کد خبر : 4233
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 21:41
-

نجاریان: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در جلسه فردای هیئت رئیسه بررسی می شود

نجاریان: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در جلسه فردای هیئت رئیسه بررسی می شود

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال از بررسی ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در جلسه چهارشنبه (فردا) خبر داد. سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شایعه ی ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در فصل ۹۳ گفت : برای ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر باید درخواست تیم های دسته اولی را

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال از بررسی ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در جلسه چهارشنبه (فردا) خبر داد.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شایعه ی ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در فصل ۹۳ گفت : برای ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر باید درخواست تیم های دسته اولی را داشته باشیم که هنوز درخواستی از آنها به ما نرسیده است.از سوی دیگر آئین نامه نیز می گوید از لیگ دسته اول دو تیم باید به لیگ برتر بیایند اما اگر تیم ها در خواست بدهند این قضیه بررسی می شود.

نجاریان افزود: قرار است بحث ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در جلسه فردای هیئت رئیسه بررسی شود اما نکته این است که در این میان باید حق دو تیم سقوط کننده لیگ برتر را هم نادیده نگرفت و در این قضیه باید برای آنها هم حقی قائل شد.ابتدا تلاش می شود تا این قضیه صورت نگیرد اما اگر ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر تصویب شود باید برای دو تیم سقوط کننده نیز حقی قائل شد.

عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال درمورد جلسه فردا ادامه داد: در این جلسه همچنین قرار است در مورد زمان شروع لیگ دسته دوم و نحوه گروهبندی این بازی ها هم تصمیم گیری شود.این رقباتها در دو گروه قرعه کشی شد اما با توجه به تعداد زیاد تیم ها و صرفه جویی در هزینه ها و مسافرت تیم ها قرار است در سه گروه برگزار شود که پس از تصمیم گیری در جلسه فردا، زمان برگزاری آن مشخص می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

tabani سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

aghai najarian dobare mikhai 1kari koni k rah sari ro negah dari tpoi lig baratar
indafe dg khodet v behravan kareton asontar shode vase negah dashtan teameton toi lig baratar
dam aghai eftekhari ham garm k futsal ro dare roshd mide!!!!

سعید سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹

باید فاتحه این فوتسال رو خوند که هر وقت تیم راه ساری سقوط میکنه نجاریان فرشته نجات میشه و این تیم رو نگه میداره واقعا باعث تاسفه که آقای افتخاری به این راحتی گول نجاریان رو خورد شما این مطلب رو بخونید بعد ببینید به چه نتیجه میرسید بابا چقدر دیگه تو این فوتسال باید نامردی بشه دست بردار آقا. من اگه جای تیمهای لیگ برتری بودم مسابقات سال بعد رو تحریم میکردم . خدا لعنت کنه هرکسی تو این هیات رییسه لیگ فوتسال داره ریشه فوتسال رو میزنه

ما ساروی هستیم، اسفهانی نیستیم چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷

سلام آقا سعید. اگه خوب صحبت های آقای نجاریان رو خونده باشید گفتن باید تیم های لیگ ۱ پیشنهاد بدن که هنوز ندادن. امروز من شنیدم که آقای شمس سرمربی پرسپولیس بهزیسیتی پیشنهاد داده. پس یه خورده منطقی بر خورد کنین. تازه خود آقای نجاریان مخالف این قضیه هستن و علت اصلیش هم همین بر داشت ها نسبت به ایشونه. این رو هم بدونین هیئین رئیسه ۱ نفر نیست. چند نفر تصمیم می گیرن. راه ساری هم هنوز سقوط نکرده تازه اگه هم سقوط کنه از کجا معلوم بره پلی آف و ببره. ضمنا ساروی ها اهل تبانی نیستن.

راه ساری سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵

آقا چرا شلوغش می کنین؟ یه سری اومدن بحث ۱۶ تیمی شدن رو مطرح کردن مدیرعامل ما هم نظر خودشو گفته. چرا زود ترش می کنین؟

ستار سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۸

آقایان تو رو خدا اگر قراره دوباره این نجاریان راه ساری رو تو لیگ برتر نگه داره این فوتسال رو تعطیل کنید واقعا همه ی تیم ها رو این آقا به مسخره گرفته!! یعنی چی که اعضای هییت مدیره تیم دارند آخرش همین میشه دیگه!!

راه ساری سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷

کی گفته نجاریان میخواد راه ساری رو نگه داره؟ از کجا معلوم تو همین دو هفته آخز راه دوازدهم نشه. اگه زمزم جفت بازیهاشو ببازه و پترشیمی هم فقط ۳ امتیاز بگیره و راه ساری هم ۶ امتیاز بگیره راه دوازدهم میشه و اصلن کارش به پلی آف نمیکشه.
تازشم از کجا معلوم اگه راه ساری رفت پلی آف حتمن برنده میشه و تو لیگ برتر میمونه؟ ها؟

ساروی ریکا چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

به گفته های آقای “راه ساری” این رو هم باید اضافه کنم که تیم راه ساری پرطرفدار ترین تیم لیگ فوتسال کشوره.

حسین سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸

اینبار که مطرح کردن افزایش تیمها از سوی ما شروعش نبوده متهم بشیم.حسین شمس برا منافع تیمش این موضوعو مطرح کرده اما

بدنیس فلاش بکی به گذشته بزنیم:

سال۸۷ لیگ برتر فوتسال ۱۲ تیمی بود وراه پنجم شد وتیمهای صدراشیراز وذغال سنگ کرمان اوت شدند.لیگ ۸۸ چهارده تیمی شد اما اون موقع دو تیم حذف شده حفظ شدند ودوتیم از تیم لیگ اضافه شدند.

راه ساری چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۹

یادتون نره دبیری هم سقوط کرده بود و الان راه ساری باعث شده که صدر جروله الان هم راه ساری هیچ حرفی و اینو تیم های دسته اولی پیشنهاد دادن
هرچی باشیم اینو بدونین ((تبانی)) نمیکنیم .

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۸:۳۷

۹ تا گل خوردید تنا تفاضل گیتی بهتر بشه!!!!!!!!!!!!!!!!

ساروی ریکا چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

سلام دوست عزیز. ما ساروی ها اگه بشه ۱۰۰۰ تا گل هم می خوریم ولی اهل تبانی نیستیم تا با آبروی ورزش یک کشور بازی بشه. فقط همین.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۳۱

اول سال بیان بگن غیر از راه ساری دو تیم سقوط میکنن تا تیمها برنامه ریزیشونو درست کنن.
آقای نجاریان خجالت بکش اواسط فصل گفتید اگر راه ساری سقوط کنه دیگر تلاشی برای برگرداندن این تیم به لیگ برتر نمیکنم.پس مرد باش و سر حرفت بمون

ظهیرکامیاب چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۳۴

ما که دوست داریم ساری باشه ی مسافرت شمال میایم ولی چرا از اول تیم خوبی نمیدن فوتسالیستای خوبی به تیم ملی داده مقصر مسئولین ساری هستن

منطقي چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۳۱

انصافا از لیگ ١ باید ٢ تیم بیان بالا و اگه قرار باشه ٢ تیم اضافه بشن باید ٢ تیمی هم که سقوط میکنن حقی داشته باشن ویا بین دو تیم اخر لیگ برتر و ٢ تیمی که بعنوان تیم دوم از لیگ ١ میان بالا بازی پلی اف برگزار بشه.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۸:۳۹

آقای نجاریان خیالت راحت! وقتی ۹ تا گل از گیتی خوردید. طاهری هم برات تو جلسه دفاع می کنه که تو لیگ بمونی تا جبران کرده باشه !