کد خبر : 4150
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1392 - 16:11
دسته‌بندی نشده
-

تقصیرات شکست عجیب زمزم گردن حمید احمدی افتاد!

تقصیرات شکست عجیب زمزم گردن حمید احمدی افتاد!
سرمربی زمزم به جای پذیرش اشتباهش در اتخاذ سیستمی اشتباه که منجر به شکست این تیم شد،تقصیرات را گردن حمید احمدی بازیکن تیمش انداخت.

زمزمی ها که هفته گذشته با خوردن هفت گل از تاسیسات یک نتیجه عجیب را رقم زدند در بازی با هلال احمر هم در شرایطی که می توانستند پیروز باشند با اشتباه تاکتیکی تن به شکست دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هلال احمر که در مصاف با زمزم محسن خبیری سرمربی خود را به علت محرومیت در اختیار نداشت از حضور بهترین گلزن خود یعنی شهرام شریف زاده هم محروم بود تا در مصاف با زمزم به لاک دفاعی فرو رفته و راضی به تساوی باشد.در این بازی زمزمی ها تیم برتر میدان بودند و حملات زیادی روی دروازه حریف انجام دادند که ناکام بودند اما در نیمه دوم و در ۵ دقیقه پایانی زمزمی ها تغییر تاکتیک دادند تا در این شرایط بازنده بازی باشند. ماجرا از این قرار است که در دقایق پایانی با افزایش حملات زمزمی ها تیم هلال احمر پنج خطا می شود و این فرصت خوبی بود تا میزبان با گرفتن یگ خطای دیگر به گل برتری برسد اما در حرکتی عجیب حسین افضلی سرمربی این تیم تاکتیک ۵ نفره را اتخاذ می کند و با بیرون کشیدن دروازه بان خود ، حمید احمدی را وارد میدان می کند و یک دقیقه پس از این اتفاق هلال احمر در یکی از معدود موقعیت های خود از اشتباه زمزمی ها استفاده کرده و گل برتری را به ثمر می رساند. پس از پایان بازی اما در مورد اینکه چه کسی اعلام کرده تیم دست به استفاده از سیستم ۵ نفره بزند بین کادر فنی اختلاف افتاده و درنهایت این قضیه متوجه حمید احمدی می شود.کادر فنی می گوید احمدی بدون اجازه مربی خودش به زمین رفته و دروازه بان را بیرون کشیده تا تیم را پنج نفره کند در حالی که کاور شماره۵۵که شماره پیراهن حمید احمدی هست توسط مربیان در اختیار او گذاشته شده و او نمی تواند خودسرانه این کار را بکند.از سوی دیگرمگر امکان دارد که بازیکنی بدون اجازه مربی خود وارد زمین شده و سیستمی را اتخاذ کند؟با اینحال سرمربی زمزم که در هفته های گذشته داوری را بهانه ای برای شکست های تیمش قرار داده بود ازپذیرش تقصیر شکست در این بازی هم شانه خالی می کند و آن را گردن حمید احمدی می اندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یک فرد مطلع جمعه , ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

عذر بدتر از گناه !!!

سمير جمعه , ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸

من واقعا برای خبرنگاران این سایت متأسفم که هر کس وجه بیشتری برایشان پرداخت کنه به راحتی با شخصیت أفراد بازی میکنند شما أصلا عددی نیستید که بخواهید درباره ی حسین افضلی نظر بدهید من واقعا برای جامعه ی خبرنگاران متأسفم

ahmadreza جمعه , ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴

تا کی می خوایند با کینه وغرض ورزی اقای اردهالی باعث تخریب سلطان فوتسال ایران بشی .به کوریه تمام دشمنان سلطان افضلی این تیم را در لیک حفظ میکند

منطقي جمعه , ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹

مربیان ضعیفی در کنارش داره

نام ... جمعه , ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸

کمکهای خوبی نداره.

ناشناس جمعه , ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱

حسین افضلی با این کارت نشون دادی هیچ چیزی از فوتسال نمی فهمی !!فوتسال اصفهان رو نابود کردی برو دنبال کارت بابا مال این حرف ها نیستی بابا

رحيم شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۰۲

ای کاش به جای کمک گرفتن از مربیان ضعیف و غیر فوتسالی در کنار خودش از مربیان خوب و جوان اصفهانی استفاده میکرد.این همن کاریه که اقای لک هم در تیم گیتی انجام داد و از مربیان ضعیف در کادرش استفاده کرد.

نام ...تبریز شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۵:۵۹

واقعا برای سایت فوتسال متاسفم که هیچ اطلاعاتی از فوتسال ندارند.چرا چون خبرها وذهنشون برای یه عده میچرخه.آخه این خبره دروغ چیه توسایت زدید آقای خبیری کجا محروم بوده.دومن برید فیلم بازی رو ببینید که هلال احمر درصد موقعیتش زیاد بود یا زمزم.درثانی هلال بدون داشتن چند مهره کلیدیش و بابرنامه های کادر فنی خوبش که راس آن استادخبیری هست برد شیرین آورده به کوری چشم حسودا….

لك شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

واقعآ مهدى محمدى خیلى بهتر از افضلى نتیجه گرفته بود. رابطه فامیلى طاهرى و افضلى این آقا رو سر مربى زمزم کرد. هیچ برنامه و کار تیمى به زمزم اضافه نشده.فقط چندتا سرپرست به تیم اضافه شده.آخه تیم دو تا سرپرست میخاد چیکار. برید یه مربى خوب واسه تیمتون بیارید.