کد خبر : 4092
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1392 - 10:40
-

صمیمی: خسوس مربی کاربلدی است / منتظر لغزش دبیری و گیتی پسند هستیم!

صمیمی: خسوس مربی کاربلدی است / منتظر لغزش دبیری و گیتی پسند هستیم!
دروزابان ملی پوش حفاری اهواز در خصوص وضعیت تیم ملی و تیم باشگاهی اش به اظهار نظر پرداخت و بر خلاف نظر کارشناسان معتقد است گروه تیم ملی در آسیا سخت است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا صمیمی اظهارکرد: به قهرمانی ایران در این رقابت‌ها بسیار امیدوار هستم ولی گروه مان سخت است و بازی های سختی را هم در پیش داریم. امیدوارم که بتوانیم تمام دیدارهای مان را ببریم و از گروه مان به مرحله بعد صعود کنیم.
وی با بیان این که به نظرم بازی سخت مان برابر تیم استرالیا است، گفت: استرالیا تیم بسیارخوبی است و در رده چهارم آسیا قرار دارد. این تیم فوتسال را بلد است و ما باید رو به روی آن ها خوب بازی کنیم. در دوره قبلی رقابت های جام ملت های آسیا، مقابل استرالیا بازی کرده ایم. نفرات این تیم تغییر کرده اند ولی استخوان بندی آن تغییری نداشته است.
دروازه بان تیم فوتسال ملی حفاری ادامه داد: قبل از بازی های آسیایی کره جنوبی با تیم چین بازی کردیم و آن ها را می شناسیم. اندونزی هم تیمی ناشناخته و تیم درجه دو و یا سه آسیا است. به هر حال امیدوارم بتوانیم در گروه مان با سرگروه شدن به مرحله بعد صعود کنیم. صد درصد به امید قهرمان شدن در این رقابت ها حضور پیدا می کنیم و به چیزی جز قهرمانی هم فکر نمی کنیم.
وی همچنین درباره خسوس، سرمربی تیم ملی هم خاطر نشان کرد: برنامه های او منظم است و می تواند تمرینات خوبی را برای آمادگی ما داشته باشد. خسوس یکی از بهترین مربیان خارجی است که به ایران آمده است. او مربی کاربلدی است و کارنامه او هم مشخص است. ما با او توانسته ایم قهرمانی آسیا را هم به دست آوریم.
این ملی پوش فوتسال در ادامه درباره جوانگرایی‎ای که خسوس در تیم ملی داشته است، گفت: او در تیم جوانگرایی انجام داده است که به نظرم اقدام خوبی بوده و جواب هم داده است. جوانان انگیزه دارند تا خود را نشان دهند، البته ما بازیکنان باتجربه خوبی را هم در تیم داریم که می توانند از نظر روحی به جوان ترهای تیم کنند.
وی افزود: باتجربه های تیم در لحظات حساس می توانند از تجربه خود استفاده کنند.
وی در ادامه درباره شرایط تیم فوتسال ملی حفاری توضیح داد: در حال حاضر در جایگاه سوم قرار داریم و منتظر لغزش تیم های دبیری و گیتی پسند هستیم که در رده های بالاتر ما هستند. ما یک بازی رو در رو با دبیری در اهواز داریم که انشاالله بتوانیم از این دیدار نتیجه بگیریم و کاندیدای قهرمانی شویم.
دروازه بان تیم فوتسال ملی حفاری گفت: تا پایان لیگ، چهار بازی داریم که در واقع چهار فینال است و با پیروزی در این بازی ها و اشتباهات کوچک تیم های دبیری و گیتی پسند، می توانیم جایگاه آن ها را ازآن خودمان کنیم. کادرفنی و بازیکنان تیم بسیار زحمت کشیده اند و به نظرم حق مان از این جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار داریم، بالاتر است. به هر حال امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در لیگ برای اولین بار، خوزستان را صاحب سهمیه آسیایی کنیم.
وی بیان کرد: به نظرم تاکنون نمره قبولی را گرفته ایم ولی خودمان هنوز راضی نیستیم، چرا که می توانستیم در جایگاه بالاتری باشیم. به نظرم اگر کمی باتجربه تر بودیم می توانستیم حداقل اکنون در یکی از جایگاه های اول و یا دوم قرار داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جمیل دوشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷

به حق بهترین گلر ایرانی.با ارزوی موفقیت در تمامی بازیها برای شما گلر یک ملی