کد خبر : 4044
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1392 - 18:32
-

عراقی زاده:خوراکچی برای آبرویش بازی می کند نه قهرمانی تیم شمسایی!

عراقی زاده:خوراکچی برای آبرویش بازی می کند نه قهرمانی تیم شمسایی!
محمدحسین عراقی زاده مدیر تیم فوتسال گیتی پسند می گوید بازی با میثاق یکی از بازی های دشوار این تیم است که به دنبال پیروزی در آن هستند.

مدیر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می گوید اگر تیمش در ۴ بازی آینده به پیروزی برسد می تواند قهرمان لیگ شود.

محمد حسین عراقی زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد برتری گیتی پسند مقابل ماهان تندیس قم گفت: من قبل از بازی در مصاحبه ای پیش بینی کرده بودم که بازی سختی داریم و دیروز هم دیدید که چه بازی نزدیکی بود.هر دو تیم تا پایان و بدون حاشیه بازی کردند و یکی از زیباترین بازی های این فصل را شاهد بودیم . در نیم فصل اول ما خوب موقعی به ماهان تندیس خوردیم چرا که این تیم بحران زده بود اما حالا آنها قوی شدند و این برد به ماچسبید. البته آنها هم تیم خوبی بودند. نکته جالب اینکه در این بازی نزدیک دو تیم بقدری کم حاشیه بودند که داور حتی یک کارت زرد هم نشان نداد.

عراقی زاده در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: خوشبختانه شرایط بازیکنان تا حدود زیادی بهتر شده است.البته هنوز برخی بازیکنان از مصدویت رنج می برند اما به حدی نیست که نتوانند بازی کنند.ما درهفته های گذشته با مصدومیت جدی کشاورز، طاهری، جاوید و کاظمی روبرو بودیم که خوشبختانه شرایط آنها هم بهتر شده است.

مدیر تیم فوتسال گیتی پسند در مورد بازی با میثاق تاکید کرد: میثاق تیمی است که مدیریت و کادر فنی خوبی دارد و در بازی رفت هم ما را شکست داده است.این تیم هر چند شانسی برای قهرمانی ندارد اما برای تیم های بزرگ دردسرساز شده و نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت.

عراقی زاده در مورد اینکه اگر میثاق باز هم گیتی پسند را ببرد راه قهرمانی تیم /NB/L>مسایی را هموار کرده است اذعان داشت: ما تصور می کنیم هم چیز در زمین رقم می خورد.هر دو تیم انگیزه دارند و هر دو تیم برای برد به میدان می آیند. خوراکچی بیش از هر چیز به آبروی خودش فکر می کند و برای آبروی خودش بازی می کند نه قهرمانی تیم شمسایی.البته هر دوی این عزیزان از دوستان ما و بزرگان فوتسال هستند و امیدوارم در یک بازی قشنگ به پیروزی برسیم.

این مدیر در مورد اینکه تیمش چقدر شانس قهرمانی دارد تصریح کرد: ما ۴ بازی دشوار پیش رو داریم که باید هر ۴ بازی را ببریم.فکر می کنم اگر در هر ۴ بازی پیروز شویم و منتظر لغزش دبیری بمانیم قهرمان می شویم.البته حفاری هم شانس بالایی دارد اما هر تیمی قهرمان شود به آنها تبریک می گویم چون امسال لیگ خوبی داریم و این پویایی به سود فوتسال است.

عراقی زاده در مورد اینکه وضعیت حضور هاشم زاده در کادرفنی این تیم به کجا کشید گفت: پیش از بازی با دبیری بحثی با هاشم زاده داشتیم و توافقاتی صورت گرفت اما او بیش از هر چیز نگران تیم ملی بود.او هیچوقت روی نیمکت تیم ما ننشست و چون نتوانست شرایطش در تیم ملی را با باشگاه هماهنگ کند فعلا جوابی به ما نداده است و تیم ما راهمراهی نمی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹

این آقا همون آقایی که به دلیل تبانی ۴ ماه از فعالیت در فوتسال مروم شده بود. الان هم می خواد که تا بازی بعدی رو بخره؟

نام ... شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷

داداش هر کی رو بخواهید بخرید، سلطان محمود خوراکچی رو نمی تونید بخرید!

اکبر یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹

محمد خوراکچی رو باهیچی نمی شه !!

نام ... شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲

خیالتون از بابت تیم میثاق راحت باشه چون بازیکنان سالمی داره و آبروی خودشون واسشون مهم تره نه قهرمانی دبیری هرچند که میثاق تو هر دو بازی رفت و برگشت یقه تیم دبیری رو گرفت اما آقای افتخاری و تیم داوری هم یقه میثاق رو گرفتن.

علی شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶

متاسفانه مدیران گیتی پسند فقط به فکر تبانی و فساد در فوتسالند.

رضا یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۷

البته من این عراقی زاده را میشناسمش خداییش بین این گیتیا آدم حسابیه

مهران یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۰۲

عیسی‌زاده: اتفاقی نادر باعث شکست‌مان از میثاق شد/حاضر نیستم برای ماندن‌مان در لیگ تبانی کنم

حميدرضا یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

امثال این عراقیزاده و طاهری باید از این فوتسال بروند چون به وسیله فوتسال فقط جیبشون رو پر پول کردن و گند زدن به فوتسال اصفهان و بازیکنا و مربیان اصفهانی.به امید روزی که این زالو ها از فوتسال بروند.

فوتسال دوست یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶

چقدر فوتسال ما بدبخته که این عراقیزاده بیسواد راجع به فوتسال و بزرگانش نظر میده

Amir یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۰

ماچقد بدبختیم که یه کودکش کچل برا ما نظر میده کسی که فقط از فوتسال نوشتنشو بلده و فقط دنبال بردن کثیفن یه توصیه برای همه بازیکنان فوتسال مواظب باشید همین اقا پیشنهادهای وس وسه امیزی بهتون میده الانم میخان میثاقو بخرن ولی اینو بدونید که اقای خوراکچی نه احتیاجی به این پولها داره نه قبول میکنه بازی کنان میثاق بزرگتر از این حرفان که گول این علی طاهریو بخورن به امید روزی که این دو نفر از فوتسال برند تا ما شاهد فوتسالی پاک در کشور باشیم

اصغر سه شنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۳۲

آقای محمود خوراکچی اگر صحبت های آقای عیسی زاده صحت داشته باشد برای شما و این فوتسال کثیف واقعا متاسفم!!!! این بود شخصیت بالای شما؟؟؟؟ آخه چی رو با چی عوض میکنی برادر محترم؟؟؟؟

هادي یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۸

باعرض سلام بنده یکی از بازیکنان تیم میثاقم همین اقا تا الان چند بار با بازیکنان ما تماس داشتن ولی بازیکنان ما جوابشان را ندادند

نام ... دوشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

توکه راست میگی ………