کد خبر : 4230
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 17:31
-

ناظم‌الشریعه: بازیکنانم خوب نبودند!/ دیداری بسیار سخت پیش‌رو داریم

ناظم‌الشریعه: بازیکنانم خوب نبودند!/ دیداری بسیار سخت پیش‌رو داریم
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری از بازی با هلال احمر و دبیری می گوید.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری پس از شکست تیمش مقابل هلال احمر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور گفت: بازیکنانم خوب نبودند و دیروز، روز ما نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد: در این دیدار روی اشتباهات فردی در ابتدای مسابقه دو گل دریافت کردیم. ما می‌توانستیم در این بازی با اختلاف گل هم حریف‌مان را شکست دهیم ولی متاسفانه به این صورت نشد.

وی بیان کرد: نمی‌دانم شاید بازیکنانم حریف را دست‌کم گرفته بودند. البته ما در جلسه فنی‌مان با آن‌ها بسیار صحبت کرده بودیم و گفته بودیم که نباید هلال‌احمر را دست‌کم بگیرید.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری افزود: موقعیت‌های بسیاری داشتیم ولی متاسفانه به دلیل این‌که تمرکز کافی نداشتیم، فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نشدند. در هر صورت عملکرد بازیکنانم در این دیدار خوب نبود و دلایل آن هم مشهود است و به احتمال زیاد ما حریف را دست‌کم گرفته بودیم. ما در این بازی با نتیجه یک بر ۴ شکست خوردیم.

وی درباره تیم هلال احمر عنوان کرد: هلال‌احمر در این بازی بسیار با انگیزه کار کرد. آن‌ها خیلی خوب هم دفاع می‌کردند و مزد دفاع‌کردن‌شان را هم گرفتند، ضمن این‌که شانس هم به آن‌ها کمک کرد. به نظرم شانس ازآن کسی است که حقش است.

ناظم‌الشریعه به دیدار آینده تیمش مقابل دبیری تبریز در اهواز اشاره کرد و گفت: ما یک دیدار بسیار سخت پیش‌رو داریم و باید انتظار تیم‌های بالای جدول، خودمان و مردم خوزستان را برآورده کنیم. به هر حال سعی می‌کنیم با تغییرات و انگیزه‌ای که ایجاد می‌کنیم، بازیکنانم را برای این بازی به شرایط عادی‌شان برگردانیم.

وی ادامه داد: ما با تیم صدرنشین بازی داریم و بازیکنانم باید بدانند که تلاش کردند تا به این جایگاه برسند و برای این‌که ثابت کنند که این جایگاه حق‌شان بوده است، باید خوب بازی کنند و خوب نتیجه بگیرند تا پاسخگوی محبت‌های مردم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اقا ناظم سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸

اقا ناظم خودت هم میدونی با یکسری دمخوار شدی مثل حاجتی وکریمی وعوامل خود فروخته شون که این تیم لیاقت خدمت ندارند وگرنه نتیجه گیری این تیم ارزوی همه خوزستانیها بوده ……….. ناظم بی چشم ورو هستند بنده خیانت هستند وخودکامگی……

حفاری با غیرت سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲

ما افتخار میکنیم به تیم شهرمون
دست همتون درد نکنه که تیم رو تا اینجا اوردید.حفاری نصف گیتی و دبیری هزینه کرده.به اندازه انها بازیکنان اسم و رسم دار نداشت اما با غیرت جنگیدن
از همتون سپاسگذاریم

فلافلی محمود چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۳۷

تیمتون شانسی بازی میکنه