کد خبر : 4269
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 11:22
-

فرهادی:مدیریت حفاری شرط کرد من برکنار شوم برنا را حمایت می کنند

فرهادی:مدیریت حفاری شرط کرد من برکنار شوم برنا را حمایت می کنند
سرمربی سابق تیم برنای خوزستان می گوید یک بازیکن و یک باشگاه عامل ایجاد تنش در این تیم بوده اند.

سرمربی برکنار شده تیم برنای خوزستان در گفتگوی تفصیلی با پایگاه خبری فوتسال ایران از اتفاقات رخ داده در اطراف این تیم پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم برنای خوزستان که قهرمانی نیم فصل اول را در گروه دوم رقابتهای لیگ دسته اول کسب کرد با حواشی زیادی در نیم فصل دوم روبرو شد که حتی فوتسال خوزستان را هم تحت الشعاع قرار داد.ابعاد این اتفاقات به قدری گسترده بود که پای تیم حفاری خوزستان هم به ماجراهای این تیم باز شده است.در همین رابطه حیدر فرهادی سرمربی سابق برنا گفتگویی مفصل با ما داشت که از نظرتان می گذرد:

* تیم برنای خوزستان دو فصل پیش امتیاز اپتک کرج را در لیگ دسته دوم خرید اما با هدایت محمدرضا حیدریان نتوانست به لیگ دسته اول صعود کند.فصل قبل با واسطه گری خودم آنها امتیاز تیم دایتی شیراز در لیگ دسته اول را خریدند تا در این مسابقات تیمداری کنند.

* ماه رمضان امسال آقای آغاجری مدیرعامل این باشگاه با من مذاکره کرد.گفت که برای اتفاقاتی که در لیگ دسته دوم افتاده آسیب زیادی دیده و حتی خانواده اش او را ترک کرده اندو من ابتدا گفتم که در لیگ دسته اول مربیگری نمی کنم اما مرا پیش آقای نوری که رئیس هیات مدیره باشگاه بود و سمتی استانی داشت فرستادند و در نهایت توافق کردیم و قرارداد بستیم.

*کارم را در این تیم شروع کردم و قرار گذاشتیم آخر ماه آذرمبلغی از قرارداد کادر فنی و بازیکنان پرداخت شود.ما قهرمان نیم فصل شدیم و به موعد پرداخت پول هم نزدیک شد اما خبری نشد.آغا جری یکی از دوستانش را فرستاد و چکی به بازیکنان و ما داد که پاس نشد.من کپی تمام چک ها را دارم.بعد از این ماجرا آقایان متواری شدند و مدتی آفتابی نشدند.

*هر کسی که رسید به من گفت با این آقا کار نکن.دفتر هواپیمایی زنگ زد و پولش را می خواست.گیت بوستان که هتل و سالن بازی تیم بود زنگ زد و طلبش را خواست.مدیرعامل دایتی که امتیازش را به برنا فروخته بود زنگ زد و گفت چک ۲۵ میلیونی اش پاس نشده است.پول صداو سیما را ندادند.این بدهی ها تلنبار شد تا یک ماجرا جرقه اختلاف در تیم را شعله ور کرد.

*بحث مهدی حسن زاده کار تیم را خراب کرد.مهدی از شاگردان خودم در حفاری بود و روی او نظر مثبت داشتم.در این بی پولی دیدم او سر از تیم ما در آورد. اما ماجرا این بود که آغا جری از طریق برادرش در قم ۳۰ میلیون تومان به حسن زاده داده و او را راضی کرده تا به برنا بیاید.من آن زمان سوال نکردم اما وقتی ماجرا پیچید همه گفتند که چرا حسن زاده پول نقد بگیرد اما چک های ما پاس نشود؟

*در اواخر نیم فصل اول من پیشنهاد دادم که چند بازیکن به تیم اضافه شوند که دو تا از بازیکنان حفاری هم در آن بودند.با ناظم الشریعه سرمربی حفاری صحبت کردم و او گفت من این بازیکنان را نمی خواهم اما اگر باشگاه رضایتنامه شان را بدهد مخالفتی ندارم.از این جای ماجرا را آغاجری برای من تعریف کرده که وقتی برای مذاکره با این بازیکنان سراغ مدیریت حفاری می رود آنها می گویند ما یک توافقنامه با شما می نویسیم و بازیکن و مربی به شما می دهیم و حتی برای سال بعد اسپاسر تیم شما هم می شویم به شرطی که فرهادی را از تیم بردارید. در حالی که این برنامه ای بود تا برنا لیگ برتری نشود و رقیب برای خودشان درست نکنند.باشگاه حفاری باعث شد تنش در تیم ما بالا بگیرد.

*حفاری بازیکن نداد. حسن زاده به تیم آمد و بحث مالی دو سه هفته ادامه دار بود. در این میان دو سه بار تمرینات تعطیل شد با این حال برای دو بازی خود به اصفهان و همدان رفتیم.ما تا هفته دهم پایین تر از کاشی نیلو در رده دوم بودیم و با یک بازی کمتر شانس بالایی برای صعود داشتیم.

*بازیکن من پول نداشت، هتل نداشت، سالن نداشت، محسن شنوفی و محمد کاتبی در این شرایط رفتند و حق با آنها بود.حسن زاده هم رفت.رضا حیدریان نیامد و تیم از هم پاشید.

*من تا هفته یازدهم در برنا بودم و بعد تیم را ول کردم.متاسفانه آغاجری دستخوش تصمیمات مدیران حفاری شد.وقتش را داخل قهوه خانه ها گذراند و بارها و بارها با احساسات بازیکنانش بازی کرد.

*پدر آغاجری سرپرست بازرسی استان بوشهر است.من ایشان را دیدم و گفتم اگر دنبال تخلف هستید پسر خودتان هست که ۲۵ خانواده را رها کرده است.ما از شهرهای مختلف بازیکن داشتیم و متاهل بودند و ببینید چه بر سر آنها آمد.

*آخرین حرکت اشتباهشان هم کتک زدن حسن زاده در جریان بازی بود.آدم های آغاجری در بازی با ایساتیس در حین بازی حسن زاده را به باد کتک گرفتند.داور هم حسن زاده را اخراج کرد اما برایم جالب بود که داروان گزارشی از این اتفاق رد نکردند.

*در مورد بازی با قزوین بگویم که من نبودم اما شنیدم که اصلا تیم قرار نبوده به این بازی برود اما قزوینی ها با سرپرست سابق تیم که در زمان من حضور داشت تماس می گیرند و می گویند ما تمام هزینه های شما را می دهیم و بیایید اینجا بازی کنید.فکر می کنم اگر از اول برنا را از جدول حذف می کردند این مشکلات بوجود نمی آمد.

*یک روز من آقای خلیلاوی را در تیم برنا دیدم.گفتم شما اینجا چه می کنی؟گفت من سرمربی شده ام.من را آقای کریمی(سرپرست حفاری) اینجا گذاشته و با او هم قرارداد دارم.من انتخاب ایشان هستم و برنامه ام هم مربیگری برای سال آینده است.

*متاسفانه مسئولان برنا هدفشان را گم کردند.کسی که پولی ندارد و آس و پاس است نباید با وعده و وعید تیمداری کند.آخر هم جوری می شود که در بازی آخر ماجرای کارت به کارت پیش می آید و قزوینی ها پول می دهند تا تیم برنا بازی کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 78 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهالی فوتسال چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

باشگاه حفاری تبدیل شده به مافیا …… مدیریت ورزشی حفاری الوده شده به زده بند درون وبرون تیمی ………. بوی گندش تمام کشور رو گرفته . گرگهایی در لباس میش اند

مطلع چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

کسی که با دست بوسی حاجتی بدنبال ابقاء در جایگاه خود باشد هر کاری از او بر می آید – تیم حفاری بعد از فرهادی حتی با وجود پرداخت هزینه های هنگفت و میلیاردی و آوردن مربیان و بازیکنان ملی پوش و مطرح باز هم نتوانست مقام درخوری کسب کند -حتی امسال که تمام تیمهای لیگ برتر بنحوی ضعیف بودند و تیم حفاری براحتی میتوانست قهرمان شود باز هم با کسب نتایج ضعیف این امر محقق نشد – وقتی مربی و بازیکنان قوی باشند و مشکل مالی هم وجود نداشته باشد و تیم نتیجه نگیرد نشاندهنده مدیریت ضعیف است – حفاری اگر بدنبال کسب مقام است باید در مدیریت تغییر ایجاد کند-

فرهادی چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶

آقای فرهادی خودتون چندبار دستبوس آقای حاجتی رفتی !؟؟؟

بیطرف چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

بی حاشیه ترین تیم که حفاریه اگه بذارن..

به بیطرف چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴

حفاری مشکلش مدیریت مسموم اش هست وگرنه بچه هاش اکثرشون بیستند

بیطرف چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷

خیر فضای اطراف رو مسموم میکنن عده ای پر ادعا

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹

حیف شد . اگر تو لیگ برتر بودید گیتی پسند قبل از بازی با شما می تونست یه کمک نقدی بهتون بکنه!

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱

اونوقت گیتی برا تبانی هاش پول کم میاورد

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰

فرهادی یادت رفت اسپانسر تیم برنا رو فراری دادی و بردیش جای دیگه که خودتون صاحب سهام تیم بشید و میخاستید تیم رو دور بزنید .انسان دلسوز.بازم بگم

فرهادی چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲

فرهادی میبندیش یا بدم ببندنش درضمن برو بفکر یه تیم محلاتی باش و دور مربیگری فوتسال لیگ را به فراموشی بسپار واگه شهامتشو نداری رودرو حرف بزنی برو خداراشکر کن این سایت هست که حرفاتو به اسم دیگران اینطوری بزنی فرهادی خودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتی

نام ... پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۰۹

متارکه ادامه داره چچیچیچیچیچیچیچیچیچیچیچیچی

سعید چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳

اقا تو رو خدا سایتتون رو خراب نکنید!!!
این اقا توی اهواز کسی بهش سلام نمیکنه شما ازش مطلب میزارید!!!
ان از مطلبتون درباره لیدرهای حفاری که با کانال زدن بعضیا برداشتینش اینم از اراجیف این اقا!!!
خودش به دار و دستش میگه پول ندادن نیاید حالا امده میگه حفاری کاراشو بهم ریخته!!!
اقا تو اگر خوب بودی رو زمین نمیموندی! ۲تا تیم میومدن سراغت!!!

سعید چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰

مگر لیدرا حفاری بار اولشون …………. مشتی خودفروخته اند

مهران چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶

خدایی این جه حرفهایی میزنید بهم فرهادی افتخار فوتسال استانه .اقای فرهادی از شما بعید بود تو این شرایط علیه حفاری حرف بزنید

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

برنا برنا برنا بسه دیگه تورخدا ول کنید ابروی خوزستان و اهواز بردین زاگرس هم تو لیگ هست ماهشهر هم لیگ برتریه ولی یه مطلب ازش نیست همتون خجالت بکشین

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹

این هم آخر عاقبت فوتبال استان هادی اغاجری بسه دیگه فرهادی اگه مربی نبود که تیمت با ۵امتیازصدر چدول نمیرفت که پولهای که به اسم فوتبال بدست آوردی چی کردی انشالاه همین روزها همه جی روشن میشه و گوشه زندان میبی نیمت و آه ۲۵ خانواده تو و خانواده ات رو میگیره

هادی چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳

هادی جان دیگه هم رو دارین شما تیمداری کنید اقای اخلاق مدار

خائن چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱

هر چی آتیشه زیر سر خلیلاوی خاینه
توی گاز هم به فرهادی خیانت کرد. خودش و اون رفیقش که خائن بالفطره است.

خوزستان چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵

برنا افتخار بود و خیلی مینازید که رو کم کنه این آخر عاقبت رو کم کردن و بشت سر بجه مسلمون حرف زدنه بخدا من بیطرف ولی یادمه وقتی علیه تیم هومن ساز و مسولینش حرف میزدید و مسخرشون میکردید یک جمله از …. که همه میشناسنش شنیدم که من همه رو به خدا و امام حسین واگذار میکنم بخدا من خندم گرفت ولی الان اعتراف میکنم که واقعا ادمهای کثیفی بودید که به این روز افتادید و خدارو شکر که همه با هم به این روز افتادید از خدا بترسید و دست از فوتسال بردارید ……

محسن چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶

اره سعید بات موافق هستم کسی در استان به فرهادی سلام نمیکنه کسایی که بهش سلام نمیکنن همون کسایی هستن که نمیتونن جایگاهی که فرهادی هست باشن و به خاطر این چشم به موفقیتش روندارن. و هیچوقت بهش سلام نمی کنند

شهرام چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

شما چی میگن برای خودتون فرهادی پدر فوتسال خوزستان هست و خواهد ماند این رو در گوشتون فرو کنید
کمتر درباره فرهادی حرف بزنید

مجید چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۳

فرهادی کسی بود که ملی حفاری رو سوم کرد فرهادی کسی بود که گاز رو به لیگ برتر برد فرهادی کسی بود که برنا رو تا هفته ۱۱ در صدر جدول نگه داشت حالا شما میایین درباره فرهادی نظر میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرهادی چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

حالا که بحث صحبت وانتقاد باید همین کسانی که به اصطلاح رفیق فرهادی هستند البته اگر باشند که بیشتر این پیامها متعلق به خودشه به اسم دیگران بدلیل اینکه بیکار وتازه هم یاد گرفته با اینترنت کار کنه وباید یاد بگیره که مربی همیشه مثل مسافر وباید ساک بدست باشه نه هرجا که این شخص میره فکر میکنه صاحب خانه است.پرو گری هم حدی داره واینو بدون اگه حفاری شما را میخاست داخل این چهارسال حداقل یه بارباهات مذاکره میکردند.البته حفاری دنبال مربی بادانشه که لیگ برتری باشه.

نام ... پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۵۶

لازمه که بدونید حفاری از طریق قائدی سه سال پیش با فرهادی مذاکره داشته و خود کریمی هم پیشنهاد ۶۰ میلیونی بهش داد که دیگه حاضر به کار کردن نشد و… میتونید از کریمی و حاجتی وقائدی هم استعلام این گفته رو بگیرید دوست فرهادی

نام ... پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۲۳

دروغه کاملا”..ایناهمش بازار گرمیه..احترام همه بجا ولی بدون اطلاعات حرف نزنید

نام ... شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۵۰

هم از کریمی وقائدی میتونید استعلام بگیرید ولی صادقانه جرات داشته باشند بگن

عباس چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵

خلیلاوی دیگه کیه ؟!!!!!!!!

ایرج پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۵

والله ما نفهمیدیم این استان ادم دیگه توش نیست همش بحث یک مشت ادم الکی و خیال بردازه بابا شما که یک زمانی باهم همه جا بودید الان علیه هم هستید بخدا برید دنبال زندگیتون ابرو واسه فوتسال خوزستان نزاشتید همه همه همه کریمی ….. قائدی ….مراغی….خلیلاوی…..فرهادی… داودی….. نزارید بگم چکاره هستید پس لطفا تمام کنید فوتسال استان رو به لجن کشیدید آقایان حرفه ای استان فروش تبانی کار شرف واسه این استان نزاشتید

نام ... پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۲۱

شما خودتون چکاره اید که خبر از بقیه دارید !!!

نام ...سعیدباوی پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲:۰۹

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته. لطفا با مدرک صحبت کنید

رفیق پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲:۳۴

چقدر بد عکسه این فرهادی
عکسش بیشتر برا اعلامیه بدرد میخوره

نارفیق جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸

ازتوکه بدعکس ترنیست خجالت بکش هرچی میگی برگرده واسه خودت بی وجدان

جاوید پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

ایرج خان مراغی چکارست این وسط؟
بنده خدا کاری به کار کسی نداره…

ایرج پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

باشگاه به ظاهر فرهنگی بازیکن مشکل دلر داره مربی مشگل داره لیدر مشگل دار داره دیگه چی بگم برنا که اصلا حرفشو نزن خدارو شکر خودشون نشون دادن کی هستند نفت که معلومه بتروشیمی هم نیاز به گفتن نداره همه میدونن چه خبره توش یک زاگرس میمونه که واقعا خوبه و بدون حاشیه که اونم خراب نکنید خوبه سلطان رضا داودی

نام ... پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶

رضا داوودی!!! اگه خوب بود از هیات فوتبال نمینداختنش بیرون :)))حرفتون خنده دار بود ..

ایرج پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸

داودی دورو دورنگ که نخودیه هرتیمی مربی نداشت اینو میارن مجانی گند بزنه به تیم فقط جانماز آب میکشه ولی هنه نیشناسنش

اعلامیه پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

فوتسال استان بی صبرانه منتظر سرمربی گری یعقوب مراقی است ، که این باند بازی و … رو از بین ببره و فوتسال استان رو به درجه فنی بالاتری ببره …

نام ... شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۴:۴۱

مراقی باید تداراکاتی کنه. لیدری کنه .سکوها روشلوغ کنه .مخبری کنه. شاید حفظ شود البته نرخش همینه کسیکه ….

هادی پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

راستی حیدر فرهادی عکس دیگه ی نداره این چند ساله هرچی مصاحبه و کارت بازی ازش هست همینه

مجید پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

اره سعید بات موافق هستم کسی به فرهادی سلام نمیکنه چون فرهادی جایگاهش خیلی بالاست سلام نمیکنن چون میدونن فرهادی جواب سلام ادم های حقیر رو نمیده فرهادی مرد فوتسال

نام ... پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳

فرهادی فقط حرف میزنه خاله زنک ..بابا دوره ی فرهادی تموم شده

نام ... پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

سلام به عنوان یک مطلع به اطلاع میرسانم که هیچکدام ازاین اسامی که عنوان کردیدهیچکدام وچه خوبی ذرفوتسال استان ندارند.تاریخ مصرف انهاهم تمام شده است چه فرهادی وچه فرد تازه به دروان رسیده ای مثل اقاجری .تازه این خلایلاوی به هرتیمی که رفته به علت بی سوادی درفوتسال خودش مضحکه میکنه .مراقی هم بهتره به شغل قبلیش برگرده

کاملا بیطرف پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱

هر انسانی دوست و دشمن داره..خدایی حرف بزنیدو باوجدان با آبروی کسی هم بازی نکنید ورزش همین قدر که باعث میشه ۴تا جوون بدون حاشیه زندگی کنن باید حمایت بشه و دستاندرکارانش..روح و روانمون رو پاک کنیم بدیهارو به خدا بسپارید

اعلامیه پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰

شمایی که میگی مراقی به شغل قبلیش برگرده اگر میدونستی شغل اصلیش چیه این حرف نمیزدید
در ضمن شما و امثال شما محلی از اعراب در این فوتسال ندارید و چشم دیدن پیشرفت یعقوب مراقی را هم ندارید
باید قبول کنیم در حال حاضر فنی ترین مربی فوتسال استان جناب یعقوب مراقی می باشد و در اینده پیشرفت قابل ملاحظه او را خواهید دید

صبیح پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴

فرهادی ماندن به هر قیمتی خوب نیست…میخواهی با مصاحبه کردن توی کورس بمانی؟اینکار اصلا درست نیست.تخریب کردن همه به قیمت ماندن؟مردم همه چیز را می دانند

نام ... جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۴۱

Movafegham

کریم جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲

اگرفرهادی مصاحبه کرد فقط جواب مصاحبه یه مدت پیش آقاجری رودادوگرنه اون همیشه توکورسه

مطلع جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۲۴

درجواب به اقای اعلامیه میخواهم بگوییم اقایان مراقی وامثالهم هیچگونه سایقه ای در فوتسال استان ندارند.مراقی به عنوان تدارکات تیم حفاری وارد تیم شد.اگرمیخواهید اعلام کنید که بگوییم امثال مراقی وخلیلاوی وهرمزی هاچگونه وارد فوتسال شدند .این سینه پرازحرفهای نگفته وصدالبته شنیدنی است .بسم اله

نام ... جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲

بگو اقا ما هم بدونیم

نام ... جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۵:۰۸

بخداقسم بخدا قسم فقط بفهمم این آتیش رو کی به پاکرد
باشمشیر کج عربی راستش میکنم.
ایرج کریمی تقصیر خودته هرکسی رو راه میدی حفاری..
یعقوب مر

اغی تقصیر خودته ازقدرت توسکوورفاقت وتجربه آدمشناسی استفاده نمیکنی.

نام ... جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

سلام بر همه دوستداران فوتسال خوزستان فوتسال حفاری صاحب داره.( کأرکنان وخوانواده)اگر کسی چیز غیر معمولی میدونه به مسعولین اطلاع رسانی کنه اما اگر کسی از یکی از مربیان یا بازیکنان ناراحته بایدبه فوتسال استان توهین کنه به جرم اینکه خودش در تیم نیست اخه عزیزان من خدا وکیلی بی پو لی برنا چه ربطی به فوتسال حفاری داره که جوانهای خوب خوزستانی رو تحریک می کنن توی این موقعیت حسا س بر علیه برادرا و همشهریهای خودشون تو سایت إظهار نظر کنن دشمنان هم لذت ببرند خدا وند همه مونو به راه درست هدایت کنه امین

خوزستان جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

فتنه یعنی گمراه کردن مردم.

جواب به مطلع جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

ای بابا ببندش تمام کسانی که پیغام میذارن همگی که دو الی سه نفر ولی بااسامی مختلف پیغام میدن از منزل فرهادی انجام میشه در ضمن تمام این اسامی ومربیان را که میگی تیم لیگی دستشون به جز بعضیها که تیم دیگی هم بهشون نمیدن——–به نظر من اگه تیم دانشگاه شوشتر را بگیرن بد نیست—–درضمن آنتن حفاری برای فرهادی افشین زنگنه است که از یه قماش هستند.

اعلامیه جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷

پس مرد باش و زنگ بزن به مراقی رو در رو بشین این صحبتها رو بکن و تمام ناگفته های دلت بگو اقای مطلع

علی جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱

اقای مطلع خبر داری که دوست شما قبل از شروع لیگ چند نفر را واسطه قرار داد و گفت اگر مراقی راضی شود رفتن به حفاری اسان است؟
اقای مطلع خبر داری موقعی که هرمزی کار دوست شما را برای تیم نفت امیدیه درست کرد(فقط برای اینکه نانی در سفره اش گذاشته باشد)با اولین نفری که برای کمک صحبت کرد مراقی بود؟اقای مطلع خبر داری که ۳ سال پیش چقدر به مراقی اصرار کرد که با اقای کریمی صحبت کن که برای بازیهای نهایی فوتسال امید کشور در تنکابن حضور پیدا کند؟
باز هم بخواهی میگویم اقای مطلع!!!!!!

مطلع جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵

علی اقا سلام میخواهم یک چیزبگم کله ات سوت بکشه اقای!هرمزی ۲سال بدون اینکه هیچ مسولیتی درتیم فوتسال حفاری داشته باشدازباشگه حقوق میگرفت حتما هم پولش حلال بوده است .خدا وکیلی این اقا چی ازفوتسال میدونه .راستی این مراقی اگر شما بچه های حصیرابادنداشت کجای این ورزش بود .شماکه سالن فوتسال با چاله میدان اشتباه گرفتید .غیرازفحاشی وعربده کشی هیچ سابقه ای ازشما موجودنیست.یاعلی مدد

علی اقا جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱

۱مراقی خیلی کوچیکه که بخاطر فرهادی صبحت کنه ۲ مراقی فقط بخاطر دوستی که با فارس داشت بعنوان تدارکات اضاف شد وباپیشنهاد فرهادی بکلاس فرستاده شد۳زمانی که امیدیه با فرهادی صبحت کرد جواب منفی داد و همین امسال هم محمد فرحانی قبل از فصل بهش پیشنهاد دادکه بازم جواب رد داد۴علی اقا میدونی همین حغاری که میگی صاحب امتیازش فرهادی بود که همه الان مدعیش شدند/////////////یه جواب بده بگو که این اقایون به چه قیمتی مانند حفاری مبلغ خرید و فروشون با چه قیمتی بود …امسال هم بازی با شهرداری بازی خداحافظی مراقی میگی نه زمان نشون میده

مطلع جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷

ازاقای فرهادی سوال کنید ۱-برادرخانم جنابعالی وطباطبایی باکدام سابقه فوتسالی به عنوان کمک شما باید ازبرنا حقوق میگرفتند۲-اقایان هرمزی وخلیلاوی و……چراوچگونه وبا چه منفعتی وارد فوتسال شدنداینهاکه هیچگونه سایقه فوتسالی نداشتند.شما دراین وسط چه منافعی داشتید ۳-علت اختلاف شما با اقایان کریمی وجاجتی چیست.اقای فرهادی چوب خدا صدا نداره این را همیشه یادت باشه .درضمن درپاسخگویی به اقای اعلامیه باید بگوییم که اقای مراقی با هوچی گری شما وامثال شما تاالان درفوتسال مانده ومطمئن باشید این چیزها هیچ جاپایدارنیست .مربیگری فوتسال هیچ تناسبی بافحاشی ولیدربازی وقلدربازی ندارد.درنبودعلم وتخصص فوتسال اقایان مراقی وامثالهم مجبورندبه این چیزهاتوسل کنند.اگربه گفته های من شک داری ازاقایان کریمی وحاجتی سوال کن.درخاتمه ازشما یک سوال دارم اقای سابقه اقای مراقی به عنوان فوتسالیست اعلام کنی ممنومن میشم.حالا که شروع کردی بسم اله

اقای مطلع شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۰۹

خدمت شما عرض بشه من از دوستان فرهادیم . شما بدنبال چی هستی با هرمزی تیم حفاری از لیک ۱ به برتر امد والان باتیم امید فولاد نائب قهرمان کشور شد /باخلیلاوی گازاز لیگ۱ به برتر رسید/ باطباطبایی وبرادر خانمش تا فبل از اتفاقات تیم با ۵ امتیاز صدر بود وبا همون افرادی که سال اولشون بودب نتیجه رسید علی صمصام احیائ شد باید روزمه دید وبعد نظر داد/ بهتر درباره رفتن از حفاری هم حاجتی وکریمی جواب بدن ………. خواستی هم از بازیکنان اندوره پرسش کن چرا……..وووووووووووووو

مطلع دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳

یکی بودیکی نبودیک شرکتی بود به نام گ.ک اقای مطلع میخوای این داستان دنبال کنیم .میدونی به جاهای خوبی میرسیم .

علی جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱

اول شما لطف کن سابقه فوتسالی اون دوستت بگو تا من هم سابقه ورزشی مراقی برات بگم
در ضمن خواستی اسم بچه ها حصیراباد بیاری اول دهنت اب بکش بعد بیار
اینم بگم فرهادی با بچه های حصیراباد و حمایت اونها بود که الان اسمی از خودش در کرده
خواستی میگم کیا هستن بچه های حصیر اباد
در ضمن اینم بگم که همه قلدر و هوچیهارو میشناسن لازم به گفتن شما نیست خواستی در مورد این موضوع هم حرف میزنیم

مطلع جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶

علی جان زود ناراحت میشی.چندنکته برات بگم۱-فرهادی رابازیکنانش موفق کردند نه بچه های حصیراباد۲-فرهادی بخداقسم ازضعیف ترین مربی های فنی فوتسال استان است .این رامیتوانی ازبازیکنانی که بااوکارکردند سوال کنی .۳-من با مراقی دشمنی ندارم ولی این ایشان هیچگونه شان فنی واخلاقی برای مربیگری ندارد.میتوانی برای این موضوع یک تک زنگ به اقای ابطحی بزنی۴-مربیانی مثل افرادفوق وسواری وخلیلاوی وعیسی زاده وعمیرات و…..فقط جااشغال کردند.والله هرجامربیگری کردندفقطخودشان را مضحکه بازیکنان کرده اند.من برعکس جنابعالی اطلاعات کافی درباره این افراددارم .این است فرق بین من باتو.

به نا مطلع شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۱۸

به نا مطلع بگم که جطور میشه فرهادی تیم حفاری رو از لیگ۲ به ۱ به لیگ برتر بیاره وسوم کشورکنه یا گاز برتری کنه و یا برنا که قهرمان نیم فصل بشه وبهترین خط دفاع در ۸ بازی /////پس استان مدیون اوست اصلا فرهادی فوتسال رو به کشور معرفی کرد قضاوت با خودت ……. انصاف خوبه

جاوید جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳

بازم خدارو شکر مراقی و فرهادی تیم دارن و مقام کشوری هم دارن جنابعالی کی هستی که بخوای در مورد اینها صحبت کنی اقای مطلع؟
اینها اگر مشکلی باهم دارن به خودشون مربوطه شما خودت وسط قاطی نکن که سری بین سرا در بیاری
اگر ببندیش خیلی بهتره

حسین جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱

بدبخت مطلع مراقی فقط بخاطر علاقه تو این فوتسال مونده و هیچ مشکلی هم با کسی نداره چه فرهادی چه غیره
بعد از ۲ سال کار کردن کنار ابطحی در حال حاضر فنی ترین مربی استان می باشد
اگر هم بخواد به کار اصلیش برگرده شما را میخره ۵ شنبه در راه خدا ازادت میکنه بنده خدا

مطلع شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۵۳

حسین جان سلام تو هم که زود ناراحت میشی .من هم میدانم که مراقی علاقه دارد ولی تو هم میدانی که علاقه شرط کافی نیست .مربیگری اخلاق وشخصیت وعلم میخواهد که متاسفانه ازاین موارد چیز خاصی درمراقی نیست .شاهد من هم خود ابطحی است .کاراصلی ایشان مربیگری درمحلات حصیراباداست نه بسازوبفروشی.بسازوبفروشی کارپدرمحترم ایشان است نه یعقوب مراقی .سوتفاهم نشود.

علیرضا جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳

اقای هرمزی اگه پولی گرفته باشه مطمنم که خرج فوتبال کرده من خودم شاهد بودم و کامل می شناسمش این وصله ها بهش نمیچسبه

مسعود سعیدی جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

خدارو شکر که ماهیت همه رو شناختیم و مشخص شد فوتسال این استان چرا به این حال روز افتاده واقعا تاسف میخورم حالا میفهمم که چرا همه حسرت تیم پتروشیمی رو میخورن واقعا دقت کنید تو هیچ مسئله و هیچ حاشیه ای ورود نمیکنن و کاری به کار کسی ندارند زاگرس هم همینطور ولی تمام مشکلات فوتسال این استان بین حفاری و فرهادی هستش پس دیگه همه رو آدم بد نکنید یکی از این دو نفر بره کنار آرامش به فوتسال برمیگرده

حسین شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۴

مشکل فرهادیه که فک میکنه حفازی ارث پدرش بوده..دست ازسر حفاری برداره همه چیز آرومه

نام ... شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

فکر نمیکنه تاریخ میگه

نام ... شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۲۲

پدر وشناسنامه فوتسال این استان فرهادی هست باید سالها بگذرد تا یکی جایش رو بگیره که با این عناوین ازسالها ی قبل طول میکشد تا… قدرش رو بدونید

مصطفی شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۵۰

اقای فرهادی تمام حرفهایت واقعیت تلخ این فوتسال خوزستان است وقتی با دست خالی حفاری و گاز رو اوردی لیگ برتر با حفاری سوم شدی حقانیت فنی ات ثابت شد اما اگر این نا مدیران و یکسری افراد غیر فوتسالی بذارند .. دورد بر شرفت که همیشه پاک فوتسال هستی

رضا شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲:۲۵

شماهایی که در مورد مراقی حرف میزنید اول اینکه میخوام بدونم مراقی این وسط چکارست بعد بگذارید مراقی حرفی بزنه بعد جوابش بدید
خدا را گواه میگیرم که ابطحی میگفت مراقی بهترین مربی استان خوزستان خواهد شد

علی شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۵۸

میشه بگی که تو این استان کدوم مربی از همه بهتره جناب مطلع؟

امر به معروف و نهی از منکر شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

سلام واقعا برای سایت و مسئول سایت متاسفم که راحت توهین و بی احترامی و آبروی مومن بردن وغیره رو بدون هیچ دلیلی داخل سایت ارائه میکنید . من نه اهل خوزستانم و این افرادی که میگید را میشناسم ولی واقعا کار شما مشکل شرعی داره

نام ... شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵

خدایی گل گفتی

هادی شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷

فرهادی ببند دهنتو خودت و اراذل اطرافت بذارید فوتسال پیشرفت کنه

نام ... خانم شاهدعینی یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۵۲

اقایون که ازهمه چیز خبرداریدچرا فقط بگم بگم راه انداختید؟!اگه واقعا دلسوزید حرف بزنید،بخصوص اقای مطلع که یه جوری حرف میزنه انگارخودش سردسته همه ست وهمه چی رومیدونه!اینایی که اسم بردی اصلا دیدی تاحالا؟؟ یاحرف بهت تزریق میکنن وتومینویسی فقط…!؟