کد خبر : 4219
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 13:09
-

تقوی:داور به ناظرش نگاه کرد و کارت زرد کیایی را به قرمز تبدیل کرد/گیتی پسند می خواهد انگ تبانی را به دبیری بچسباند

تقوی:داور به ناظرش نگاه کرد و کارت زرد کیایی را به قرمز تبدیل کرد/گیتی پسند می خواهد انگ تبانی را به دبیری بچسباند
سرپرست منصوری در مورد شائبه هایی که در اطراف این تیم وجود دارد توضیحاتی جنجالی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با نزدیک شده به بازی حساس تیم های منصوری و گیتی پسند حرف و حدیث ها در مورد این بازی زیاد شده و برخی ها این ادعا را مطرح کرده اند که شاید منصوری در این بازی مقابل گیتی پسند نمایش همیشگی اش را ارائه ندهد.منصوری که سال قبل با بازی جوانمردانه مقابل صبای قم،زمینه ساز قهرمانی تیم اصفهانی شد در شرایطی این روزها تحت فشار است که اتفاقات رخ داده در بازی با پتروشیمی نیز پازلی عجیب را می سازد.شایعه سازان که دوست دارند انگ تبانی به فوتسال چسبیده شود می گویند منصوری اولا در مصاف با پتروشیمی نتیجه ای گرفته که زمینه بقای این تیم در لیگ فراهم شود و ثانیا با این نتیجه ضعیف و کم شدن انگیزه های آنها،توجیهی برای باخت احتمالی به گیتی پسند هم داشته باشند.از سوی دیگر اخراج علی کیایی کلیدی ترین مهره منصوری که از شاگردان رضا لک سرمربی گیتی پسند هم هست اتفاقات عجیب پیش از بازی حساس هفته بیست و پنجم را عجیب تر می کند.در این زمینه نیک دیدیم نظر سرپرست تیم منصوری را هم جویا شویم.

اکبر تقوی که خودش هم این شایعات را شنیده بود در شرایطی پاسخگوی سوالات ما شد که در بیمارستان شیرینی تولد دومین فرزندش را چشید و تاکید کرد که در این روزهای حساس حاضر نشده تیم را رها کند و به بازی با پتروشیمی رفته تا انگی نچسبد و حالا هم در بیمارستان تولد”آنیسا” کوچولو را جشن گرفته است.

سرپرست منصوری در مورد بازی با پتروشیمی ماهشهر و شائبه های مربوط به آن گفت: ما در نیمه اول نمایش ضعیفی داشتیم و یک گل هم خوردیم اما در نیمه دوم بسیار خوب کار کردیم و گل مساوی را زدیم اما داوری به قدری بد شد که کیایی را به ناحق اخراج کرد و من قصد داشتم تیم را بیرون بکشم اما چون شرایط بد می شد از این کار منصرف شدم.ما در این بازی کمی هم محتاط بودیم چون بازیکن دو اخطاره داشتیم مثلا به ملاعلی بازی ندادیم تا اولا چون خوزستانی است شائبه ای بوجود نیاید و ثانیا دو اخطاره بود و نمی خواستیم برای بازی با گیتی پسند محروم شود هر چند مجبور شدیم دقایقی از او بازی بگیریم.

تقوی در مورد اخراج کیایی و این شائبه که او از عمد اخراج شده توضیح داد: خود کیایی هم از این اتفاق و حرف و حدیث های احتمالی ناراحت بود اما من می خواهم اینجا حرفی را بزنم که شاید خیلی از معادلات را حل کند. کیایی در یک صحنه معمولی دست بازیکن حریف را گرفت که سخت ترین جریمه اش کارت زرد بود اما داور ابتدا قصد داشت کارت زرد بدهد اما به ناظر نگاهی کرد و ناگهان رنگ کارت را تغییر داد. این برای ما هم شائبه انگیز بوده . من می گویم ما پاکیم و بگردید و ناپاک ها را پیدا کنید.اینکه ناظر بازی چرا خط داده که رنگ کارت عوض شود و خودش از کجا خط گرفته است را بررسی کنید.

سرپرست منصوری ادامه داد:گیتی پسندی ها از عمد پیش از بازی با ما از سوی عده ای شایعه تبانی را راه انداختند تا ما را پیش تماشاگرانمان خراب کرده و آنها را علیه ما بشورانند.در واقع گیتی پسند با طرح این شایعه می خواهد تماشاگران ما در بازی روز شنبه علیه ما باشند و خودش از این قضیه سود ببرد.

تقوی با اشاره به اینکه اصفهانی ها بحث تبانی در بازی ما با دبیری را هم مطرح کرده اند تاکید کرد: شانس دبیری برای قهرمانی روی کاغذ بیشتر از گیتی پسند است و اصفهانی ها از عمد بحث تبانی را راه انداخته اند تا اگر قهرمان نشدند بگویند دبیری هم با تبانی قهرمان شد اما این حرفها درست نیست و ما زورمان به تیم تبریزی نرسید در حالیکه گلهای بدی خوردیم و گلهای زیادی هم نزدیم.

سرپرست منصوری با تاکید صریح به پاک بودن تیمش به شایعه سازان هشدار داد با آنها برخورد می کند و اذعان داشت: هر کارشناس و دوربینی که می خواهد سر بازی ما با گیتی پسند حاضر شود. ما پاکیم و واهمه ای از هیچ چیز نداریم. ما با تمام وجود بازی می کنیم و اجازه حاشیه سازی به کسی نمی دهیم و با حاشیه سازان به شدت برخورد می کنیم.

تقوی در مورد بازی تیمش با گیتی پسند گفت: ما بازی دشواری داریم. علی کیایی محروم است و حمید نصیری را هم به علت مصدومیت نداریم با این وجود با تمام توان بازی می کنیم و امیدواریم برنده این بازی باشیم.

سرپرست منصوری با اشاره به مشکلات مالی تیمش اذعان داشت: همه تیم ها چه پایین جدولی چه بالای جدولی بخش زیادی از قراردادهای خودشان را گرفته اند اما تیم ما با مشکلات زیادی روبروست و در این شرایط نباید انتظار انگیزه بالا از بازیکنان داشت.

تقوی با بیان اینکه اجازه نمی دهد صداو سیما این بازی را پخش کند تاکید کرد:آقا زمانی دو بار به ما قول داد بازیهایمان پخش شود اما عملی نشد.الان هم چون گیتی پسندی ها دوست دارند این بازی پخش شود و صداو سیما بویی به مشامش رسیده می خواهند این کار را بکنند اما من اجازه نمی دهم.

سرپرست منصوری در پایان گفت: به خانواده فوتسال قول می دهم با شرف ترین و پاک ترین بازی را مقابل گیتی پسند انجام می دهیم و به هیچ تیمی گرایش نداریم و قهرمانی هیچ تیمی برای ما فرقی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

آقا خیالتون راحت گیتی همه رو خریده از داور تا مربی و بازیکنان رو

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

ههههههه هههههههه

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

تبانی تبانی فوتسال اصفهانی!

علی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

جناب آقای تقوی فوتبال پاک فقط باید در مقابل گیتی پسند انجام شود؟/////
به متن صحبت های آقای تقوی دقت کنید خود ایشان بصورت صریح گفته که بعلت دواخطاره بودن بازیکنانش این بازی رو فدای بازی با گیتی پسند کرده.این یعنی فوتبال پاک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جایی که سه چهار تا تیم برای نیفتادن دارن میجنگن اینا برای جلوگیری از شائبه تبانی با گیتی پسند به راحتی یک امتیاز مفت و مجانی را تقدیم دوستان کردند.
جناب آقای تقوی شما نه بخاطر فوتسال پاک بلکه بخاطر شخص وحید شمسایی از پتروشیمی گذشتید تا با تمام قوا جلو گیتی پسند قد علم کنید این مصداق بارز تبانی با دبیری تبریز است.

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵

بی سواد اگه تیمی با تمام قدرت جلوی تیم دیگه ای وایستاد ، اسمش تبانیه؟

رسولي سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

فعلاً که همه دست به دست هم دادند تا تیم تبانی پسند اول بشه.از کمیته فوتسال وکمیته داوران بگیر تا حتی تیم های دیگه لیگ.همین منصوری پارسال باطاهری ساخت و پاخت کرد و باعث قهرمانی تیم تبانی پسند شد،امثال هم نقشه هایی تو سر این تیم هست.

علی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

اینا که همه ادعای پاکی میکنن گیتی چطوری اونارو خریده

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷

به حرفاش دقت کن میگه ۱ بازیکن اخراج شده، یکی مصدوم ، بقیه هم انگیزه ندارند!!!!!!! یک عده فصل بعد گیتی پسندن!

... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

هرجا سخن از تبانیست نام گیتی پسند میدرخشد

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

تو رو خدا اینقدر نگید گیتی پسند تبانی میکنه اگر تبانی میکرد که او بلاها رو سرشون در نمیوردن تو بازی با دبیری.داور پدر گیتی پسند رو در آورد که….
تو بازی با میثاق هم که دیدید که دبیری چجوری امتیاز گرفت .
پس اینقدر نگید گیتی پسند تبانی میکنه دبیری واسه خودش غولیه تو تبانی با کمیته داوران و….

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵

گیتی هم داورها رو می خره ، هم تیم های مقابل رو!

فوتسال سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

این اقا که ادعای پاکی میکنه یادش رفته پارسال چطور حق صبای قمو خوردن
با گیتی تبانی کردن تا امسال همه دسته جمعی برن گیتی … از رضا لک گرفته تا طاهری و جاوید و تیکدری
اگه گیتی بازم سهمیه داشت و میتونست بازیکن بگیره فکر کنم کل بازیکنای منصوری میرفتن اونجا
مجتبی نصیر نیا همکه بردن جام باشگاهای اسیا تا دهنشو ببندن

هوادار سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴

دوست من چرا منصوری حق قم رو خورد؟
چون ۶ گل به صبا زد حق قم رو خورده؟
اینهمه حرف مفت نزنین
مطمین باش منصوری خفت گیتی رو میگیره نه برای تیم دیگه فقط برای خودش و فقط بخاطر مردم قرچک و هواداران بیشمارش

أصغر سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱

بابا این تقوی رفیق فابریک علی طاهریه لابد واسه سال بعد یه قولهایی گرفته ، این اصفهانیها فقط با تبانی کارشون میشه

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

بازیکنای که رضا لک برد با خودش گیتی نیازی به تبانی کردن و پارتی بازی ندارن چون همیشه تو بهترین تیما بودن چون بهترین بازیکنای ایرانن چون تو کارنانشون قهرمانی با تیمای مختلف دارن …..خودتونو از حسودیم بکشون فایده نداره چون گیتی همیشه قهرمانه

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵

جایزه بازی فصل پیش مقابل قم رو لک گرفت که با لابی شد مربی گیتی

حمید سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹

تو را خدا ببین کی مدعی فوتسال پاک شده؟اکبر تقوی بوی گنده تبانیت با برادران ر در فولاد ماهان هنوز به مشام میرسه!خاک بر سر ما که تقوی حرف از صداقت میزنه!آقای تقوی دفتر ب ر درتهران سال ۹۰ هفته آخر لیگ! نگو که یادت رفته؟ باز هم میخوای نشونی بدم!

موناکو سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰

من حاضرم از همین جا اعلام کنم که باز هم قهرمان امسال مثل سال های قبل قهرمانی با تبانی معلوم میشه……
حالا دبیری و گیتی تمام سعی خودشون را میکنن…….و هرکی بیشتر خرج کنه قهرمان میشه.

عجوبه سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱

عزیزانی که ادعای پاک بودن میکنید……خودتونم در جریان هستید که هر ساله قهرمانی با تبانی مشخص میشه.
خواهشا از دروغ گفتن بپرهیزید……زیرا آخرتی هم در کار است………

حسین سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

فوتسال پاک فقط ملی حفاری اهواز که بازیکناش حاضر نیستن به هیچ قیمتی شرافتشون بفروشن
مثل چند سال گذشته ملی حفاری قهرمان لیگ مشخص میکنه

هواداران سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰

اقای تقوی تو را خدا بخاطر فوتسال پاک ترین بازی را برگزار کنید

abolfazl چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۴۸

shanbe giti to gharchak sorakh mishe.gharchak pak tarin shahre irane.5 hezar tamashagar bisabrane montazere tim tabani pasand hastand.