کد خبر : 4119
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1392 - 11:15
-

محمد طاهری: ۹امتیاز عقب افتادیم هم به قهرمانی امیدوار بودیم، چه برسد به الان!

محمد طاهری: ۹امتیاز عقب افتادیم هم به قهرمانی امیدوار بودیم، چه برسد به الان!
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: آن موقعی که ما 9امتیاز از دبیری تبریز عقب افتادیم هم به قهرمانی امیدوار بودیم چه برسد به الان که فقط سه امتیاز با آنها اختلاف داریم.

محمد طاهری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی ما با میثاق تهران یکی از بازی های سخت مان خواهد بود بخاطر اینکه این تیم هم بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد اما ما هم دست بسته نیستیم و با نتایج چند هفته اخیر نشان داده ایم که راه خود را پیدا کرده ایم.

وی افزود: ما می خواهیم به روند رو به جلوی خود ادامه بدهیم و میثاق هم تیمی است که مقابل این انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند قرار گرفته و باید آن ها را شکست دهیم.

طاهری احتمال هر گونه حاشیه در بازی با میثاق را داده و متذکر شد: قطعا بازی های بزرگ حاشیه های خاص به خود را خواهد داشت اما امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقه توجه لازم به امنیت سالن میزبان را داشته باشند تا بدور از هر گونه حاشیه دو تیم با تمرکز لازم، ارائه گر یک فوتسال جذاب و جوانمردانه باشند.

این بازیکن گیتی پسند خاطرنشان کرد: می خواهیم با کسب ۴پیروزی پیاپی در ادامه لیگ کار خودمان را بکنیم و انشاالله اگر در تقدیر الهی است بتوانیم بار دیگر مردم اصفهان را با کسب عنوان قهرمانی لیگ خوشحال کنیم.

اما محمد طاهری که در حاشیه بازدید از رقابت های المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور در اصفهان با ما گفتگو می کرد، گفت: حضورم در سالن های مسابقات فوتسال این المپیاد مرا به سال های سال قبل بازگرداند که به عنوان یک دانش آموز مثل خیلی از این بچه ها با تیم تهران به اصفهان آمدم و با کسب عنوان قهرمانی کشور به صورت جدی وارد حوزه قهرمانی فوتسال شدم.

4

وی افزود: استعدادهای فوتسال در ایران بسیار زیاد است و این رسالت ورزش آموزش و پرورش است که بتواند آنها را وارد گود قهرمانی کند. خوشحالم که استعدادیاب هایی را در این جا دیدم که برای شناسایی نخبگان فوتسال نشسته اند و امیدوارم بتوانیم با این نسل جدید قدرت اول فوتسال آسیا باقی بمانیم.

بازیکن سال فوتسال آسیا در سال۲۰۱۰ با تاکید بر اینکه خانواده و خصوصا پدرش نقش زیادی در موفقیت های او داشته اند، متذکر شد: برای هر دانش آموزی معلم ورزش یک اسطوره است که هیچ گاه از ذهنش پاک نمی شود و من هم وقتی روی سکوی برترین بازیکن سال فوتسال آسیا در جشن سالانه AFC رفتم هرگز از معلم ورزشم فراموش نکردم و در مصاحبه ام گفتم این جایزه را به ایشان و تمام معلمان ورزشی که برایم زحمت کشیدند، تقدیم می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی نسب سه شنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

منم اصفهانی بودم و تو تیم گیتی پسند بودم و سالهای قبل هفته آخر اتفاقات محیرالقول انجام می دادم ، امیدوار بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوننده خبر سه شنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

عجیبه رویکرد سایتتون عوض شده . اومدید سمت گیتی پسند یا نکنه با آقای جاویدی قطع همکاری کردید. چون بقیه تیمها که مهم نیستند مثلا همین حفاری اصلا در کورس نیست و بازیکنم نداره. خیلی جالبه

مدیریت سایت سه شنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

دوست عزیز “خوننده” با آی پی مشهد این مصاحبه آقای جاویدی با محمدطاهری در شهر اصفهان گرفته شده.
از اینکه ابهامات خود را صمیمانه با ما در میان می گذارید تا پاسخ آن را برای برخی دوستان متوهم (مغرض)خود نیز منتشر کرده باشیم، بسیار سپاسگزاریم.

نام ... چهارشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۵۰

از جواب کوبنده مدیریت سایت کمال تشکر راداریم واقعا بی طرفانه اخبار را منتشر می کنید موفق وسربلند باشید

نام ... چهارشنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

گروه بندی کامل مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بزرگسالان کشورفصل۹۲٫۹۳رادرسایت قراردهید

معصومی از همدان پنجشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵

سلام تشکر از سایت خوب و بیطرفتون :
خبر فوری :
خبردارید تیم فوتسال علیصدرهمدان بدلیل ناداوریهای این فصل دراکثر بازیها و برخورد زننده ، فحاشی و…. چند تیم در شهرهای مختلف کشور وعدم برخورد مناسب مسئولین کمیته فوتسال فدراسیون قفوتبال و اخبارحاشیه ای سید ابوالقاسم حسینی استاد حاشیه و بی نظمی ها ی ورزش همدان و طرفدارانش درهمدان مسئولین علیصدر قصد انحلال فوتسال باشگاه در رده برزگسال و امیدها را دارند !

حمید شانه ای دوشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲:۱۲

حسینی ولتون کرد به دامان خدا همه تون جمع شدید نتونستید تبمو تگه داری بنازم به عرضه حسینی که حرف میزد عمل میخواست از مدیرا وتیمو نگه داشته بود

سجاد همدان پنجشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

خدا عوضت بده حسینی بالاخره کار خودتو کردی بالاخره تیمو از هم پاشوندی –
فابل توجه فوتسالیها:
اگه تیمی فوتسالی توهمدان باشه و حسینی مربی تیم ملی برزیل ! ! که تو هیچ رده ای از محلات روستاهای همدان تا لیگ برتر ایران و کشورای دنیا ! مربی نبوده (بجز علیصدر ) و سید حسینی مربی اونجا نباشه تیم باید منحل بشه و دهن همه سرویسه میگید نه از علی خسروی که ۱۰ ماه ازش بدبختی کشیده بپرسین .

شانه ای دوشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲:۱۶

علی خسروی فوتسال همدانو نوشید ودوشید وهیچ غلطی نکرد-حسینی از صفر فوتسال برا همدان ساخت وفرستاد به دسته یک… چون فرصت سواری به ناهلان واستادان عکس ومصاحبه نداد به شماها خوش نیومد…

عئيمي دوشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲:۲۱

حسینی تیمو صدر جدول تحویل داد ورفت که زیر حرف مدیرغیرورزشی نرفت
اونوقت دلالها خسروی رو کردن تو ؟آستین همدانیها

ناشناس جمعه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

بد بود بازی