کد خبر : 4225
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 15:24
-

تورنمنت ازبکستان هم لغو شد/ تقلا در قزاقستان برای بازی تدارکاتی!

تورنمنت ازبکستان هم لغو شد/ تقلا در قزاقستان برای بازی تدارکاتی!
رئیس کمیته فوتسال آخرین تلاش هایش را برای پیدا کردن حریف تدارکاتی تیم ملی در قزاقزستان می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال اگر در فراهم کردن بازی های دوستانه برای تیم ملی موفق نبوده اما در اعلام خبرهای عجیب از دیدارهای تدارکاتی با تیم های بزرگ از همه فدراسیون ها جلو زده است. از چند ماه پیش بارها خبر مذاکره با تیم های بزرگی مثل اسپانیا، ایتالیا و پرتغال را خودمان در همین پایگاه خبری اعلام کردیم اما با گذشت زمان پی بردیم تمام این ها مانور  رسانه ای بیش نبوده است و مسئولان کمیته فوتسال اکنون به دنبال حریفی در کشورهای گمنام می گردند!

 

سید رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، از لغو تورنمنت ازبکستان خبر داد و افزود: ازبک ها اعلام کردند تیم هایی که دعوت شده بودند،حاضر به شرکت در تورنمنت نشدند و ازبکستان می تواند تنها یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه پنج شنبه هفته جاری برای شرکت در اجلاس باشگاه های فوتسال به قزاقستان می رود، مطرح کرد: من در حاشیه این اجلاس می خواهم با مسئولان فوتسال روسیه مذاکراتی داشته باشم تا زمنیه برگزاری چند بازی دوستانه بین باشگاه هایشان با تیم ملی ایران را فراهم کنند. به هر حال باشگاه های بسیار قوی ای در روسیه هستند.

 

رئیس کمیته فوتسال درباره موضوع اصلی اجلاس قزاقستان هم به fut5al گفت: قرار است تورنمنتی توسط فدراسیون فوتسال روسیه برگزار شود که قزاقزستان میزبانی آن را به عهده گرفته است. ما در نظر داریم همانطور که وعده اش را داده بودیم، قهرمان جام حذفی را به این تورنمنت اعزام کنیم ولی ابتدا باید از شرایط آن مطلع شویم و بدانیم در چه تاریخی باید نماینده ایران را معرفی کنیم. همچنین در این اجلاس می خواهم پیشنهاد میزبانی یکی از مناطق این تورنمنت را در ایران بدهم.

 

افتخاری در پایان نیز دو خبر کوتاه داد و گفت: روزهای حساسی را در لیگ برتر پشت سر می گذاریم و مسابقات بسیار حساس شده اند. از همین رو جلسه ای را امروز با کمیته داوران داشتیم و به آن ها گوشزد کردیم که در انتخاب داوران دقت لازم را داشته باشند. همچنین قرعه کشی لیگ زیر ۲۱ سال را هم برگزار کردیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴

تو که نمیتونی بازی خوب جور کنی. غلط……..

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴

به داورها سفارش گیتی پسند رو کردی؟!