می گوید اگر شاگردانش تمرکزشان را از دست ندهند این تیم در 4 هفته پایانی قهرمان خواهد شد.

دبیری تبریز با برد شیرینی که مقابل منصوری قرچک کسب کرد به صدرنشینی اش ادامه داد تا با روحیه ای خوب خودش را برای بازی با شهرداری ساوه آماده کند.در این میان خبر بد برای تبریزی ها مصدومیت وحید شمسایی بود که تا ظهر امروز حتی نمی توانست راه برود.به همین بهانه سر صحبت را با مربی بازیکن دبیری تبریز باز کردیم. گفتگوی پایگاه خبری فوتسال ایران با این بازیکن را بخوانید:

کمتر پیش آمده که بشنویم وحید شمسایی مصدوم شده است.این خبر چقدر واقعیت دارد؟

برای خودم که تا ۳۹ سالگی همپای بقیه می دوم و تمرین می کنم این مصدومیت درد آوراست. تا آزمایش ام آر آی ندهم چیزی مشخص نمی شود اما این را بگویم که الان نمی توانم راه بروم و با توجه به اینکه شهاب سفال منش در کلاس های مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارد و امیر شمسایی هم تهران هست من نمی توانم تیم را به خوبی تمرین بدهم و این مرا آزار می دهد.

با این تفاسیر به بازی با شهرداری ساوه می رسید؟

باور کنید همین که بتوانم راه بروم و تیم را تمرین بدهم برایم کافی است. اگر به بازی با شهرداری ساوه هم نرسیدم مشکلی نیست چون بقدری بازیکن خوب و با غیرت داریم که از جان مایه بگذارند تا برنده باشیم.

در بازی با منصوری برد خوبی کسب کردید. احتمالا اکر کسانی که پس از پایان بازی از نتیجه مطلع شده اند از این برد قاطع تعجب کرده اند؟!

بعد از یک هفته سخت که پس از باخت به راه ساری پشت سرگذاشتیم نیاز بود تا در این بازی برنده باشیم.هجمه های زیادی علیه ما وجود داشت و بی منطق انواع و اقسام حرفها را علیه تیم ما زدند.کمیته انضباطی بی دلیل مرا محروم کرد.من منتظرم تا لیگ تمام شود و سری به کمیته انضباطی بزنم و دلیل محرومیتم را بپرسم چون واقعا برای خودم جای تعجب دارد.تیم بدون من به بازی با راه ساری رفت و در شرایطی که فکر می کردیم راحت برنده باشیم این بازی را باختیم. شکست به راه ساری پاک بودن تیم دبیری را ثابت کرد و نشان داد که عده ای کج سلیقه این جو را علیه تیم راه انداخته بودند.اگر ما راه ساری را برده بودیم اختلافمان با گیتی پسند ۶ امتیاز می شد و الان به جای متکا جام قهرمانی زیر سرمان بود اما به بازی پاک اعتقاد داریم و وارد مسائل غیر ورزشی نمی شویم.در بازی با منصوری با تیمی بازی داشتیم که خودش هم شانس قهرمانی داشت.منصوری یک بازی خانگی با گیتی پسند دارد و اگر ما را می برد و گیتی را هم شکست می داد حتی قهرمان می شد. جدا از این منصوری ۶-۷ بازیکن یکدست و سطح بالا دارد که سالهاست در کنار هم هستند. رهنما و کیایی در جام جهانی بودند و نصیری نیا و خیام هم در گرند پریکس.ما به تیمی ۷ گل زدیم که تا پیش از این هفته بهترین خط دفاعی را داشته با این حال بازیکنان به قدری با انگیزه و یکدل بودند که چیزی جز پیروزی آنها را قانع نمی کرد.

خیلی ها فکر می کردند پس از باخت به راه ساری ،دبیری در بحرانی گرفتار شود که حتی صدر جدول را هم از دست بدهد؟

مگر کسی ابتدای فصل فکر می کرد ما مدعی قهرمانی باشیم؟ عیار تیم دبیری در مصاف با تیم های بزرگ مشخص شده است. ما همه تیم های بالای جدول را برده ایم و این یعنی شخصیت قهرمانی داریم.قطعا بازیکنان ما به این خود باوری رسیده اند که پس از شکست به خودشان بیایند.ما میتوانیم بهتر باشیم و به این مهم باور داریم.

بازی با شهرداری ساوه را چطور می بینید؟

ابطحی تیم خوبی بسته و با آمدن رضا عقابی به این تیم شوک مثبتی وارد شده است.بازی بسیار سختی داریم چرا که حریف برای بقا می جنگد.ما اگر مثل بازی با راه ساری حریف را دستکم بگیریم بازنده هستیم اما اگر مثل بازی با منصوری با انگیزه باشیم به یک برد شیرین دست پیدا می کنیم.

گویا یک پیشنهاد خارجی هم برای بازی دارید؟

یک پیشنهاد خارجی برای من رسیده که مثل پیشنهاد شن ژن چین است و کاملا برایم جنبه مالی و بیزنس کار مهم است.من زمانی چندین پیشنهاد داشتم و نرفتم و الان هم یک دوره ۳۰ -۴۰ روزه است که تنها به خاطر مسائل مالی حاضرم  در این تیم بازی کنم. پیشنهاد مالی ام را به آنها داده ام و اگر موافقت کنند حاضرم بازی کنم.

فکر می کنید تا پایان لیگ چه اتفاقاتی بیفتد؟
ما ۴ بازی دیگر را داریم و از بازیکنانم می خواهم که این ۴بازی را جدی گرفته و تمرکزشان را از دست ندهند.امیدوارم اتفاقات هفته پایانی در زمین رخ بدهد و مسائل بیرونی در تعیین قهرمان تاثیرگذار نباشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱

اقاوحید خسته نباشید خدا قوت اینشالا که قهرمان میشید وبه حقه خودتون میرسید وجواب این تیم گیتی پسندوبدید با بردتون ما که میدونیم علی طاهری به هرتیمی که شمارو ببره پاداش میده وهر تیمی به خودشون راه بده رشوه ولی تو توکلت بخدا باشه بزار اوناهم به کثیف کاریشون تو فوتسال ادامه بدن اینشالا خدا جوابشونو میده

اهل فوتسال شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴

باسلام خدمت دوستاان فهیم فوتسالی -رفقای عزیز بزارید اینو بگم که طاهری اگه خیلی ادعای ورزشی بودن میکنه پول بچه های تیمشو بده که خدایش دارن با وعده سرخرمن کار میکنن به غیر از یکی دوتا سه تا عزیز دوردونه که جداگانه پول گرفتند.یا علی

عبدالله خاكي شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

در سایت شما براحتی میشود با آبروی افراد بازی کرد.این جو سمی و خطرناک است و استشمام ان افرادی را یقینأ راهی دوزخ خواهد کرد.وای بر تهمت زنندکان

ستار سه شنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۲۶

وحید شمسایی اگر متکا نداری بیا من دارم بهت مجانی میدم استفاده کنی یه متکا که اینفدر جار و جنجال نداره!!