کد خبر : 4299
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1392 - 13:15
-

بازی های تدارکاتی تیم ملی تا اطلاع ثانوی رو هوا !

بازی های تدارکاتی تیم ملی تا اطلاع ثانوی رو هوا !

سفر رئیس کمیته فوتسال به قزاقستان لغو شد تا در فاصله کمتر از دو ماه به جام ملت‌های آسیا، وضعیت تیم ملی نگران کننده شود. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فدراسیون فوتسال روسیه قرار است برای اولین بار تورنمنتی باشگاهی بین کشورهای حوزه دریاچه خزر برگزار کند و از همین رو اجلاسی به منظور

سفر رئیس کمیته فوتسال به قزاقستان لغو شد تا در فاصله کمتر از دو ماه به جام ملت‌های آسیا، وضعیت تیم ملی نگران کننده شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فدراسیون فوتسال روسیه قرار است برای اولین بار تورنمنتی باشگاهی بین کشورهای حوزه دریاچه خزر برگزار کند و از همین رو اجلاسی به منظور مذاکره با تیم‌های مختلف و هماهنگی برنامه‌ها در قزاقزستان در حال انجام است.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نیز برای شرکت در این اجلاس دعوت شده بود اما به دلیل صادر نشدن ویزا به قزاقستان نرفت. پیش از این کمیته فوتسال اعلام کرده بود که قرار است قهرمان جام حذفی، نماینده ایران در تورنمنت قزاقستان باشد.

افتخاری قرار بود در این سفر پیشنهاد برگزاری بخشی از بازی‌های این تورنمنت در ایران را مطرح کند اما یکی از مهمترین برنامه او در قزاقستان توافق با چند تیم برای بازی دوستانه با تیم ملی ایران بود. رئیس کمیته فوتسال در نظر داشت با مسئولان فوتسال روسیه برای انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی این کشور هم مذاکره کند تا تیم ملی با آمادگی کامل در جام ملت‌های آسیا حضور یابد ولی این اتفاق نیفتاد تا وضعیت تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها بیش‌تر از قبل خطرناک شود.

ایران در حالی قرار است اردیبهشت ۹۳ در جام ملت‌ها شرکت کند که هنوز هیچ دیدار تدارکاتی در برنامه ندارد!

رئیس کمیته فوتسال به دلیل لغو سفرش به قزاقستان قرار است بازی‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی را از نزدیک زیر نظر بگیرد.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.