کد خبر : 4221
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 14:56
-

کشاورز: برای تیم ملی اردو‌های مناسبی نمی‌گذارند/ شانس قهرمانی گیتی‌پسند بسیار بالاست

کشاورز: برای تیم ملی اردو‌های مناسبی نمی‌گذارند/ شانس قهرمانی گیتی‌پسند بسیار بالاست
محمد کشاورز ، از وضعیت اردوهای تیم ملی و بازیهای لیگ می گوید.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مسوولان فدراسیون نباید تیم ملی فوتسال را رها کنند و هر چند ماه یک بار برای تیم برنامه‌ریزی کنند. این گونه برنامه‌ریزی‌ها اشتباه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد کشاورز با بیان این که شانس قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند بسیار بالاست، اظهار کرد: امیدوارم در دو بازی آینده پیروز شویم تا شانس قهرمانی ما مضاعف شود.

وی علت نتیجه نگرفتن تیم فوتسال گیتی پسند در اوایل فصل را مصدومیت بازیکنان دانست‌ و گفت: خوشبختانه در چند بازی اخیر که انجام داده‌ایم تمام بازیکنان ما در آمادگی کامل به سر می‌بردند و مصدوم نداشته‌ایم. برخی از ناکامی‌ها در امتیاز نگرفتن از حریفان، تعلل بازیکنان و دست کم گرفتن تیم‌ها بوده است. بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند حرفه‌ای هستند و هر باخت و یا برد را فراموش می‌کنند. تیم ما به بازی‌های آینده چشم دوخته است و در حال حاضر تمرکز ما روی تیم منصوری قرچک است.

وی با بیان این که زنگ خطر برای تیم ملی فوتسال در بازی‌های گذشته جام ملت های آسیا به صدا درآمده است، اظهار کرد: می‌دانیم که در آسیا قدرت مطلق هستیم اما باید کار کنیم چرا که ژاپن قبل از جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۲، ۱۰ روز در اسپانیا اردو زد و با تیم‌های مختلف اسپانیایی مسابقه داد.

بازیکن گیتی‌پسند اضافه‌ کرد: در ایران یک اردوی داخلی مشکلات فراوانی دارد و متاسفانه برای تیم ملی فوتسال اردو‌های مناسبی نمی‌گذارند و تیمی نتیجه می‌گیرد که هزینه و تلاش کند. اگر می‌خواهیم در مسابقات فوتسال آسیا موفق باشیم باید با تیم‌هایی که در اندازه ما هستند مانند برزیل، اسپانیا و تیم‌های اروپایی بازی تدارکاتی و دوستانه برگزار کنیم تا سطح فوتسال ایران را ارتقاء دهیم. مسوولان نباید تیم ملی فوتسال را رها کنند و بعد از چند ماه برای تیم برنامه‌ریزی کنند و این گونه برنامه‌ریزی‌ها اشتباه است. به نظر من باید بازیکنان تیم ملی هر ۴۰ روز یک بار با هم بازی کنند تا با یکدیگر آشنا شوند.

کاپیتان تیم ملی ایران با اشاره به این که زمانی تیم ملی فوتسال با ۵۰ گل قهرمان آسیا می‌شد، اما دیگر این نوع قهرمانی‌ها پایان یافته است، اظهار کرد: در حال حاضر تیم‌ها می‌دانند فوتسال به چه معناست اما تیم ملی فوتسال ایران هنوز حرف اول را در آسیا می‌زند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

abolfazl چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۵۳

aghaye keshavarz daste reza lak ro begir boro shabdol azim doa kon shayad to gharchak kamtar gol bokhori

ناشناس چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰

ممد کشاورز خواهشا از گیتی حرف نزن تو ولک وعلی طاهری گیتی رو امسال نابود کردی

علي جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴

على طاهری سلطانه حتماباید اون آقای که فقط ادعا میکند رابزاره سرمربی تیم نه دورش تموم شد دیکه عشق است کشاورز