کد خبر : 4122
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1392 - 11:44
-

اردوی تیم ملی در تهران و کیش / ۲۷ اسفند فینال جام حذفی/ حضور در تورنمنت ازبکستان

اردوی تیم ملی در تهران و کیش / ۲۷ اسفند فینال جام حذفی/ حضور در تورنمنت ازبکستان
رئیس کمیته فوتسال درباره همگروهی ایران با تیم های چین، استرالیا و اندونزی در رقابتهای جام ملتهای آسیا و برگزاری رقابتهای جام حذفی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری-رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم ملی ایران در مرحله گروهی مشکلی نخواهد داشت و معتقدم کار سخت ما در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی این بازیها خواهد بود. خوشبختانه در گروهی قرار گرفته ایم که صعود دشوار نیست و به سرمربی و بازیکنان تیم اعلام می کنم که هیج حریفی را دست کم نگیرند تا بتوانیم نتیجه درخشانی در این بازیها بگیریم.
وی در ادامه بیان کرد: تیم های استرالیا، چین و اندونزی برای برد به میدان می آیند تا هر کدام به مرحله های بالاتر صعود کنند ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای پیروزی به میدان می رویم. ضمن اینکه بازیهای مقدماتی، بازی تدارکاتی خوبی برای ما خواهد بود تا برای دور بعدی مسابقات که یک چهارم و فینال است،آماده شویم.
رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم ایران در هر شرایطی عملکرد خوبی ارائه خواهد کرد و امیدواریم که نتایج خوبی کسب کنیم. در شرایط موجود از حریفان خود خبر نداریم اگر مانند سال گذشته باشد با جرات می گویم تیم ایران قهرمان است اما اگر شرایط تیم ها فرق کند پیش بینی نسبت به نتیجه بازیها متفاوت است. ضمن اینکه ما تلاشمان را برای قهرمانی به کار می بندیم.
افتخاری در ادامه بیان کرد: تیم ملی یک ماه در تهران و کیش اردو خواهد داشت و سپس به تورنمنت ازبکستان اعزام می شود.متاسفانه بازی با کرواسی لغو شد و ما سعی می کنیم تا در تورنمنت ازبکستان به آمادگی کامل برسیم. بر همین اساس اردوی تیم ملی از هفتم فروردین ماه سال ۹۳ با ۲۵ بازیکن آغاز می شود.
وی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی گفت: بازیهای لیگ برتر روز ۲۲ اسفند ماه تمام می شود و از ۲۲ تا ۲۷ اسفند نیز بازیهای نیمه نهایی و فینال جام حذفی برگزار خواهد شد. در مرحله نیمه نهایی تیم های خوبی بالا آمده و معتقدم دیدار جذابی بین چهارتیم مثیاق، تندیس قم، شهرداری تبریز، تاسیسات دریایی تهران برای کسب عنوان را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالله خاكي چهارشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

سلام آقای افتخاری لطفأ به همراه تیم ملی آقای حسین شاهمرادی را بعنوان داور بمسابقات اعزام کنید تا کمی هم از زحمات ایشان قدردانی کردد.

ناشناس پنجشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

آقای خاکی تو بیا برو کمیته فوتسال رو بچرخون خوبه؟؟؟؟

قلی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲

افتخاری… تو کمیته فوتسال