کد خبر : 4074
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:49
-

پیشنهاد نجومی تیم چینی به شمسایی برای بازی و مربیگری !

پیشنهاد نجومی تیم چینی به شمسایی برای بازی و مربیگری !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، یکی از تیم های لیگ چین با پیشنهادی خواهان به خدمت گرفتن وحید شمسایی بازیکن و سرمربی دبیری تبریز شد. پیشنهاد این تیم به ازای هر بازی بازی در لیگ چین مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال است که شمسایی در پاسخ به این پیشنهاد خواهان مبلغ ۱ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، یکی از تیم های لیگ چین با پیشنهادی خواهان به خدمت گرفتن وحید شمسایی بازیکن و سرمربی دبیری تبریز شد.
پیشنهاد این تیم به ازای هر بازی بازی در لیگ چین مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال است که شمسایی در پاسخ به این پیشنهاد خواهان مبلغ ۱ میلیارد ریال به ازای هر بازی و ۶ میلیارد ریال برای ۶ بازی شده است.
شمسایی در گفت و گو با fut5al اعلام کرد: فقط صحبتهای اولیه جهت توافق ابتدایی انجام شده است تا زمان عقد قرارداد تمایلی برای اعلام نام تیم ندارم ولی قطعاً نام این تیم شین زن نیست و پس از توافق نهایی و عقد قرارداد نام این تیم را اعلام خواهم نمود.
شمسایی در خصوص وضعیت مصدومیت خود گفت : فعلاً مشغول آب درمانی و فیزیوتراپی هستم و با توجه به حضور سفال منش در دوره مدرسان الیت آسیا و امیر شمسایی در تهران با شرایط مصدومیت مجبور به تمرین دادن تیمم هستم.
سرمربی دبیری تبریز در پاسخ به احتمال رسیدنش به بازی با شهرداری ساوه گفت: با توجه به شرایطم رسیدن به این بازی قطعی نیست.
سال گذشته نیز شمسایی با قرارداد یک ماه و برای ۵ بازی در جام باشگاههای آسیا در تیم شین زن چین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان دریافت کرده بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hatef یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

نمی خواهی بری خوب بگو نمی خوام برم دیگه معلومه همچین پولی به تو نمیدهند!!! بابا سیا باز ها هم سیا بازهای قدیم بابا یه چیزی بگو بگنجه وحید شمسایی!!!

عبدالله خاكي یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰

قدر زر زرکر شناسد قدر کوهر ،کوهری ما باید با استفاده از این اسطوره ها و بخش بازیهای زیبا و فنی این تیم ها تماشاجیان و مردم را بیشتر بسوی فوتسال و ورزش سوق بدهیم اما امان از حاشیه فوتبال و فوتسال و ورزش!

ناشناس دوشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱

اخرفصل شد بازار گرمی اقا وحید شروع شد بازهم