کد خبر : 4226
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 16:14
-

تخلف مخفیانه کمیته فوتسال و افتخاری در لیگ دسته اول

تخلف مخفیانه کمیته فوتسال و افتخاری در لیگ دسته اول

سرمربی سابق تیم برنای خوزستان از تخلف کمیته فوتسال و رضا افتخاری در مورد مجوز جذب بازیکن توسط این تیم بیش از لیست آنها خبر داد. حیدر فرهادی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در این باره گفت: من از آقای افتخاری انتظار بیشتری داشتم اما گویا باید در زمان او هم شاهد بی

سرمربی سابق تیم برنای خوزستان از تخلف کمیته فوتسال و رضا افتخاری در مورد مجوز جذب بازیکن توسط این تیم بیش از لیست آنها خبر داد.

حیدر فرهادی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در این باره گفت: من از آقای افتخاری انتظار بیشتری داشتم اما گویا باید در زمان او هم شاهد بی قانونی و تخلف در کمیته فوتسال باشیم. چرا ایشان خارج از مقررات به تیم برنا اجازه جذب بازیکن داد.این تیم در میانه های فصل تنها دو جای خالی در لیست خود داشت و در شرایطی که با مشکلات عدیده مالی روبرو بود از کمیته فوتسال درخواست جذب بازیکن کرد و در کمال تعجب افتخاری اجازه داد این تیم ۵ بازیکن جدید جذب کند در حالیکه تنها دو جای خالی داشت. اگر این کار بنا بر مصلحت و برای این باشد که تیمی به حیاتش ادامه دهد اما مگر تخلف محرز نیست؟ چرا آقای افتخاری این تخلف را در لیگ دسته اول انجام داد و حق سایر تیم ها خورده شد?

گفتنی است حیدر فرهادی سرمربی سابق تیم برنای خوزستان در یک گفتگوی تفصیلی با پایگاه خبری فوتسال ایران شرکت کرد که تا ساعاتی دیگر روی پایگاه قرار می گیرد.او در این گفتگو تمامی حواشی اخیر در مورد تیم برنا و فوتسال خوزستان را موشکافی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳

افتخاری از این کارها زیاد می کنه. وقتی مسئولین دبیری شروع به انتقاد کردند، هم محروم شدن هم بازیکنانشون محروم شدند هم به داورها سفارشون رو کردند.

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

افتخاری هم مایه ننگ فوتساله.بابا برو جات رو به ادمهای سالم و این کاره بده

محمد سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

باید پیگیری شود چرا به جای ۲ بازیکن ۵ بازیکن گرفته شده این حق نیست

خوزستان چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

چه شده این برنا از تیم صدرنشین لیگ برتر هم بیشتر حاشیه و خبر داره

abolfazl چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

eftekhari boro harf zadan yad begi. akhe toro che be fotsal